Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb sinds tijden niet zo gelachen om een topic![]()
Beste redactie van Danoontje
quote:De video's zijn niet te bekijken zonder Microsoft windows, waar ik als Ubuntu linux gebruiker dus erg veel last van heb. Dit geldt ook voor Apple gebruikers.
Ik vraag me af wat RTL en X-Factor met windows hebben. Waarom mogen mensen met andere besturingssystemen de video's niet terug kijken?
Daarnaast is het betalen voor het terugkijken van de show echt belachelijk.
Al met al een dikverdiende 1.
Nu net.. Ik heb eigenlijk alleen het betalen van de uitzending als minpunt genoemdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hebben jullie de X-Factor enquete al ingevuld?
Ik wel, mijn reactie:
[..]
ik ken het op me werk niet openenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik wel, mijn reactie:
[..]
Heeft dat met verkeerskunde te maken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef sbientje het volgende:
Jippie, signaalverwerking nu. Gelukkig nog maar een kwartierrje!
ik heb al gegeten tijdens werkenquote:
heel druk vandaagquote:
Eigenlijk doe ik niet heel veelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
heel druk vandaagren van hier naar daar en ik moet nog veel teksten schrijven
![]()
Hoe is het daar?
Oh gelukkig! Ik heb net op een terrasje gezetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al gegeten tijdens werkenIk had het druk. En nu heb ik pas tijd voor mijn echte pauze
Naja lekker kort middagje als ik terugben
Nee helaas niet! Met digitale elektronica..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Heeft dat met verkeerskunde te maken?
Linuxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik wel, mijn reactie:
[..]
Terrasje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Ik heb net op een terrasje gezeten![]()
En nu weer vergaderen
ik vermaak me ook wel...quote:
wij hebben volop zon!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
De temperatuur is wel lekker, maar de wolken verpesten het een beetje
Wel erg zonde om in XFA SC daar een discussie over te beginnenquote:
Ik mis er niks an.quote:
Zie zijn PIquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wel erg zonde om in XFA SC daar een discussie over te beginnen
Wat weet je er van en wat heb je er tegen?
wij hier ook, maar het windje is niet echt aangenaam.quote:
Hier ook! Uit de wind is het heeeerlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij hier ook, maar het windje is niet echt aangenaam.
Hé Patrique,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
prrr... ik twijfel over mn toets van vanmorgen, ik denk een herkansing..![]()
Cabrio'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Manlief wil een nieuwe auto. Hij heeft een Astra cabrio gezienHij zei is maar 4000 euro! Ga ik kijken issie 6000
![]()
Mannen
Wehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Manlief wil een nieuwe auto. Hij heeft een Astra cabrio gezienHij zei is maar 4000 euro! Ga ik kijken issie 6000
![]()
Mannen
Ik ook.. maar daar ga ik in de zomervakantie mee beginnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wehehe![]()
Ik moet mijn rijbewijs nog eens doen...halen ofzo
Ik pas na mijn studie, dus hopelijk december. Kan ik gelijk oefenen met rijden in het donker (ik zie niets!) en gladheidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook.. maar daar ga ik in de zomervakantie mee beginnen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik pas na mijn studie, dus hopelijk december. Kan ik gelijk oefenen met rijden in het donker (ik zie niets!) en gladheidIk heb wel eens een keer een proefles gedaan, heel gaaf en ik was ook niet bang voor de vrachtwagens maar ooh
ik kon die auto niet recht op de weg houden, hij ging alle kanten op! Alleen als ik harder reed ging het goed. Die instructeur hield zich vast aan het dak, ik geloof dat hij bang was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik pas na mijn studie, dus hopelijk december. Kan ik gelijk oefenen met rijden in het donker (ik zie niets!) en gladheidIk heb wel eens een keer een proefles gedaan, heel gaaf en ik was ook niet bang voor de vrachtwagens maar ooh
ik kon die auto niet recht op de weg houden, hij ging alle kanten op! Alleen als ik harder reed ging het goed. Die instructeur hield zich vast aan het dak, ik geloof dat hij bang was
Ik was heel erg geconcentreerd op de weg en ik hoorde hem op een gegeven moment niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Sorry
Ik moest lachen om je instructeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |