Heeeerlijk! Tnx.quote:
oh wat klinkt dat zalig..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Moonah het volgende:
Heeeerlijk! Tnx.
12 dagen Turkije, supergezellig, prachtig weer, leuke ober, lekker eten, wat wil een mens nog meer?
volgens mij mag je blijven TFquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
Laat haar mailen en wees blij dat je zelf geen ban krijgt.
They all love mequote:Op maandag 17 mei 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
klinkt goed moonah!
[..]
volgens mij mag je blijven TF
Ik welquote:
Tja geil is andersquote:
Lekker fijn kontje heb je danquote:
dat dus ookquote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja geil is anders..
De prijs van het moederschap.. Gelukkig ben ik al getrouwd.
Oh behalve strepen heb ik ook deuken.. Welliswaar mn in mn tieten maar wel in mn kont..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus ook
nja behalve het getrouwde, en die strepen komen niet eens van de zwangerschap
Oh ja, Lishe gaat bijna trouwen! leuk! En Innepin ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Lishehoe is het met de voorbereidingen? Alles in orde voor de grote dag?
Ow, en innepin ook bijna toch?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Je mag wel wat van mij hebben hoor. Ik hoef het niet terugquote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Lishe het volgende:
[..]
Nog 2,5 week!!! En ik heb alles onder controle, behalve mn zenuwen en geduld. Maar bijhijna!
![]()
Ik kan nog wel een imosant decolletaat gebruiken. Kunnen de Kipfilets die onopvallend in mn dress zitten weg.
Ik wil wel wat meer horen over de ober. Trip to memory lane terug naar Griekenland met vriendinnen. Alleen jammer dat mijn vriendinnen altijd de leuke obers kregenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh ja, Lishe gaat bijna trouwen! leuk! En Innepin ook?
Ik twijfel of ik nog wat meer vertel over de vakantie en de ober.![]()
Nu eerst kind onder de douche zetten.
och arme, erwtjes.quote:
Ja, maar een deel ervan ligt in de prullebak bij dr Smith.quote:
Ik sta met liefde een stukje buik of bil af hoor. Volgens mij kan je daar prima tetten van kleien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Lishe het volgende:
Nou aardig van Dr. Smith, hij had het beter aan mij kunnen geven. Huups, het valt wel mee erwtsgewijs.
Nee groof het sloeg niet op jou.. Maar ik moest eraan denken...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Groofsken het volgende:
Nou, het is mijn hobby niet hoor. Die drie piramides moeten ook nog in die ene kubus passen. Lalala... best lastig...
Dat was van de Libelle Zomerdag toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag net een item hij editie nl over vrouwen doe met z'n allen gingen knutselen. Echt sorry hoor, wat ongelofelijk zielig. En je vent z'n reet er maar afwerken en komt ie thuis en kom je als volwassen vrouw met je plakwerkje aan. Ik denk dat de mijne per direct een scheiding aanvraagt.
Dat had ik ook wel door hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee groof het sloeg niet op jou.. Maar ik moest eraan denken...
Jij doet het toch voor je werk..
Ja dat was het..quote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat was van de Libelle Zomerdag toch?
Achja... ieder zn hobby I guess.
mogen de piramides als matroesjka's of moeten ze samen een kubus vormen (wat me zo uit mijn hoofd bijna onmogelijk lijktquote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik had er vandaag één die niet te houden was in de les. Dus ik dacht mezelf er even makkelijk vanaf te maken. Hij mocht 'voor straf' op de gang een kubus met drie daarinpassendepiramides gaan maken. Aan het einde van de les kwam hij met een heel sip gezicht zijn mislukte knipsels laten zien. Kan ik het dus alsnog zelf doen
.
Oh neequote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ah oké. ik ben na drie mavo afgehaakt qua wiskunde maar ik geloof dat ik m heb.(Ik zit dus als een overijverige bakvis kubussen en piramides te tekenen en vouwen
)
Tip: De top van de piramide moet boven één van de hoekpunten vallen, op preciese hoogte van de kubus.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ah oké. ik ben na drie mavo afgehaakt qua wiskunde maar ik geloof dat ik m heb.(Ik zit dus als een overijverige bakvis kubussen en piramides te tekenen en vouwen
)
Je had voor het zelfde abracadabra kunnen zeggen want hier snap ik niks van hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Tip: De top van de piramide moet boven één van de hoekpunten vallen, op preciese hoogte van de kubus.
Piramide met vierkant als grondvlak (vierkant even groot als de zijvlakken van de kubus, zeg bv 4 bij 4), en dan precies 4 cm boven één van die vier hoekpunten van dat grondvlak de top zien te krijgen. (maar dat is een lastige tekening hoor. Want je moet met de stelling van pythagoras dan de andere zijdes gaan berekenen enzo... Ik zeg, laat zitten johquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had voor het zelfde abracadabra kunnen zeggen want hier snap ik niks van hoor.Maar: priamide met vierkant als grondvorm of driehoek?
Ik dacht dat ik wat had maar het past toch niet geloof ik
Ja, ik weet ook weer waarom ik dit niet gestudeerd hebquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Ssserpente het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik Communicatie ben gaan studeren...
Há! dan was ik op de goede weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Piramide met vierkant als grondvlak (vierkant even groot als de zijvlakken van de kubus, zeg bv 4 bij 4), en dan precies 4 cm boven één van die vier hoekpunten van dat grondvlak de top zien te krijgen. (maar dat is een lastige tekening hoor. Want je moet met de stelling van pyhagoras dan de andere zijdes gaan berekenen enzo... Ik zeg, laat zitten joh)
Haha, die van mij ook!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
Mijn grafhekel aan wiskunde komt ineens opzetten.
M'n neus is ontstoken. Ik had er wat hardhandig een piercing in geduwd na een jaar ofzo. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik heb m er maar weer even uitgehaald.
Ik was een heel end met een lineaal en potlood.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Groofsken het volgende:
Hihi debuurvrouw.
En berekenen hoeft toch niet zie ik. je kunt gewoon opmeten en tekenen. Boeiend, maar ik moest mezelf even corrigeren.![]()
Als je snotterig bent vliegen ook die dingen er zo weer uitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die van mij ook!
Ik heb zo'n piercing met een bolletje op het einde. Dat bolletje is dus breder dan het staafje. En da's handig, want dan valt ie er niet zomaar uit. Ik had 'm er ooit in een heule dapere bui eens ingepropt, maar kreeg 'm er met geen mogelijkheid meer uit, want dat gaatje was even klein geworden als het staafje.
Ik bleef er alleen me achter de handdoek hangen...
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef livelink het volgende:
Mag je als lerares ook spieken via google? Want als ik via google vraag "Hoe maak je van drie pyramides een kubus?", dan heb ik meteen een bouwplaat te pakken![]()
Wat is het leven toch makkelijk geworden sinds internet
Mag je als lerares ook spieken via google? Want als ik via google vraag "Hoe maak je van drie pyramides een kubus?", dan heb ik meteen een bouwplaat te pakken![]()
Tot hoe ver wil je deze keer gaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Wiskunde snapt mij ook niet
En ik ben m`n oren weer aan het stretchenZonder pus dit keer
Suf hè?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Sserpente maak daar gordijn van en de herkenning is daar. Toen heb ik m er maar uitgelaten. Maar nu leek het me opeens weer leuk.
Ik voorspel een lekkere blow out.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Wiskunde snapt mij ook niet
En ik ben m`n oren weer aan het stretchenZonder pus dit keer
Waar staat dat ze een 6mm plug in een gaatje van 1,3 mm propt?quote:
ik vond het een stomme opmerking. Thats it.quote:
Lawl wat heeft dit ermee te maken?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar staat dat ze een 6mm plug in een gaatje van 1,3 mm propt?
Ik snap 'm ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vond het een stomme opmerking. Thats it.
idd, gezeikstraal dat is ut!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vond het een stomme opmerking. Thats it.
jij weet echt álles beter he..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Lawl wat heeft dit ermee te maken?
Als ze de vorige keer 'pus' had betekend dit meestal litteken weefsel, dus kans op snellere blow outs.
nee de opmerking was inderdaad voor sc. Ik had geen zin om te quoten.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee de opmerking was inderdaad voor sc. Ik had geen zin om te quoten.
Allebei naar 8 Vorige keer bleef ik hangen op 6mm links en 5mm rechtsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Tot hoe ver wil je deze keer gaan?
Ik geloof dat ik weer een stapje verder moet, mn 6mm plugjes vallen er spontaan uit
oeh wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ga jij lekker ff op het dak zitten met een natte dweil om je nek ofzo![]()
rust voor onsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh wat gebeurt er dan?
Bones is op tvyay!
mijn serie komt pas in september weer. Tot die tijd heb ik een mooie achtergrond op m'n laptop.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh wat gebeurt er dan?
Bones is op tvyay!
draadloos internet.quote:
vervang dweil door aluhoedjequote:
ik ben altijd zo optimistisch.quote:
Welke serie is dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
mijn serie komt pas in september weer. Tot die tijd heb ik een mooie achtergrond op m'n laptop.
vampire dairies. Damon is echt een lekker ding, daar zou ik wel een weekje ruzie voor over hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke serie is dat?
Wij hebben afgelopen weekend seizoen 1 en 2 van The Wire gekocht, moet erg goed zijn. We wilden afl. 1 kijken zaterdagavond maar waren zo moe dat we op de bank in slaap zijn gevallen.
Nog nooit gezien. Zal Peace toch eens vragen dat te zoeken....quote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
vampire dairies. Damon is echt een lekker ding, daar zou ik wel een weekje ruzie voor over hebben.
Wij zijn helemaal into Stargate Universe! En voor het eerst lopen we dus helemaal gelijk met de Amerikaanse uitzendigen. En dat is vervelend, want dan moet je alsnog telkens een week wachten voor je het volgende deel kunt zienquote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke serie is dat?
Wij hebben afgelopen weekend seizoen 1 en 2 van The Wire gekocht, moet erg goed zijn. We wilden afl. 1 kijken zaterdagavond maar waren zo moe dat we op de bank in slaap zijn gevallen.
Ik ken Stargate wel, vond ik erg leuk. Ik vroeg of Peace het kent en ja hoor, hij is ook al bezig om deze serie binnen te halen... dus die gaan we nog kijken. Ben benieuwd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal into Stargate Universe! En voor het eerst lopen we dus helemaal gelijk met de Amerikaanse uitzendigen. En dat is vervelend, want dan moet je alsnog telkens een week wachten voor je het volgende deel kunt zien
En van een collega van schaap hebben we Spartacus Blood and Sand gehad. Moeten we kijken, want o zo'n geweldige serie en zijn vrouw vond het ook helemaal geweldig enzo...we hebben 1 aflevering gezien, maar ik vind er niet veel aan
Een aantal mensen vindt een van de hoofdpersonen, Dr. Rush, te irritant, maar ik vind dat juist wel leuk. Ik vind het een leuke Stargatequote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken Stargate wel, vond ik erg leuk. Ik vroeg of Peace het kent en ja hoor, hij is ook al bezig om deze serie binnen te halen... dus die gaan we nog kijken. Ben benieuwd.
Yeps, ook alle afleveringen van gezien.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een aantal mensen vindt een van de hoofdpersonen, Dr. Rush, te irritant, maar ik vind dat juist wel leuk. Ik vind het een leuke StargateKen je Stargate Atlantis ook al?
Ik heb in de beginjaren alle afleveringen gekeken, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Tot gisterenavond... toch wel weer erg leuk. Ik vond de serie die daarna kwam ook altijd erg leuk. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind ghostwisperer ook wel leuk om te kijken.
Ze is ook wel een beetje een doos en heule brede heupen...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde Ghostwhisperer niet kijken omdat ik die Jeniffer Love Hewitt zo'n doos vindmaar tijdens voeden ofzo toch maar eens gekeken, en het blijkt best leuk.
Bedoel je Fringe, diaan?
*binnenvalt* Jaaaa, morgen over een maand alquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Moonah klinkt goed de vakantie!
Ow, en innepin ook bijna toch?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat is Glee nou eigenlijk??
Dat zag ik ook op een site staan, maar heb me er nog niet toegezet om te kijken wat het nou is
Ghost whisperer leek me ook altijd te eng voor mij, maar eigenlijk valt dat best wel mee haha. Maar ja om t nu nog te gaan volgen.
Nu volg ik alleen Grey's anatomy, Cold case en Criminal minds
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ga jij lekker ff op het dak zitten met een natte dweil om je nek ofzo![]()
Kun je niet ziekmelden?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Die onthou ik voor morgen op mijn werk
.
Wat overigens heel dol gaat worden, want mijn brüder waarschuwde me al dat de aartsbisschop morgenochtend bij ons overleg aan gaat schuiven. Dus we krijgen weer lekker op ons flikker en dan mag ik nog 9 uur werken
.
Boh![]()
Ik kan gewoon niet slapen. En als ik dan toch in slaap val ben ik om 04.00 uur alweer klaarwakker, tot het langzaam licht wordt. En dan val ik om 06.15 in slaapquote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik tegen mijn werk morgen opzie. Dat is dan ook de reden waarom ik nu niet in bed lig. Als ik maar wakker blijf lijkt het langer te duren voordat het morgen is. Die tactiek werkte vroeger ook al niet, maar ik val er altijd op terug.
Wij vonden de eerste twee afleveringen ook niet zo, maar daarna vonden we het wél leuk, als het verhaal er eenmaal in zit zeg maar. Al dat bloed moet je een beetje doorheen kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef miss_sly het volgende:
En van een collega van schaap hebben we Spartacus Blood and Sand gehad. Moeten we kijken, want o zo'n geweldige serie en zijn vrouw vond het ook helemaal geweldig enzo...we hebben 1 aflevering gezien, maar ik vind er niet veel aan
De vrouw van mijn vorige baas was zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag net een item hij editie nl over vrouwen doe met z'n allen gingen knutselen. Echt sorry hoor, wat ongelofelijk zielig. En je vent z'n reet er maar afwerken en komt ie thuis en kom je als volwassen vrouw met je plakwerkje aan. Ik denk dat de mijne per direct een scheiding aanvraagt.
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:37 schreef Ticootje het volgende:
Wat begon mn dag toch heerlijk complimenteus... De leidster van Jen begon net "Zo je hoeft zeker nog maar 1 weekje?" --> Zo dik ben ik niet.
Ja heerlijk he?quote:
\\quote:
Ow ja, dat hadden we ook al wel gehoord, dat je eerst door de eerste afleveringen heen moet worstelen, en dat het dan leuk wordt. Maar ik heb daar altijd wat moeite mee; ik vind dat iets meteen leuk en pakkend moet zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wij vonden de eerste twee afleveringen ook niet zo, maar daarna vonden we het wél leuk, als het verhaal er eenmaal in zit zeg maar. Al dat bloed moet je een beetje doorheen kijkenGisteren was de laatste afl van seizoen 1 op tv en seizoen 2 zal nog op zich laten wachten omdat de opnames uitgesteld zijn; Andy Whitfield wordt namelijk behandeld voor kanker.
Ik hoorde gisteren van F. dat er nu een pre-qual gemaakt wordt, zodat ze wel 'iets' kunnen met de serie. De sequal komt dan als AW weer beter is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wij vonden de eerste twee afleveringen ook niet zo, maar daarna vonden we het wél leuk, als het verhaal er eenmaal in zit zeg maar. Al dat bloed moet je een beetje doorheen kijkenGisteren was de laatste afl van seizoen 1 op tv en seizoen 2 zal nog op zich laten wachten omdat de opnames uitgesteld zijn; Andy Whitfield wordt namelijk behandeld voor kanker.
Hebbenquote:
Ja, en dan ook hun eetgewoonten: 1e ontbijt, 2e ontbijt, thee met koekjes, lunch, 2e lunch, high tea, diner en souperquote:
Ja.. En als je dan op het strand ligt beginnen mensen je terug te rollen en te schreeuwen "free willy!!!!"... Nee laat die eetgewoontes maar zitten.. Ik ontbijt veel liever met mn special K.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, en dan ook hun eetgewoonten: 1e ontbijt, 2e ontbijt, thee met koekjes, lunch, 2e lunch, high tea, diner en souper![]()
Nee, want bij Hobbits hebben ze heel andere criteria over wat mooi is enzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja.. En als je dan op het strand ligt beginnen mensen je terug te rollen en te schreeuwen "free willy!!!!"... Nee laat die eetgewoontes maar zitten.. Ik ontbijt veel liever met mn special K.
We hadden uit frankrijk een pak meegenomen met smaak stracciatella.. Damn wat lekker! Pak is al op.
Je hebt ze ook met chocoladevolkken, dus waarom niet.. Het is gewoon een ontbijtje met ongeveer 250 cal. Gewoon normaal dus... Tis niet zo dat je ineens veel minder cal. binnenkrijgt door special K te eten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, want bij Hobbits hebben ze heel andere criteria over wat mooi is enzo
En Special K stracciatella lijkt me ook neit echt heel gezond
Nee, niet door Special K te eten, maar de varianten met chocoladevlokken enzo lijke me toch meer calorieen te bevatten dan de gewone kale?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met chocoladevolkken, dus waarom niet.. Het is gewoon een ontbijtje met ongeveer 250 cal. Gewoon normaal dus... Tis niet zo dat je ineens veel minder cal. binnenkrijgt door special K te eten.
Ietsjes, maar zoveel zit er niet in hoor. Trouwens die vlokken varianten vind ik echt vies, die zakken allemaal naar beneden en dan heb je een smerige hap vlokken op het laatst. Ik hou wel van de nature versie! Het is in elk geval goed spul om in de ochtend te nuttigen, ik hoef in de ochtend echt geen brood, en pap vind ik ook maar zozo.. Dit is echt lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, niet door Special K te eten, maar de varianten met chocoladevlokken enzo lijke me toch meer calorieen te bevatten dan de gewone kale?
Aardbeien, yoghurt en suiker door de blenderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ook alleen fan van die naturel versie![]()
met yoghurt nomnom.
die met roodfruitblabla vind ik te zuur en die met chocola niet boeiend.
Buuf
hoe komt je kind erbij dat ie te dik zou zijn?![]()
als k op de foto's afga lijken ze me alledrie vérre van dik. heul ver.
Ik heb ook wel een aardig doorsnee uiterlijk. Vind ik zelf danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef Jelief het volgende:
Oren stretchen kan ik op zich ook wel weer doen, geeft zo'n leuk effect bij mijn verdere doorsnee uiterlijk
Beats me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ook alleen fan van die naturel versie![]()
met yoghurt nomnom.
die met roodfruitblabla vind ik te zuur en die met chocola niet boeiend.
Buuf
hoe komt je kind erbij dat ie te dik zou zijn?![]()
als k op de foto's afga lijken ze me alledrie vérre van dik. heul ver.
Misschien word je ook wel 'passend bedankt' als je hen er in een mailtje fijntjes op wijst dat je sluikreclame voor ze maakt..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef Jelief het volgende:
he wat vervelend ssserpente, je mag het danwel aan mij geven hoor als je het niet wil
ik ook een beetjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ben nog aan het dubben over wat inkt in mn lijf... Ik weet nog niet precies wat ik wil..
Ik wil iets met de namen van mn kindjes en iets met vleugels ofzo denk ik..quote:
als kd er was.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
Hey, even hier want jullie gaan het snelst
Ik zoek met spoed een tekening (liefst zwart-wit) van een mama met draagdoekbaby...
Kan niks vinden op google, wie heeft er betere google-skills?
(We hebben een familiedag en ik ben t-shirts voor mijn kinderen aan het makenTe leuk om te doen!)
mijn zus heeft de naam van mijn nichtje in dr nek met het kroontje dat op het geboortekaartje stond.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil iets met de namen van mn kindjes en iets met vleugels ofzo denk ik..
ik will me beperken tot de letters of iets dergelijksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil iets met de namen van mn kindjes en iets met vleugels ofzo denk ik..
nee inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Twinkly het volgende:
Free kleurplaten!
Volgens mij zitten de beentjes niet helemaal ergonomisch op die tweede tekening![]()
en
[ afbeelding ]
Ik laat me in ieder geval niet in mn nek tatoeëren. En op mn voet zit er al een.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mijn zus heeft de naam van mijn nichtje in dr nek met het kroontje dat op het geboortekaartje stond.
En de naam van mijn neefje gaat ze op dr voet zetten, met de ster die op zijn geboortekaartje heeft staan
misschien zijn het wel zn armenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Twinkly het volgende:
Free kleurplaten!
Volgens mij zitten de beentjes niet helemaal ergonomisch op die tweede tekening![]()
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
da zijn wel mooie plaatjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb nog wat gewijzigd aan die laatste post
Is dit voldoende gestyleerd? Kun je zwartwit maken in Photoshop.
Waha AmarantaJa, dan zou het wel ergonomisch zijn
![]()
Ik weet het echt nog niet..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik will me beperken tot de letters of iets dergelijks
mijn man wil opzich de namen van de kinderen maar dan door hunzelf geschreven... leuk, maar a ze kunnen niet schrijven en b dan wordt het volgens mij spuuglelijk, als Eva met hanenpoten haar naam op zijn arm zet
Een boek om te lezen, een nieuw hemdje/shirtje voor later, een kadobon een hysterische ballon uit het ziekenhuis, een tijdschriftenpakket.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteren een maagverkleiningoperatie ondergaan. En nu ga ik straks op bezoek... maar wat neem ik nou mee?
Chocola lijkt me geen goed plan. Ze wil immers nog heel veel kilo's afvallen.
Ik zat te denken aan een fruitmand, maar ze mag alleen gepureerd eten eten voorlopig. Dus ik dacht een pot appelmoes ofzo. Of Olvaritpotjes ofzo (kan ze wel hebben als grapje).
Bloemen wil ik haar niet geven.
Ja van mij mag hij ook bedekt zitten. Maar ik zie wel. Als hij er eenmaal zit kan hij er ook niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet..
Ook niet waar... Wel waar niet, op ongeveer elke plek die zomaar zichtbaar is bij normale kleding hoeft van mij niet zo, en ik moet m ook niet dagelijks zien want dan gaat het me vervelen... dus ik denk dat het toch iets van mn rug wordt.
nee die lopen ín het gebouw hier, niet voor het raam langsquote:
Ja ga denk ik voor die tijdschriften.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Een boek om te lezen, een nieuw hemdje/shirtje voor later, een kadobon een hysterische ballon uit het ziekenhuis, een tijdschriftenpakket.
Zoiets? Ik zou niet voor iets eetbaars gaan denk ik
Potje olvarit kan wel als gimmick
Ze krijgt sowieso een babylepel want daar vroeg ze zaterdag nog om.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
hihi Amaranta die olvaritpotjes zijn leukzou ik doen! En dan zo'n grappig kronkelrietje erbij.
op de onderrug vind ik ook niet leuk, dat was een hele poos in... En ik vind het geen mooie plek... Als je dan op het strand loopt in bikini (als ik mn leuke figuur ooit nog eens terugkrijg) dan is het zo'n blikvanger en dan hangt er zo'n kraterkont onder...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja van mij mag hij ook bedekt zitten. Maar ik zie wel. Als hij er eenmaal zit kan hij er ook niet meer vanaf.
(ja dat kan wel, maar met die gedachte neem ik er geen, dan kan ikhet natuurlijk bij voorbaat niet meer doen)
Klinkt alsof je het zelf al wel weet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteren een maagverkleiningoperatie ondergaan. En nu ga ik straks op bezoek... maar wat neem ik nou mee?
Chocola lijkt me geen goed plan. Ze wil immers nog heel veel kilo's afvallen.
Ik zat te denken aan een fruitmand, maar ze mag alleen gepureerd eten eten voorlopig. Dus ik dacht een pot appelmoes ofzo. Of Olvaritpotjes ofzo (kan ze wel hebben als grapje).
Bloemen wil ik haar niet geven.
Haha, op de Hogeschool hier hadden we ook zo'n uitwisselproject met Chinezen. Zat ik een keer helemaal alleen aan een tafel in een meters lange gang. Om me heen massa's lege tafels. Komt er een Chinees pál naast me zitten en die begint me toch een partijtje z'n neus leeg te baggeren! Inclusief alle bijbehorende geluiden en slierten van dien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee die lopen ín het gebouw hier, niet voor het raam langs
omg vorige keer lag er weer zo'n drol te slapen in de bieb. Met zn hoofd op een opengeklapt heul heul oud boek. En maar snurken en kwijlen![]()
Ongelofelijk wat smerig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, op de Hogeschool hier hadden we ook zo'n uitwisselproject met Chinezen. Zat ik een keer helemaal alleen aan een tafel in een meters lange gang. Om me heen massa's lege tafels. Komt er een Chinees pál naast me zitten en die begint me toch een partijtje z'n neus leeg te baggeren! Inclusief alle bijbehorende geluiden en slierten van dien.![]()
Heb gevraagd of ie misschien last had van de vogelgriep en ben weggelopen.
hahahahhaa lekker heurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, op de Hogeschool hier hadden we ook zo'n uitwisselproject met Chinezen. Zat ik een keer helemaal alleen aan een tafel in een meters lange gang. Om me heen massa's lege tafels. Komt er een Chinees pál naast me zitten en die begint me toch een partijtje z'n neus leeg te baggeren! Inclusief alle bijbehorende geluiden en slierten van dien.![]()
Heb gevraagd of ie misschien last had van de vogelgriep en ben weggelopen.
Oh das inderdaad wel een leuke plek, en die plek is nog vrij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef innepin het volgende:
Ieuw Ssserpente![]()
Tico, mijn stiefdochter () heeft een teksttattoo vlak onder haar behabandje, op de zijkant zeg maar. Dat vind ik een mooie plek voor tekst
oh jawel, ze zijn er welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef Ssserpente het volgende:
Ze zijn er wel!Ik heb ook eens verkering gehad met een hele knappe Chinees. Was ook niet zo iel en had gewoon een mooie, stevige kaaklijn en zo.
Heette (fonetisch) Chikin Choi. M'n moeder noemde 'm tjap tjoi met kip.
Alleen chinees eten is goed te doen, de inwoners zijn stuk voor stuk niet mijn smaak...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jawel, ze zijn er wel
Vind ik wel tenminste, maar goed, ik ken ook genoeg mensen die dr niet dood op gevonden willen worden![]()
Tattoo's. Ik ben teveel een zeur over plekken voor een tattoo. Ik vind het al heel snel tacky eigenlijk. Behalve grote projecten en dingen als sleeves enzomaar daar ben ik dan weer teveel muts voor
Als geheugensteuntje... anders vergeet ik de namen steeds...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb helemaal niets met tattoos en al helemaal niet met tattoos met de namen van de kinderen. Ik snap de bedoeling daarvan niet echt... maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk.
Wel voorzien van foto dan hè? Anders vergeet je welk naam bij welk kind hoort....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als geheugensteuntje... anders vergeet ik de namen steeds...
Ja, maar dat lukt niet als je ze in chinese tekens laat doen over de lengte van je benen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als geheugensteuntje... anders vergeet ik de namen steeds...
kijk en dáárom studeer ik Chineesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt niet als je ze in chinese tekens laat doen over de lengte van je benen.
Ja maar jij wilt 16 kinderen, je hebt maar 2 benen... Ik denk dat jij het bij voorletters moet houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kijk en dáárom studeer ik Chinees
kan k tenminste ein-de-lijk die tattoo's straks uit elkaar houden.
Gedoe ook.
nee joh, 1 karakter per kind, en dan een sleeve van laten maken ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt 16 kinderen, je hebt maar 2 benen... Ik denk dat jij het bij voorletters moet houden.
Dat is dat ook weer zo stom ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
Mn ex wilde ook altijd een tattoo met de naam Twan... mocht van mij nooit, heeft hij toen dus ook niet gedaan. Het eerste wat hij gedaan heeft toen we gescheiden zijn, is de naam van Twan laten tatoeërenInmiddels staan er nog 3 namen bij... Twan zelfs 2x.
Hij heeft ze op de binnenkant van de onderarm... loopt hij altijd in die dure polo'tjes en dan die tattoos eronder, vind ik echt niet mooi staan.![]()
en minder?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:33 schreef freecell het volgende:
Huup!![]()
Ben ik klaar, doet mijn printer het niet meer
Is die chinees, echt? mmm beschuit maar klaarzettenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen chinees eten is goed te doen, de inwoners zijn stuk voor stuk niet mijn smaak...
[ afbeelding ]
yummie!
Ik hoop dat die kneuzen dan een leuke backup kunnen terugdraaien..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:37 schreef huuphuup het volgende:
%!#$$*@#^
ict knurften hebben de emailarchieven gewist
Nee is niet chinees.. maar wel mijn smaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Jelief het volgende:
[..]
Is die chinees, echt? mmm beschuit maar klaarzetten
tattoo ja misschien ooit.
Ik geloof dat er nu van mij ook iets verwacht wordt. Maar helaas, ik doe niet mee!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik wil de tattoo van de zus van Pm-girl
( maar misschien in Tengwar geschrevendie is iets mooier
)
Aane n uit zetten, zitten je kabels er goed in?quote:
dat hoop ik ook maar ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat die kneuzen dan een leuke backup kunnen terugdraaien..
In dat geval mag ie langs komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef pinquit het volgende:
die gast lijkt echt eng op de ex van Betty_sue.
Tis ook kut als er iets mis gaat met een mailserver.. Best een karwei om alles weer draaiend te krijgen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat hoop ik ook maar ik ben er bang voor
het hele systeem is gemigreerd en er was al vaker gekut over de archives... Nu zijn er weer dingen verandert zie ik in mijn systeem (ik kan in de mappen van mn baas? lijkt me niet de bedoeling...) en nu zijn de archieven weg.
Ja eh mevrouw,we gaan er naar kijken maar euh... t kan even duren.
Al was het alleen om naar te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef beefcake het volgende:
Damon![]()
Ik wil ook nog een tatoeage, maar waar en wat weet ik echt niet
Beiden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef innepin het volgende:
Tico, let jij ook nog op het verhaal van the vampire diaries of zit je alleen maar om Damon te kwijlen?
Ik las dus gesteriliseerde wilgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:37 schreef innepin het volgende:
Huup![]()
Maf mens
![]()
Ik heb een plakplaatje op m'n schouderblad en eentje op mijn enkel. Niet de meest fantasierijke plaatsen, maar voor mij werkt 't prima. En ooit wil ik idd ook nog wel iets met Willow. Heel fout iets met een gestileerde wilg ofzo. Maar dan moet ik eerst inspiratie hebben voor een ontwerp.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nu van mij ook iets verwacht wordt. Maar helaas, ik doe niet mee!
ik ga wel met je mee, ik ben daar heel goed in, meegaan met anderenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
maar goed eerst naaldenfobie overwinnen
awww, mijn handje vasthoudenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ga wel met je mee, ik ben daar heel goed in, meegaan met anderen
Ja, tenzij je naar DragonTattoo gaat. Dan mag je niet mee naar achteren lopen. Maar dan roep ik wel een paar keer lieve woorden vanaf de toonbank.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
awww, mijn handje vasthouden?
Eerst bepaalde doelen bereiken, dan mag ik het /moet ik het van mezelfDan schiet ik je wel aan
wilde gok 20 minutenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
knakworstkronkels.....hoe en wat?
reepjes van 1 cm snijden om de knakworst heen rollen en dan in de oven?
En hoe lang moet erin?
Dan volstaan gewone knakworsten ook denk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het is voor "mijn"" peuters die ik ga verlaten.....(ik ga nu naar de dreumesjes, en geen moslimkindjes aanwezig trouwens)
ik zou er inderdaad boter in kwakken ja... Maar he, mijn baksels mislukken ook erg vaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier 'harry potter' cakemix en daar moet ik 100 ml spijsolie in doen.
het idee ergens olie in te moeten doen vind ik zo vies
zou ik het kunnen vervangen door roomboter? dat klinkt al een stuk lekkerder en het is toch ook vet?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, tenzij je naar DragonTattoo gaat. Dan mag je niet mee naar achteren lopen. Maar dan roep ik wel een paar keer lieve woorden vanaf de toonbank.
zijn die doelen gewichtsgerelateerd?
misschien wat vleermuizenbloed ofzo (is toch Harry Potter cakemix)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
zou ik het kunnen vervangen door roomboter? dat klinkt al een stuk lekkerder en het is toch ook vet?
is het niet spijsolie voor de smaak?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zitten googlen en ik vind dat het olie is die in voedingsmiddelen gebruikt kan worden (bijv. slaolie)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef lily het volgende:
Ik heb nog nooit van spijsolie gehoord (maar ik bak dan ook nooit)
he bah, nou schiet me die oproep voor de bloedbank weer in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef lily het volgende:
[..]
misschien wat vleermuizenbloed ofzo (is toch Harry Potter cakemix)
in muffins wordt meestal olie gebruikt hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zitten googlen en ik vind dat het olie is die in voedingsmiddelen gebruikt kan worden (bijv. slaolie)
nou geverdemme dus, slaolie in mijn muffins
verdorie, ik heb alleen slaolie in huis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladywrb, het meets gebruikte is tegenwoordig zonnebloem olieniet zo allergeen, en een hele goede vervanging voor in koekjes etc.. voor mensen met een allergie.
Olie maakt het wat uhm zoals het bij muffins moet kleffiger
als ik ga dweilen zonder eerst te stofzuigen maak ik het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef lady-wrb het volgende:
kan je dat niet beter dweilen dan? of heb je vloerbedekking?
ja maar bij sonnetje is toch net gestuct? van dat stof kan je je motor van de stofzuiger opblazenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
als ik ga dweilen zonder eerst te stofzuigen maak ik het alleen maar erger
o ja bah, vervelende lui zijn dat altijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef amaranta het volgende:mensen die niet reageren op mails
1. mijn baas
2. het autobedrijf, al vraag ik me of ze überhaubt ook hun mail lezen, waarom hebben ze dan in hemelsnaam een emailadres
3. knakker die zegt iets te willen kopen via mp en dan vervolgens niks meer laat horen
4. knakster die zegt dat ze het geld gisteren al heeft overgemaakt (ik heb niks ontvangen, zelfde bank) en of ik het zsm op wil sturen
3 mooie slaapkamers dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef lily het volgende:
Onze kelder is een enorme puinbak.
Ons huis is geheel onderkelderd (3 ruimtes) en is in de loop der jaren volgestouwd.
Alles mag er weg wat mij betreft (wat ons betreft) maar ja; nu nog een aanhanger regelen en tig keer naar het milieupark rijden
sla olie kan ook ( soja olie)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
verdorie, ik heb alleen slaolie in huis.
(en wokolie met knoflook, hoewel dat voor harry potter muffins misschien juist wel goed is)
het bleek toch zonnebloemolie te zijn :dus toch maar gebruikt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sla olie kan ook ( soja olie)
Ik gebruik die alleen niet ivm soja allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |