komt door haar kleding denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef Mula het volgende:
Het kan door het scannen van de fotos komen, maar op bovenstaande fotos ziet ze er toch een stuk ouder dan 31 uit.
Ik vind Bram een leuke man. Ik snap wel wat ze er in ziet!
Ik snap dus helemaal niet wat ze in hem ziet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Tegan het volgende:
Ik snap wel wat zij in hem ziet en andersom.
Over een paar weken alweer een halve eeuw oud. Als Eva hem weer zat is, zou hij het eens bij Clairy Polak kunnen proberen. Of is zij lesbisch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist ook niet dat Bram een veertiger is.
Dan blijft het leeftijdsverschil gelijk, want zij is 31 maar lijkt 42quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik snap dus helemaal niet wat ze in hem ziet.
Tot mijn verbazing is hij 49 ,maar lijkt hij 60.
Ik zou hem eerder eind 30 schatten. Zo'n hippe, sportieve vent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dan blijft het leeftijdsverschil gelijk, want zij is 31 maar lijkt 42
Wanneer heb je voor het laatst een goed gesprek met de beste man gehad dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind ze ook leuk bij elkaar passen..Bram is wel een aardige man.
Haha LosPollos toch. Wees niet zo jaloers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een goed gesprek met de beste man gehad dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een goed gesprek met de beste man gehad dan?
Ja, hij is ook hartstikke vriendelijk. Ik heb laatst nog een sigaartje gerookt en een vlaai gegeten met hem in een modieus en vegetarisch eethuis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
LOL, nooit man
Hij lijkt mij vriendelijk bedoelde ik..ik ken hem niet eens Heb ik je gerust gesteld
quote:Eva Jinek gaat niet aan de slag als presentator van het nieuwe NPS-/NOS-programma Nieuwsuur, meldt de NOS.
Mja, als mafiamaatjegeliefde is het natuurlijk redelijk lastig zogenaamd objectief over bijvoorbeeld het vastgoedwereldje in Amsterdam te berichten.quote:
Nou ja, technisch gezien blijft ze, maar ik haal er niet uit of ze blijft presenteren of dat ze "achter de schermen" bij het Journaal blijft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
Uh? ze gaat dus terug naar het journaal?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
FRAGMENT: BRAM MOSZKOWICZ IS EEN OUDE SNOEPERD
Bram Moszkowicz heeft met zijn 49 jaar een jonge blom weten te scoren. Niemand minder dan NOS-nieuwslezeres Eva Jinek gaat sinds een paar maanden door het leven als zijn vrienden. En, Eva is 31! Diep respect dus voor Brammie en met die boodschap belde Frank Dane de advocaat even op.
http://www.radio538.nl/web/show/id=875908/contentid=114835
Fff bellen met Bram![]()
![]()
538:Hallo met radio 538 Bram: Tot ziens ![]()
538: Bram ik wil maar een ding zeggen tegen je en dat is respect
![]()
Bram: Giechel dankjewel daag
![]()
Wat was de aanleiding dat ze toen samen in de blad stonden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een rubriek in de Linda waarbij een bekende Nederlander een andere bekende Nederlander moet interviewen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding dat ze toen samen in de blad stonden?
Neuken, wat denk jijquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:07 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat moet zo'n jong mokkel nou met zo'n oude kerel
Geld?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:07 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat moet zo'n jong mokkel nou met zo'n oude kerel
Ja Chazia Mourali vond het wel sneu voor Eva dat ze dat nieuwe baan niet mag presenteren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Belachelijk trouwens dat ook DWDD er gister over ging, met die verschikkelijke Sasja Moeralie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |