hoop voor ze dat ze niet via tripoli gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ja dat je dat kon vergeten, mij negerenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo kleinquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
MeMo, ik negeer je nooit tijdens het neuken
Even groot als ergens anders hequote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo klein
Niet helemaal waar....quote:
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Niet helemaal waar....
Sommige luchthavens zijn beruchter dan andere.... en vond het wel creepy hoe er werd gesproken over dat Khadaffi Airways voor Afrikaanse begrippen een maatschappij was die OK was....
Wat uhm is het idee hierachter?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
Breekbare buurvrouw nog maar een keer:
1.
2.
3.
4.
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
DE, wat voor lekkers ga je vandaag maken?
Arme buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
Breekbare buurvrouw nog maar een keer:
1.
2.
3.
4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |