Zie de foto nog steeds nietquote:
wat voor kleur pleur je erin?quote:
vast wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
tieten hier mag toch wel onder een spoiler?
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=nice%20boobs&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wiquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen wil ze asociaal groot
nicequote:
Ik bin su eil, ik ken de B van art net meer segge!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben so eil, ik kan de G niet meer zeggen.
hier voor jouw, grote tietenyummiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zie je wel dat je wel kan googlenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=nice%20boobs&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
onder, de middelste
een woord: LUIquote:
kruisjequote:
Betekent minder concurrentie voor jouquote:
Kan geen leuke vraag bedenkenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef murp het volgende:
doe is een leuke vraag stellen:
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier voor jouw, grote tietenyummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn heul geen tietuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat zijn heul geen tietuhyukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ja dat is waar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betekent minder concurrentie voor jou
En nu ga ik Grey's kijken, tot over een uur
[..]
Dat zijn heul geen tietuhdude zij kan je doodslaan met die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
If onlyquote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
dude zij kan je doodslaan met die dingen
[..]
Dat zijn heul geen tietuhAls ik dat had was ik allang naar de chirurg gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
beter zoekenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Neelix het volgende:
Aargh, waarom moet ik nou ineens dingen gaan kopen om een password te krijgen om Pacific te kunnen kijken?
quote:
[..]
Dat zijn heul geen tietuhDaar kan je goed mee motorboten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Een ex van me had groter, wel jammer dat het mijn ex is.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendin met FF das ook niet alles
gedaan, maar op de news index vind ik niets, ik ga wel ff kloten met een virtual machine snapshot ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter zoeken
zoeken naar het oudtse bestand met dezelfde naam
nee das teveelquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendin met FF das ook niet alles
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat had was ik allang naar de chirurg gegaan
je zoekt niet goedquote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
gedaan, maar op de news index vind ik niets, ik ga wel ff kloten met een virtual machine snapshot ofzo
mja nou ja ik vond het niet erg maar leuk is andersquote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Een ex van me had groter, wel jammer dat het mijn ex is.
motorboten?quote:
wel, maar geen zin om losse bestanden aan mekaar te gaan klikken. En ik heb dat password nou al, Parallels met snapshots roelt.quote:
Ik had er zelf nooit last van en ik hield ze toch regelmatig vast enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik vond het niet erg maar leuk is anders
zij had er ook enorm veel last van
Hoofd ertussen en zo schudden en dan BBWWWBBWWBBBBBBBBBBBB doen.quote:
En wij zouden gaan trouwen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Sistyria het volgende:
Ik geloof dat mn wervels het helemaal zouden begeven als ik zulke tieten had
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Sistyria het volgende:
Ik geloof dat mn wervels het helemaal zouden begeven als ik zulke tieten had
mja ik had er ook geen last van verder alleen dat gestaar erna werd wel vervelend op den duurquote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had er zelf nooit last van en ik hield ze toch regelmatig vast enzo.
Ik vond het alleen lastig als ik haar een leuke jurk ofzo wilde kopen voor een gala-diner ofzo. Dan paste de tieten er nooit in.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd ertussen en zo schudden en dan BBWWWBBWWBBBBBBBBBBBB doen.
En klaar, ik ben ff Pacific kijken, laters!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
wel, maar geen zin om losse bestanden aan mekaar te gaan klikken. En ik heb dat password nou al, Parallels met snapshots roelt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ev funquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
En klaar, ik ben ff Pacific kijken, laters!
Motorboatenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn tieten te maken?
goede reden welquote:
Mja kijk van mij mogen ze staren hoor, drooggeilen op wat ze niet mogen hebben. Ik zou juist even een kus erop geven ofzo op zo'n moment.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had er ook geen last van verder alleen dat gestaar erna werd wel vervelend op den duur
en indd jurken is echt een probleem om wat leuks te vinden
Nou dat kun je zelf toch wel raden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn tieten te maken?
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Sistyria het volgende:
Ach ik heb het omgekeerde probleem, mn kont is meestal te groot voor leuke jurkjes
heb je wel een punt in op een paar na hadden al mijn exen wel enorme jetsersquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja kijk van mij mogen ze staren hoor, drooggeilen op wat ze niet mogen hebben. Ik zou juist even een kus erop geven ofzo op zo'n moment.
Ja want veel leuke kleding is voor tietloze Hiltons
quote:
Daar kan geen gadget, auto, geld of wat dan ook tegen op.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je wel een punt in op een paar na hadden al mijn exen wel enorme jetsers
et blijft leuk speelgoed in ieder geval
classicquote:
klassiekertjequote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar kan geen gadget, auto, geld of wat dan ook tegen op.boobs
watis?quote:
wat een domme silicone snolquote:
Ohhh, ik kijk Radar. Seats and Sofa's is een pauperbedrijfquote:
ja dat kun je aan de folder toch al zienquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhh, ik kijk Radar. Seats and Sofa's is een pauperbedrijf![]()
quote:
dat is al jaaaaren geleden bekend gemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhh, ik kijk Radar. Seats and Sofa's is een pauperbedrijf![]()
tijd om es volgend jaar daar naar toe op vakantie te gaanquote:
quote:
Ik zie zo weer Barts hoofd tussen mn tietenquote:
Maar het is zo mooi om die verkopers te horen die het ook belachelijk vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kun je aan de folder toch al zien_!
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Sistyria het volgende:
Ach ik heb het omgekeerde probleem, mn kont is meestal te groot voor leuke jurkjes
end an roep je mij niet even om te komen eten hehquote:
ja ik snap ook serieus niet wie daar gaat werkenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is zo mooi om die verkopers te horen die het ook belachelijk vinden
WUST RELLE MUST NUL ACHTENVIEFTIG BELLEN! FUUFTIEN MAN IN EEN BUSHOKKIE!quote:
Kan ik aanraden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
tijd om es volgend jaar daar naar toe op vakantie te gaan
oeww lekkerquote:
sowieso lijkt het me een vet landquote:
Knufeldino'squote:
Damn.quote:
Bushokjes en ONZ. Foute combinatie.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WUST RELLE MUST NUL ACHTENVIEFTIG BELLEN! FUUFTIEN MAN IN EEN BUSHOKKIE!
quote:
Staat in de TT weest welquote:
JA WANT WE KOMME DIE GEWOAN OPSOEKE WEEST WELquote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WUST RELLE MUST NUL ACHTENVIEFTIG BELLEN! FUUFTIEN MAN IN EEN BUSHOKKIE!
Je had er 2 jaar geleden moeten zijn, toen hadden ze nog veeeeeel meerquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Knufeldino's
[..]
Damn.![]()
[..]
Bushokjes en ONZ. Foute combinatie.
Wat knufeldino'squote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Knufeldino's
[..]
Damn.![]()
[..]
Bushokjes en ONZ. Foute combinatie.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Staat in de TT weest wel
[..]
JA WANT WE KOMME DIE GEWOAN OPSOEKE WEEST WEL
ja maar dat maakt me niets uit ik wil daar wel een tijdje rondreizenquote:
EEN TELEFOONTSJE EN BIST DOOD JUHHHHquote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Staat in de TT weest wel
[..]
JA WANT WE KOMME DIE GEWOAN OPSOEKE WEEST WEL
Ik heb ;m zaterdag meegenomen naar Terraplusquote:
Ow jaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ;m zaterdag meegenomen naar Terraplus
Ja ik vond het erg gaaf. Sydney was heel erg cool, Batemans Bay en Canberra ook.quote:
Hij wil fluffy hebben.quote:
Toen kende ik je amper.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had er 2 jaar geleden moeten zijn, toen hadden ze nog veeeeeel meerEn heel veel kameleonen
![]()
![]()
![]()
Maar mijn liefjes hebben ze nog steeds
Klopt. IK RAM DIE MEI FUUFTIEN MAN DOOR EEN BUSHOKKIE!
Wie de fuck is fluffy, die 9 meter lange boa ?quote:
oeh spannend hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wacht tot ze haartjes mag uitspoelen
Klopt.quote:
Python jaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie de fuck is fluffy, die 9 meter lange boa ?
the fuck dude, the fuckquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Python jaHij heet serieus fluffy
Ik moest lachen.quote:
Ja! Hebben!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie de fuck is fluffy, die 9 meter lange boa ?
Liever jij dan ik.quote:
hoelang moet je nog wachten?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wacht tot ze haartjes mag uitspoelen
Hoelang ligt dat beest daar alquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Python jaHij heet serieus fluffy
Gave naam voor zo'n bruut beestquote:
dat is ziekelijk mooi dat wil ik ook graag een keer zienquote:
Lang.quote:
Begin eerst met een kleintje danquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lang.Op ;t briefje stond 'niet te koop', met daarboven de prijs.
ja er zijn alleen bijzonder weinig shark breach tripsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ziekelijk mooi dat wil ik ook graag een keer zien
ik typ meestal met mijn vingers met mijn bril maak ik juist foutjesquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog 20 minutjes ofzo
heb mijn bril niet op dus ik maak snel tikfoutjes
Joh, ik heb er 2 gehadquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Begin eerst met een kleintje danDie dingen groeien toch wel snel
Hoe groot zijn ze geworden?quote:
oow is zo omquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog 20 minutjes ofzo
heb mijn bril niet op dus ik maak snel tikfoutjes
ha ha grappigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik typ meestal met mijn vingers met mijn bril maak ik juist foutjes
jammer ljikt me echt enorm gaaf om dat te zienquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er zijn alleen bijzonder weinig shark breach trips![]()
in kooi is geen probleem maar dit schijnt nog moelijk te zijn
Dat is net zoiets als je hamster Brutus noemenquote:
mja het valt wel mee tis wazigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow is zo om
zie je zo slecht zonder bril dan?
De ene was een kleine meter toen hij overleed, de andere was ruim 1,5 meter toen hij mijn huis verliet. En hij zag er aardig groter uit toen ik hem voor het laatst zag. Nu zou ik het niet weten.quote:
Groot zijn ze niet leuk meerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Begin eerst met een kleintje danDie dingen groeien toch wel snel
heb net effe zonder bril gekeken en bij mij isset ook wazigquote:
enorm hehquote:
mij lijkthet vooral erg duurquote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer ljikt me echt enorm gaaf om dat te zien
de kat van mijn neef heet vogelquote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je hamster Brutus noemen
Toch al vrij grootquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De ene was een kleine meter toen hij overleed, de andere was ruim 1,5 meter toen hij mijn huis verliet. En hij zag er aardig groter uit toen ik hem voor het laatst zag. Nu zou ik het niet weten.
dat zeggen wel meer vrouwenquote:
Waarom gaan jouw beesten steeds dood?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De ene was een kleine meter toen hij overleed, de andere was ruim 1,5 meter toen hij mijn huis verliet. En hij zag er aardig groter uit toen ik hem voor het laatst zag. Nu zou ik het niet weten.
Mwoah, heb ze groter in mijn handen gehad.quote:
kan ik ook alleen gaat het wel eens foutquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb net effe zonder bril gekeken en bij mij isset ook wazig
gelukkig kan ik blind typen
wat voor sterkte heb je?
dat ook wel ja maar dat heb ik er wel voor overquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm heh_!
[..]
mij lijkthet vooral erg duur_!
[..]
de kat van mijn neef heet vogel_!
ooow ja maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ik ook alleen gaat het wel eens fout
de meeste browsers hebben tegenwoordig een spellingscheckerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ik ook alleen gaat het wel eens fout
Bulldog (groot geval) hier in de buurt heet Mus.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm heh_!
[..]
mij lijkthet vooral erg duur_!
[..]
de kat van mijn neef heet vogel_!
Bij die slang was ik niet thuis. En dat was sowieso al een moeilijke eter. Dierenwinkel had daar al voor gewaarschuwd, en wij visten achter het net.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom gaan jouw beesten steeds dood?
Met Willem was je ook niet thuis.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij die slang was ik niet thuis. En dat was sowieso al een moeilijke eter. Dierenwinkel had daar al voor gewaarschuwd, en wij visten achter het net.
FF geeft aan dat spellingschecker fout geschreven isquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste browsers hebben tegenwoordig een spellingschecker
FF is traag, chromequote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FF geeft aan dat spellingschecker fout geschreven is
ooh ja ff is ook stom en niet liefquote:
Dan ben ik ook in Steenwijkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef laforest het volgende:
Zijn er in Steenwijk ook hotels of campings?
Ik wil hier heen
http://www.stonehengefestival.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |