Nou, ik weet het eerlijk gezegd ook niet gooed hoor, maar de kans dat het komt is ook zeeeer kleinquote:
Bedrag eindvoorraad= eindvoorraad*inkoopprijsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef Balenciaga. het volgende:
Ja helaas wel![]()
Maar wordt de voorraad op een externe balans tegen alleen inkoopprijs gewaardeerd of inkoopprijs+inkoopkosten
Zou ik niet te hard roepen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:23 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nou, ik weet het eerlijk gezegd ook niet gooed hoor, maar de kans dat het komt is ook zeeeer klein
Meestal krijg je die formule er toch bij met IVV enz ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:25 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Idd, ik ben het al wel een aantal keren tegengekomen hoor in de vorige examens..
Hefboomeffect: invloed die REV ondergaat van het verschil tussen RTV en IVVquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:27 schreef hemelsblauw het volgende:
Wij hebben hefboom
Ofzo nog nooit gehad in de les
Ja het is eigenlijk best simpelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Meestal krijg je die formule er toch bij met IVV enz ?
ja die hoor je te krijgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Meestal krijg je die formule er toch bij met IVV enz ?
Ik heb al 2 rekenmachines volquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:30 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk best simpel
Ik zou gewoon in je rekenmachine zetten wanneer het hefboomeffect positief en negatief is..
Dan kan er eigenlijk niet veel meer fout gaan.
http://members.fortunecit(...)mules_marketing.htmlquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:32 schreef hemelsblauw het volgende:
Oooh dat, dat is gewoon iets dat logisch is toch.
En docenten gaan geen dingen denken als je met 3 rekenmachines aankomt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb al 2 rekenmachines vol
Dus ik heb er nu 3.
Dus het staat wel in een van de rekenmachines
Ja, waarschijnlijk wel, maar het waren gister 2 jongens van 25 ofzo, en een oude knar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En docenten gaan geen dingen denken als je met 3 rekenmachines aankomt?
Zelfde hier. Nu bezig met de laatste 2 hoofstukken erin te stoppen. Als je een TI-84 Plus hebt dan moet het er allemaal gewoon in passenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef Balenciaga. het volgende:
Hoeveel moet je er wel niet in hebben staan om 1 rekenmachine al helemaal vol te krijgenIk heb zowat heel samengevat er in staan enzo, zou niet weten wat er nog meer in moet.
Ik heb casio, en ik heb via een of programmatje een of andere extreem grote samenvatting erin gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef Balenciaga. het volgende:
Hoeveel moet je er wel niet in hebben staan om 1 rekenmachine al helemaal vol te krijgenIk heb zowat heel samengevat er in staan enzo, zou niet weten wat er nog meer in moet.
Als je de afkortingen in mijn samenvatting over hefboomeffect niet begrijpt, moet je eerst Rentabiliteit lezen. Rentabiliteit EV/TV wordt gebruikt om te kijken wat meer oplevert, het eigen vermogen of vreemd vermogen en er wordt een balans gevonden (niet zo'n D/C balans...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
kutdat hefboom effect snap ik niet .. zie alleen maar afkortingkjes staan
Preferente aandelen geven tov normale aandelen voorrang mbt winstuitkering, zeggenschap en uitkering bij liquidatiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:12 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Kan iemand misschien even snel een korte uitleg geven over preferente en normale aandelen?
Kan je die is doorsturen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik heb casio, en ik heb via een of programmatje een of andere extreem grote samenvatting erin gekregen![]()
Maar het wordt wel zoeken strax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |