Mn pa had het opgenomen voor me dus heb het nog wel terug gezienquote:
Jup, de Super Formula Leaguequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn pa had het opgenomen voor me dus heb het nog wel terug gezien
Geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was het een beetje goede race voor je manager
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee
Er was toch een site die dat voor je kon uitrekenen?
Ik toch ook niet en Dean en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.quote:
178 punten, valt nie tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#
Nice!quote:
Note the "quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik toch ook niet en Dean en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.
Ik had ook te weinig geld nog om Trulli te vervangen, voor een normale rijder (geen nieuwe teams). Heb nu Alguersuari vervangen voor Buemi en hoop dan na de volgende race Trulli te kunnen vervangen voor een betere.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb ook net te weinig geld om trulli/glock te verkopen om er wat beters voor te kopen..
Dat merk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor, L.no is er niet om op je te reageren
Ik verveel me ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
Ik verveel me dood.. Geen zin om een serie/film te kijken en er zijn nie veel gezellige mensen op msn
Ik zit er zelfs over te denken om uit verveling maar naar bed te gaan.. Maar ben bang dat ik toch nie kan slapen en me dan alsnog zit te vervelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verveel me ook.
Heb geen idee wat ik eens zal gaan doen.
Ik ga me maar eens scheren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit er zelfs over te denken om uit verveling maar naar bed te gaan.. Maar ben bang dat ik toch nie kan slapen en me dan alsnog zit te vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |