Dat is shitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
Stop maar met duimen allemaal!
Ik ben ongesteld gewordenGeen kleine ca-tjes
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
huh, jij doet toch technische natuurkunde (volgens je profiel). Dan moet je van wiskunde houden, toch??quote:
Ik hou ook van wiskunde maar dit is van die vage shit.. Die docent maakt het lastiger dan t is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh, jij doet toch technische natuurkunde (volgens je profiel). Dan moet je van wiskunde houden, toch??
Anders zit je helemaal verkeerd
/-/--\\\\-\-\-///\\\-- streepjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jawel, ik heb me juist weten te beheersen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
sterker nog, het is een nachtmerrie.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, het is een nachtmerrie.
Dat had ik met differentie en differentiaalvergelijkingen. Ik heb het in een keer gehaald, maar ik wist echt niet waar ik mee bezig wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ik hou ook van wiskunde maar dit is van die vage shit.. Die docent maakt het lastiger dan t is...
Dat is kutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:19 schreef iBenny het volgende:
Sha-la-li sha-la-la
Het gaat niet uit m'n kop
Sha-la-li sha-la-la
Ik sta d'r 's morgens mee op
Stond vanochtend op meteen had ik dat lied in mijn kop
BEDANKT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel de dag door doen is ook niet goed hoorquote:
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat had ik met differentie en differentiaalvergelijkingen. Ik heb het in een keer gehaald, maar ik wist echt niet waar ik mee bezig was
Deceitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik kom er ff niet op
hoezo?
De docent is echt cruciaal in het proces om het te leren. Sommigen kunnen gewoon totaal niet uitleggen, dramatisch is dat. Zo erg dat je dan gewoon niet meer naar de colleges gaat, wat het er ook niet beter op maaktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nietwe zijn nu bezig met z transformeren... Convolutieproduct, docent is gewoon een chaos
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens een lijstje met XFA'ers op Twitter gemaakt
HOI! Nog even stemmen! Ik ga hem vanavond afsluitenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De docent is echt cruciaal in het proces om het te leren. Sommigen kunnen gewoon totaal niet uitleggen, dramatisch is dat. Zo erg dat je dan gewoon niet meer naar de colleges gaat, wat het er ook niet beter op maakt
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb sinds tijden niet zo gelachen om een topic![]()
Beste redactie van Danoontje
Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb sinds tijden niet zo gelachen om een topic![]()
Beste redactie van Danoontje
quote:De video's zijn niet te bekijken zonder Microsoft windows, waar ik als Ubuntu linux gebruiker dus erg veel last van heb. Dit geldt ook voor Apple gebruikers.
Ik vraag me af wat RTL en X-Factor met windows hebben. Waarom mogen mensen met andere besturingssystemen de video's niet terug kijken?
Daarnaast is het betalen voor het terugkijken van de show echt belachelijk.
Al met al een dikverdiende 1.
Nu net.. Ik heb eigenlijk alleen het betalen van de uitzending als minpunt genoemdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hebben jullie de X-Factor enquete al ingevuld?
Ik wel, mijn reactie:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |