oeh spannend hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wacht tot ze haartjes mag uitspoelen
Klopt.quote:
Python jaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie de fuck is fluffy, die 9 meter lange boa ?
the fuck dude, the fuckquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Python jaHij heet serieus fluffy
Ik moest lachen.quote:
Ja! Hebben!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie de fuck is fluffy, die 9 meter lange boa ?
Liever jij dan ik.quote:
hoelang moet je nog wachten?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wacht tot ze haartjes mag uitspoelen
Hoelang ligt dat beest daar alquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Python jaHij heet serieus fluffy
Gave naam voor zo'n bruut beestquote:
dat is ziekelijk mooi dat wil ik ook graag een keer zienquote:
Lang.quote:
Begin eerst met een kleintje danquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lang.Op ;t briefje stond 'niet te koop', met daarboven de prijs.
ja er zijn alleen bijzonder weinig shark breach tripsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ziekelijk mooi dat wil ik ook graag een keer zien
ik typ meestal met mijn vingers met mijn bril maak ik juist foutjesquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog 20 minutjes ofzo
heb mijn bril niet op dus ik maak snel tikfoutjes
Joh, ik heb er 2 gehadquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Begin eerst met een kleintje danDie dingen groeien toch wel snel
Hoe groot zijn ze geworden?quote:
oow is zo omquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog 20 minutjes ofzo
heb mijn bril niet op dus ik maak snel tikfoutjes
ha ha grappigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik typ meestal met mijn vingers met mijn bril maak ik juist foutjes
jammer ljikt me echt enorm gaaf om dat te zienquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er zijn alleen bijzonder weinig shark breach trips![]()
in kooi is geen probleem maar dit schijnt nog moelijk te zijn
Dat is net zoiets als je hamster Brutus noemenquote:
mja het valt wel mee tis wazigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow is zo om
zie je zo slecht zonder bril dan?
De ene was een kleine meter toen hij overleed, de andere was ruim 1,5 meter toen hij mijn huis verliet. En hij zag er aardig groter uit toen ik hem voor het laatst zag. Nu zou ik het niet weten.quote:
Groot zijn ze niet leuk meerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Begin eerst met een kleintje danDie dingen groeien toch wel snel
heb net effe zonder bril gekeken en bij mij isset ook wazigquote:
enorm hehquote:
mij lijkthet vooral erg duurquote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer ljikt me echt enorm gaaf om dat te zien
de kat van mijn neef heet vogelquote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je hamster Brutus noemen
Toch al vrij grootquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De ene was een kleine meter toen hij overleed, de andere was ruim 1,5 meter toen hij mijn huis verliet. En hij zag er aardig groter uit toen ik hem voor het laatst zag. Nu zou ik het niet weten.
dat zeggen wel meer vrouwenquote:
Waarom gaan jouw beesten steeds dood?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De ene was een kleine meter toen hij overleed, de andere was ruim 1,5 meter toen hij mijn huis verliet. En hij zag er aardig groter uit toen ik hem voor het laatst zag. Nu zou ik het niet weten.
Mwoah, heb ze groter in mijn handen gehad.quote:
kan ik ook alleen gaat het wel eens foutquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb net effe zonder bril gekeken en bij mij isset ook wazig
gelukkig kan ik blind typen
wat voor sterkte heb je?
dat ook wel ja maar dat heb ik er wel voor overquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm heh_!
[..]
mij lijkthet vooral erg duur_!
[..]
de kat van mijn neef heet vogel_!
ooow ja maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ik ook alleen gaat het wel eens fout
de meeste browsers hebben tegenwoordig een spellingscheckerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ik ook alleen gaat het wel eens fout
Bulldog (groot geval) hier in de buurt heet Mus.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm heh_!
[..]
mij lijkthet vooral erg duur_!
[..]
de kat van mijn neef heet vogel_!
Bij die slang was ik niet thuis. En dat was sowieso al een moeilijke eter. Dierenwinkel had daar al voor gewaarschuwd, en wij visten achter het net.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom gaan jouw beesten steeds dood?
Met Willem was je ook niet thuis.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij die slang was ik niet thuis. En dat was sowieso al een moeilijke eter. Dierenwinkel had daar al voor gewaarschuwd, en wij visten achter het net.
FF geeft aan dat spellingschecker fout geschreven isquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste browsers hebben tegenwoordig een spellingschecker
FF is traag, chromequote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FF geeft aan dat spellingschecker fout geschreven is
ooh ja ff is ook stom en niet liefquote:
Dan ben ik ook in Steenwijkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef laforest het volgende:
Zijn er in Steenwijk ook hotels of campings?
Ik wil hier heen
http://www.stonehengefestival.nl/
ik ben er van afgekicktquote:
hete sexquote:
Niks eng ongediertequote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
browsers
pythons en enge ongedierte
en ik ga de verf uit mijn haren spoelen
Dat eerste is OPERAquote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
browsers
pythons en enge ongedierte
en ik ga de verf uit mijn haren spoelen
Inderdaad. Lieve beesten.quote:
Waarom niet?quote:
Firefoxquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste is OPERA![]()
![]()
![]()
Ik vind ze niet eng en veel succes met uitspoelen
Ik ben toch voor OPERAquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Lieve beesten.
[..]
Waarom niet?
[..]
Firefox
quote:
hete sex?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet, heb er ook niets tegen overigens.
ok zie je zoquote:
Ga jij ook heen?quote:
http://www.gothicfest.nl/quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga jij ook heen?
Ik ga even op camping.hoteljacht
Betere vraag, wie nietquote:
Jijquote:
aaah die is wel schattigquote:
Welke kleur?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
zo haartjes gekleurd
En ik vind firefox gewoon beter dan IE iets anders niet uitgetest en ook geen zin in
rood/zwartquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kleur?
Wat is niet beter dan IE?
ik hoef niet te antwoorden, pezu heeft dat al gedaanquote:
Hebbenquote:
quote:
ja na 4x dezelfde vraag dan ga je dat vanzelf een keer roepenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoef niet te antwoorden, pezu heeft dat al gedaan
Hebben.quote:
Hmm, hoe klinkt het idee van een herherkansing?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moet aan mijn herkansing beginnen en mijn kamer opruimen. Maar ik wil niet.
als troost doet shin een dansje voor jequote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
Dan ga je met je herkansing bezig en trakteer je jezelf daarna op chocola ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad.quote:
Kamer komt wel na de herkansing.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
Dronten.quote:
* LovelyLady is uitgeluld....quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja na 4x dezelfde vraag dan ga je dat vanzelf een keer roepen
hoe is je haar gelukt?\quote:
Handig.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, ik zou ook nog een keer naar de kapper, maar die was dicht want Hemelvaart
beter van nietquote:
Maar heb jij niet tijd genoeg?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, ik zou ook nog een keer naar de kapper, maar die was dicht want Hemelvaart
anders ga ik stoute niet lieve dingen zeggenquote:
je doet je best maarquote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders ga ik stoute niet lieve dingen zeggen
kan ook jaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je doet je best maar
maar het antwoord is
rood/zwart__!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |