Heeeerlijk! Tnx.quote:
oh wat klinkt dat zalig..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Moonah het volgende:
Heeeerlijk! Tnx.
12 dagen Turkije, supergezellig, prachtig weer, leuke ober, lekker eten, wat wil een mens nog meer?
volgens mij mag je blijven TFquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
Laat haar mailen en wees blij dat je zelf geen ban krijgt.
They all love mequote:Op maandag 17 mei 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
klinkt goed moonah!
[..]
volgens mij mag je blijven TF
Ik welquote:
Tja geil is andersquote:
Lekker fijn kontje heb je danquote:
dat dus ookquote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja geil is anders..
De prijs van het moederschap.. Gelukkig ben ik al getrouwd.
Oh behalve strepen heb ik ook deuken.. Welliswaar mn in mn tieten maar wel in mn kont..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus ook
nja behalve het getrouwde, en die strepen komen niet eens van de zwangerschap
Oh ja, Lishe gaat bijna trouwen! leuk! En Innepin ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Lishehoe is het met de voorbereidingen? Alles in orde voor de grote dag?
Ow, en innepin ook bijna toch?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef miss_sly het volgende:
Lishehoe is het met de voorbereidingen? Alles in orde voor de grote dag?
Je mag wel wat van mij hebben hoor. Ik hoef het niet terugquote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Lishe het volgende:
[..]
Nog 2,5 week!!! En ik heb alles onder controle, behalve mn zenuwen en geduld. Maar bijhijna!
![]()
Ik kan nog wel een imosant decolletaat gebruiken. Kunnen de Kipfilets die onopvallend in mn dress zitten weg.
Ik wil wel wat meer horen over de ober. Trip to memory lane terug naar Griekenland met vriendinnen. Alleen jammer dat mijn vriendinnen altijd de leuke obers kregenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh ja, Lishe gaat bijna trouwen! leuk! En Innepin ook?
Ik twijfel of ik nog wat meer vertel over de vakantie en de ober.![]()
Nu eerst kind onder de douche zetten.
och arme, erwtjes.quote:
Ja, maar een deel ervan ligt in de prullebak bij dr Smith.quote:
Ik sta met liefde een stukje buik of bil af hoor. Volgens mij kan je daar prima tetten van kleien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Lishe het volgende:
Nou aardig van Dr. Smith, hij had het beter aan mij kunnen geven. Huups, het valt wel mee erwtsgewijs.
Nee groof het sloeg niet op jou.. Maar ik moest eraan denken...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Groofsken het volgende:
Nou, het is mijn hobby niet hoor. Die drie piramides moeten ook nog in die ene kubus passen. Lalala... best lastig...
Dat was van de Libelle Zomerdag toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag net een item hij editie nl over vrouwen doe met z'n allen gingen knutselen. Echt sorry hoor, wat ongelofelijk zielig. En je vent z'n reet er maar afwerken en komt ie thuis en kom je als volwassen vrouw met je plakwerkje aan. Ik denk dat de mijne per direct een scheiding aanvraagt.
Dat had ik ook wel door hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee groof het sloeg niet op jou.. Maar ik moest eraan denken...
Jij doet het toch voor je werk..
Ja dat was het..quote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat was van de Libelle Zomerdag toch?
Achja... ieder zn hobby I guess.
mogen de piramides als matroesjka's of moeten ze samen een kubus vormen (wat me zo uit mijn hoofd bijna onmogelijk lijktquote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik had er vandaag één die niet te houden was in de les. Dus ik dacht mezelf er even makkelijk vanaf te maken. Hij mocht 'voor straf' op de gang een kubus met drie daarinpassendepiramides gaan maken. Aan het einde van de les kwam hij met een heel sip gezicht zijn mislukte knipsels laten zien. Kan ik het dus alsnog zelf doen
.
Oh neequote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ah oké. ik ben na drie mavo afgehaakt qua wiskunde maar ik geloof dat ik m heb.(Ik zit dus als een overijverige bakvis kubussen en piramides te tekenen en vouwen
)
Tip: De top van de piramide moet boven één van de hoekpunten vallen, op preciese hoogte van de kubus.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ah oké. ik ben na drie mavo afgehaakt qua wiskunde maar ik geloof dat ik m heb.(Ik zit dus als een overijverige bakvis kubussen en piramides te tekenen en vouwen
)
Je had voor het zelfde abracadabra kunnen zeggen want hier snap ik niks van hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Tip: De top van de piramide moet boven één van de hoekpunten vallen, op preciese hoogte van de kubus.
Piramide met vierkant als grondvlak (vierkant even groot als de zijvlakken van de kubus, zeg bv 4 bij 4), en dan precies 4 cm boven één van die vier hoekpunten van dat grondvlak de top zien te krijgen. (maar dat is een lastige tekening hoor. Want je moet met de stelling van pythagoras dan de andere zijdes gaan berekenen enzo... Ik zeg, laat zitten johquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had voor het zelfde abracadabra kunnen zeggen want hier snap ik niks van hoor.Maar: priamide met vierkant als grondvorm of driehoek?
Ik dacht dat ik wat had maar het past toch niet geloof ik
Ja, ik weet ook weer waarom ik dit niet gestudeerd hebquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Ssserpente het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik Communicatie ben gaan studeren...
Há! dan was ik op de goede weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Piramide met vierkant als grondvlak (vierkant even groot als de zijvlakken van de kubus, zeg bv 4 bij 4), en dan precies 4 cm boven één van die vier hoekpunten van dat grondvlak de top zien te krijgen. (maar dat is een lastige tekening hoor. Want je moet met de stelling van pyhagoras dan de andere zijdes gaan berekenen enzo... Ik zeg, laat zitten joh)
Haha, die van mij ook!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
Mijn grafhekel aan wiskunde komt ineens opzetten.
M'n neus is ontstoken. Ik had er wat hardhandig een piercing in geduwd na een jaar ofzo. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik heb m er maar weer even uitgehaald.
Ik was een heel end met een lineaal en potlood.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Groofsken het volgende:
Hihi debuurvrouw.
En berekenen hoeft toch niet zie ik. je kunt gewoon opmeten en tekenen. Boeiend, maar ik moest mezelf even corrigeren.![]()
Als je snotterig bent vliegen ook die dingen er zo weer uitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die van mij ook!
Ik heb zo'n piercing met een bolletje op het einde. Dat bolletje is dus breder dan het staafje. En da's handig, want dan valt ie er niet zomaar uit. Ik had 'm er ooit in een heule dapere bui eens ingepropt, maar kreeg 'm er met geen mogelijkheid meer uit, want dat gaatje was even klein geworden als het staafje.
Ik bleef er alleen me achter de handdoek hangen...
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef livelink het volgende:
Mag je als lerares ook spieken via google? Want als ik via google vraag "Hoe maak je van drie pyramides een kubus?", dan heb ik meteen een bouwplaat te pakken![]()
Wat is het leven toch makkelijk geworden sinds internet
Mag je als lerares ook spieken via google? Want als ik via google vraag "Hoe maak je van drie pyramides een kubus?", dan heb ik meteen een bouwplaat te pakken![]()
Tot hoe ver wil je deze keer gaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Wiskunde snapt mij ook niet
En ik ben m`n oren weer aan het stretchenZonder pus dit keer
Suf hè?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Sserpente maak daar gordijn van en de herkenning is daar. Toen heb ik m er maar uitgelaten. Maar nu leek het me opeens weer leuk.
Ik voorspel een lekkere blow out.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Wiskunde snapt mij ook niet
En ik ben m`n oren weer aan het stretchenZonder pus dit keer
Waar staat dat ze een 6mm plug in een gaatje van 1,3 mm propt?quote:
ik vond het een stomme opmerking. Thats it.quote:
Lawl wat heeft dit ermee te maken?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar staat dat ze een 6mm plug in een gaatje van 1,3 mm propt?
Ik snap 'm ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vond het een stomme opmerking. Thats it.
idd, gezeikstraal dat is ut!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vond het een stomme opmerking. Thats it.
jij weet echt álles beter he..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Lawl wat heeft dit ermee te maken?
Als ze de vorige keer 'pus' had betekend dit meestal litteken weefsel, dus kans op snellere blow outs.
nee de opmerking was inderdaad voor sc. Ik had geen zin om te quoten.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee de opmerking was inderdaad voor sc. Ik had geen zin om te quoten.
Allebei naar 8 Vorige keer bleef ik hangen op 6mm links en 5mm rechtsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Tot hoe ver wil je deze keer gaan?
Ik geloof dat ik weer een stapje verder moet, mn 6mm plugjes vallen er spontaan uit
oeh wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ga jij lekker ff op het dak zitten met een natte dweil om je nek ofzo![]()
rust voor onsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh wat gebeurt er dan?
Bones is op tvyay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |