I am with MM for a changequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef Qwea het volgende:MikeyMo's reactie :
"Je maakt van mijn hond een homo"![]()
![]()
Mijn foon maakt nog best goeie foto's
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Qut, je weets dat die paardenbloemenmelk giftig is hea?
Dus niet dat je nog met je vingertjes in je neus of doos en daarna in je mond hebt gezeten na het maken van die ketting zonder dat je ze eerst goed gewassen hebt ?
Apestoned is die.quote:
Ja alles gaat dr dood van, ook die puisten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef Qwea het volgende:
De melk van de plant kan gebruikt worden tegen puistjes door ze rechtstreeks aan te brengen.
Maar ik probeer een korst op mijn kut te laten groeien. Nu douchen verpest weken werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Apestoned is die.
MM moet dr ook maar ff niet aan hea!
Mss moet je es douchen vandaag mop
I know...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik probeer een korst op mijn kut te laten groeien. Nu douchen verpest weken werk
En hoeveel zou je daarvan op moeten dan voordat je iets merkt? Als kind nam ik al af en toe een hapje (lekker bitter) en als molsla verwerkt is het een bekend gerecht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Qut, je weets dat die paardenbloemenmelk giftig is hea?
Dus niet dat je nog met je vingertjes in je neus of doos en daarna in je mond hebt gezeten na het maken van die ketting zonder dat je ze eerst goed gewassen hebt ?
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Collega
Gefeliciteerd
Dat je maar vele uren mag Fok!ken onder het mom van "even een database backuppen"
mevrouw it'er, ik heb ubuntu op mijn eeepc 900 geinstalleerd, en Crysis wil niet draaien, HALPquote:
Zou je met Wine moeten doen, maar als het al werkt, dan heeft het lichte bugs.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mevrouw it'er, ik heb ubuntu op mijn eeepc 900 geinstalleerd, en Crysis wil niet draaien, HALP
lichte bugs?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je met Wine moeten doen, maar als het al werkt, dan heeft het lichte bugs.
Bij sommige hebben ze lichte bugs. Bij andere is het om te janken.quote:
oh wat leukquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, op verzoek mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
En tussen de middag maakte ik deze foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren zo mooi die twee saampjes
hij kijkt ook zo blij "YAY I HAZ FLOWURZquote:
oh het is geen diashow?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij sommige hebben ze lichte bugs. Bij andere is het om te janken.
Ik snap sowieso niet wat je met die fps moet
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef nokwanda het volgende:
Vorige week gingen we na het melk bij de boer halen even wat drinken ergens in Midden Delfland. Boerderij met terras. Binnengekomen zagen we twee nestjes met jonge poesjes. Het ene nestje van 8 mei en het tweede nestje was die dag, de 11de, geboren. De moeders zijn twee zusjes van net een jaar (die binnenkort ook geholpen zullen worden omdat het niet de bedoeling is dat er meer nestjes komen). Blijkbaar wel door verschillende katers gedekt en beide kregen 3 kittens.
Vandaag gingen we weer eens kijken om te zien hoe het de jonge moeders en de kroost verging. Dit was wat we aantroffen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De moeders deden al alles samen en dus hebben ze alle kittens bij elkaar gelegd. Ze drinken dan weer bij de ene en dan weer bij de andere moeder. Niet noodzakelijk bij de birthmother. Regelmatig ligt er een bij tante te drinken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik ga hier ff helemaal los.
Shaggy op de radio.
Das potverdikkeme een nr uit mijn eindexamenjaar
En ze hebben allemaal al toekomstige blikopenersquote:
behalve wodka tanken...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
En Qut, gefeliciteerd![]()
Ik wist wel dat er iets moest zijn dat je wel kon![]()
![]()
![]()
![]()
Comazuipen is dr grootste talent jaquote:
quote:
uhuhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Comazuipen is dr grootste talent ja![]()
Ben jij ook zo trots op dr Zwab?
quote:
als ze em in huis heeft wel jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ons aller Qutje, wie had dat nou ooit durven denken
![]()
![]()
Ze is zich vast een delirium aan t zuipen om het te vieren as we speak
Gewoon.....Napiaans voor zoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
"schatje patatje pannekoek! "
" mag ik een zjoooeee*
wtf is een zjoe?
Wat ontroerend, dat willen we graag allemaal toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Echt lief he, die oudjes![]()
Ze vonden mijn hondjes "schilderachtig mooi" zeiden ze![]()
En ze wilden Chico graag aaien.
Gefeliciteerd!quote:
Oh....dit is echt kattenweelde!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef nokwanda het volgende:
Vorige week gingen we na het melk bij de boer halen even wat drinken ergens in Midden Delfland. Boerderij met terras. Binnengekomen zagen we twee nestjes met jonge poesjes. Het ene nestje van 8 mei en het tweede nestje was die dag, de 11de, geboren. De moeders zijn twee zusjes van net een jaar (die binnenkort ook geholpen zullen worden omdat het niet de bedoeling is dat er meer nestjes komen). Blijkbaar wel door verschillende katers gedekt en beide kregen 3 kittens.
Vandaag gingen we weer eens kijken om te zien hoe het de jonge moeders en de kroost verging. Dit was wat we aantroffen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De moeders deden al alles samen en dus hebben ze alle kittens bij elkaar gelegd. Ze drinken dan weer bij de ene en dan weer bij de andere moeder. Niet noodzakelijk bij de birthmother. Regelmatig ligt er een bij tante te drinken.
Daar let je niet op op het naaktstrand.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal naakte bejaarden vind ik toch weer stukken minder aandoenlijk eerlijk gezegd![]()
Ik ga nog ff wat groene pasta met lekkere daslookpesto in mn bento mikken![]()
Van de week nog ff snel terug voor een grotere lading daslook, das goei spul zeg
Ja, ik baal dat hier geen daslook staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:Voor Strega die altijd zo heerlijk terugleest en bijna elke post van commentaar voorziet
Oh, dit is het grootste, meest rustige strand van Schier, echt volgende ligger/zitters pas een 500 meter verder ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh brrrrrrr, daar zul je mij nooit aantreffen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |