Vreten en zuipen, je lijkt echt wel een vent Qutquote:
Ja, het is mijn ervaring dat het vaak zo is bij een dier waar je een zeer hechte band mee hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was nu de tweede keer en ik ben niks geen zwever of zo, maar ik weet zeker dat het niet zomaar een droom was. Ik was echt blij dat ik die rattekop weer ff zag
Ach, zo´n klein Fritsje stop je zo in je broekzak!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik was nog ff in paniek, ik dacht echt shit, nu heb ik zes honden, das echt te veel
Nou dat kleine Fritsje daar had ik mn handen aan vol, en Frits en Sjon, dat zou echt geen combi geweest zijn ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, zo´n klein Fritsje stop je zo in je broekzak!
Ik ga naar Ouwehands, met Barbaaf, en Maes en R en vrienden van me, van de superdeboerdierentuinactiespaarzegelstoestandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Oh tof, ga je naar de dierentuin oh-oh? Welke?
Ik was een paar dagen in Landal tot gister, dus heb hier de laatste dagen niet meegelezen.
Neem je de hondjes mee? Dan is het geen Blijdorp zeker?
Oh leuk! En daar mogen de hondjes dus wel mee naartoe?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga naar Ouwehands, met Barbaaf, en Maes en R en vrienden van me, van de superdeboerdierentuinactiespaarzegelstoestand![]()
En Nok en man kwamen mss ook dacht ik
Ja daar ga ik elk jaar met ze heenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! En daar mogen de hondjes dus wel mee naartoe?
Alvast heel veel plezier jullie!
Leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga naar Ouwehands, met Barbaaf, en Maes en R en vrienden van me, van de superdeboerdierentuinactiespaarzegelstoestand![]()
En Nok en man kwamen mss ook dacht ik
Wij gaan definitief niet mee naar ouwehands. Wij gaan die avond naar mijn moeder want we gaan maandag in Nijmegen naar de Music Meeting. En de zondagmiddag gaan we naar Draakje om haar minidraakje te bewonderen en het schilderij af te leverenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn zondag in Ouwehands, kom je ook met Tessy???
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef Qwea het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit op welke partij ik moet stemmen
Ik zit er wel over te denken idd. Alleen ben ik het op sommige punten niet geheel eens. Maar de rest is ook bagger van de partijenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qut, jij bent volgens mij prototype Wilders stemmer
spring, draai, ren, spring, draai renquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Bekijk deze YouTube-video
Spelende broertjes weer
Aaah, spelende broertjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Bekijk deze YouTube-video
Spelende broertjes weer
Ze komen eindelijk lekker los samenquote:
Tis veel leuker dan 1 hond, maar praktisch genomen had ik Kees en Sjon niet persé hoeven hebbenquote:
Hij wil een Zjoennie!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
"schatje patatje pannekoek! "
" mag ik een zjoooeee*
wtf is een zjoe?
Doet me denken aan mijn opa en omaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, op verzoek mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
En tussen de middag maakte ik deze foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren zo mooi die twee saampjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |