Wat is er mis met een Limburgs accent?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:47 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat een weirde combi..... ik vind ook echt bijzonder weinig aantrekkelijk in Mr Moszk...... echt, stel je voor dat je dat ielige piepstemmetje met limburgs accent naast je in bed hebt liggen
Ik vind het ook wel een grappige combiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ik vind het wel een leuke combi, en zo jong is Eva ook niet meer.
Het is verschrikkelijk onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Limburgs accent?![]()
Dat is je mening.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk onaantrekkelijk
Daar kom ik bewust nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is je mening.
En zo Limburgs praat Bram niet. Moet je maar eens in Limburg komen!
Echt niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Wel sneu dat ze nu meteen ook weg moet bij de NOS
Dit snap ik dus niet. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan Eva nu nog wel onbevangen en onbevooroordeeld het nieuws en de opvolger van Nova presenteren?
Jawel, maar je kunt je (terecht) afvragen of een journaliste nog objectief kan berichten over een rechtszaak wanneer haar lover de verdachte verdedigt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:53 schreef Tegan het volgende:
Dus nieuwslezers mogen niet daten?
En omdat ze allemaal in woonwagens wonen, wiet roken en op scootertjes rijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Alleen omdat je Limburgers raar vindt praten.
Ja, zo een ben ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En omdat ze allemaal in woonwagens wonen, wiet roken en op scootertjes rijden.
Brr wat naar!
Eva is 31 jaar en Bram 49 jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Limburgs accent?![]()
En ik vind het wel een leuke combi, en zo jong is Eva ook niet meer.
Ach, dat gelul. Het zijn allebei professionals.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt je (terecht) afvragen of een journaliste nog objectief kan berichten over een rechtszaak wanneer haar lover de verdachte verdedigt.
Oud, jong .... Het blijft een maffiamaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef FP128 het volgende:
Allereerst begrijp ik niet dat jullie zoveel ophef maken over het leeftijdsverschil.
Ik ben ook een oude rot rot en mijn vriendin is ook erg jong en schijnbaar hebben
wij oude fietsen nog iets wat jonge knappe vrouwen aantrekt en leuk vinden.![]()
( nee,niet alleen ¤)
Bram is een man op leeftijd,altijd goed gekleed,onderlegd en welbespraakt zaken
waar vrouwen altijd opletten i.p.v alleen maar een leuk hoofd en goed lichaam.![]()
Inzake Eva,is zijn keuze wel opvallend omdat Bram een voorkeur heeft voor brunettes.
En Evan knap,nou niet echt,eerder algemeen aantrekkelijk en opvallend omdat ze
een vrij ongewoon gezicht heeft met dito lichaam.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En omdat ze allemaal in woonwagens wonen, wiet roken en op scootertjes rijden.
Brr wat naar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |