quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ducttape, naast snelhardend beton de enige echte ADHD remmers
Jup! en 4 biertjes meegenomen, waarvan er 1 weggegooid wegens te goor en 1 ervan staat nog in de koelkast!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Q, nog in de cracked kettle gekeken btw?
Vaaaaaaaage gast die Nappiequote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
OH HAI, MAG IK EVEN MEEKIJKEN?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
OH HAI, MAG IK EVEN MEEKIJKEN?
[ afbeelding ]
apart, dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup! en 4 biertjes meegenomen, waarvan er 1 weggegooid wegens te goor en 1 ervan staat nog in de koelkast!
Ik vond het geen geweldige winkel. Veel dingen die ze in de webshop wel hadden, hadden ze daar niet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:En daar moest je persé voor door het slotje posten?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vooral nu alle slotjesbrekers hier nauwelijks nog komen
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, de afwas is gedaan, de bento is gevuld, ik ga es kijken of die luie honden een plekje voor me vrij willen maken op mn bank.
Behave peopz
Het helpt ook niet echt als jullie iedere keer als iemand hier kijkt roepen "zo hé hallo dat werd tijd oid"quote:
Nou serieus, dat heb je mij echt nog nooit horen roepenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt als jullie iedere keer als iemand hier kijkt roepen "zo hé hallo dat werd tijd oid"
oidquote:Op maandag 17 mei 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou serieus, dat heb je mij echt nog nooit horen roepen
Tis groene pasta met pesto uit t bos en een gele paprika / geitenkaas / walnoten salade.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Foto van de bento plz!Is lang geleden en je maakt altijd van die leuke
Lekkolquote:Op maandag 17 mei 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis groene pasta met pesto uit t bos en een gele paprika / geitenkaas / walnoten salade.
In mn Helloooooow Kutty bentobak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |