hoop voor ze dat ze niet via tripoli gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ja dat je dat kon vergeten, mij negerenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo kleinquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
MeMo, ik negeer je nooit tijdens het neuken
Even groot als ergens anders hequote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo klein
Niet helemaal waar....quote:
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Niet helemaal waar....
Sommige luchthavens zijn beruchter dan andere.... en vond het wel creepy hoe er werd gesproken over dat Khadaffi Airways voor Afrikaanse begrippen een maatschappij was die OK was....
Wat uhm is het idee hierachter?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
Breekbare buurvrouw nog maar een keer:
1.
2.
3.
4.
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
DE, wat voor lekkers ga je vandaag maken?
Arme buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
Dat de buurvrouw niet met de brancard de trap af kanquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.
Ik zie geen buurvrouwquote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat de buurvrouw niet met de brancard de trap af kanEn daarom met grof geschut via het raam naar buiten wordt getakeld
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.
Dus het valt wel meequote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zie geen buurvrouwZie alleen maar een kraan enzo (ken het verhaal erachter ook niet)
http://www.oddee.com/item_93109.aspxquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?
Je moet gewoon net pech hebben met het vliegtuig.
Het valt echt niet mee volgens mij, anders laten ze de brandweer niet komen. En op de laatste foto zie je imo een rode deken van de brancard.quote:
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het valt echt niet mee volgens mij, anders laten ze de brandweer niet komen. En op de laatste foto zie je imo een rode deken van de brancard.
Als je had gekeken, had je gezien dat het foto's zijn van een brandweerauto. En een stukje deken. Dus geen gruwelijke sensatiefoto's van de buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.
Poosje terug werd er aan de overkant van de straat bij mijn werk ook iemand met brandweerwagen uit een huis getakeld. En echt hoor, iedereen die niet per se iets moest doen op dat moment stond buiten te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.
Oh zo, sorry, ik begreep het verkeerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.
Goede reis DH!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
het vliegtuig is bij de gate. eens die kant op
ah ok.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.
Keurig, toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.
Niks mis mee dacht ik zoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
gewoon proberen, nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat lekker voor een pilsdrinker als ik?
Ik kijk automatisch op als ik iets zie bewegen. Maar da's alleen op de gallerij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gewoon iets tegen buren die te erg gluren als er ergens iets aan de hand is. Maar das persoonlijk
Gluren bij een brandweerwagen valt toch ook wel weer mee... VInd gluren pas echt gluren als ze stiekem achter de gerbera's zitten en spieden wie ook maar waar naar binnen gaat enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gewoon iets tegen buren die te erg gluren als er ergens iets aan de hand is. Maar das persoonlijk
Vergeet de chinese 5 kruiden niet!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.
ja dat zit er ook in!alleen vergeten te noemenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vergeet de chinese 5 kruiden niet!!![]()
En eet smakelijk![]()
Nou hier hoef je toch niet voor te 'gluren'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh wat raar? Nog nooit een poes met een bloedneus gezienquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
gaat alles weer helemaal ok met xena trouwens? Hier hadden we van de week een pers met een bloedneus! Arm beest, wat zo hard te niezen, had hij ineens een rooie neus!
Nou ja, het ligt eraan he. Als je er nare ervaringen of geen ervaring mee hebt, kan het echt naar zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
tis duidelijk :t ligt aan mij. Ja raar hé een bloedneus. Ik heb t ook nog nooit gezien maar ja als wij heel hard niezen enzo kun je er ook een krijgen dus waarom een kat niet. Heb t wel in de gaten gehouden maar verder is er niets aan de hand lijkt het.
Dat is eigenlijk wel een slim idee...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eens 2 chocoladekoekjes bakken. Tijdje geleden wat ongebakken koekjes in gevroren. Nu alleen nog even afbakken
idd bakpapier tussen de koekjes en ik gooi ze zo in een oven uit de vriezer. Ze worden niet zo crunchy misschien maar tis erg lekker nog steeds en zo kun je jezelf af en toe verwennen zonder dat je te veel eetquote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een slim idee...
hoe vries je ze in, met bakpapier oid ertussen? eerst ontdooien en dan de oven in of gewoon keihard bevroren en dan wat langer?
BInnenkort maar eens op foodgawkerquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd bakpapier tussen de koekjes en ik gooi ze zo in een oven uit de vriezer. Ze worden niet zo crunchy misschien maar tis erg lekker nog steeds en zo kun je jezelf af en toe verwennen zonder dat je te veel eet
Als beroepsexpert van een goedlopend huishouden zou ik eerst soda met kokend water aanbevelen. *Mien Dobbelsteen-modus uit* Maar wel gemeend!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Thuis en gegeten. Zo maar eens kijken of we een verstopping kunnen verhelpen
Eerst trekveer, dan chemisch spul en daarna soda als het allemaal lukt
Ok. Ik ga het eerst met kokend water, soda en een plopper proberen danquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als beroepsexpert van een goedlopend huishouden zou ik eerst soda met kokend water aanbevelen. *Mien Dobbelsteen-modus uit* Maar wel gemeend!
Tu est ennuye? Maar dan met een accent grave.quote:
Soda eerst even laten inwerken. Om in mijn geval de plopper op te zoeken, of naar keuze.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik ga het eerst met kokend water, soda en een plopper proberen dan
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soda eerst even laten inwerken. Om in mijn geval de plopper op te zoeken, of naar keuze.
mijn frans is ook weer niet dat daverendquote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tu est ennuye? Maar dan met een accent grave.![]()
Pourquoi cherie?
Il y a une film sur TV5.
Flatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, is een goed plan.
Mag ik vragen waar de verstopping zit en of je in een flat woont?
Komt allemaal goed johquote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef MissHobje het volgende:
oja en huis weten we nog niet *zucht* domperrrrrrrrrrrr![]()
Wel pics van before en after makenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef MissHobje het volgende:
Goeden avond allen,
Oja en morgen naar de kappert, knippen en kleuren, iets met paarsig denk
Bij mijn laatste verstopping waar een bedrijf bij moest komen, zei ik dat ik toch echt oplette met vet enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FlatEn de verstopping zit in mijn eigen deel volgens mij. Niet in de standpijp. Dan hadden we veeeeeeeeeeeel meer ellende gehad
Nou.... we zitten al in de uitstel fase ( na je maand termijn dat je de tijd hebt om de financieen te regelen en dan kun je max 5 werkdagen erbij krijg en dat is vrijdag ingegaan.) eigenlijk komt er het op neer dat we het donderdag moeten weten anders geen huis/bankgarantie kwijt) snappie:')quote:
Ga ik even in gedachten houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mijn laatste verstopping waar een bedrijf bij moest komen, zei ik dat ik toch echt oplette met vet enzo.
Het schijnt dat iig in mijn flat het afschot gewoon te klein is, kan gebeuren. Stom!
Zit de verstopping ver voorbij de zwanehals, bedrijf bellen.
En de eerste foto zonder make-up, tweede met.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
Wel pics van before en after maken![]()
(als je het dan helemaal op de tell sell manier wil doen, eerste foto vrij donker en chagerijnig kijkenen dan 2e foto wat lichter met een bigass smile)
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
Wel pics van before en after maken![]()
(als je het dan helemaal op de tell sell manier wil doen, eerste foto vrij donker en chagerijnig kijkenen dan 2e foto wat lichter met een bigass smile)
Kun je niet een overeenkomst met de verkopende partij aangaan? Om iets meer uitstel? Het is ook in hun belang aangezien de huidige markt nou niet echt je-van-het is. En zet je hypotheekboer de bank goed onder druk?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou.... we zitten al in de uitstel fase ( na je maand termijn dat je de tijd hebt om de financieen te regelen en dan kun je max 5 werkdagen erbij krijg en dat is vrijdag ingegaan.) eigenlijk komt er het op neer dat we het donderdag moeten weten anders geen huis/bankgarantie kwijt) snappie:')
En iedereen roept wel van, komt goed maar dat weet ik zo net nog niet!
eerlijk gezegd knijp ik hem like hell! tis zo;n gaaf appartement, willen het zo graag maar dem![]()
gewoon doen johquote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Euhm before.. tja ziet er niet uit, after wie weet
Wat spannend nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef MissHobje het volgende:
oja en huis weten we nog niet *zucht* domperrrrrrrrrrrr![]()
Alles staat je. Paars ook.quote:Oja en morgen naar de kappert, knippen en kleuren, iets met paarsig denk
*ruffle knuffel*quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geloof ik mn dag nietwel een heerlijk smakkende kat op de achtergrond
![]()
Oh bwegh dat plaatjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, er staat hier iets ge-wel-digs in de oven![]()
http://thepioneerwoman.co(...)s-chocolate-cobbler/
[ afbeelding ]
Ik had alle ingredienten in huis, dus kon het niet laten toen ik op het recept stuitte
Dat was vorige week bij herrie in de huiskamer ook. 1 stel maakte gewoon alles uit pakjes/blikjesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef DarkElf het volgende:
zit naar komen eten te kijken. De vlaamse versie van come dine with me. Kookt iemand met soep uit een pakje, gekochte pasta, ijs bij de ijsboer gehaald. Ze doet verder wel wat zelf maar waarom zouden mensen meedoen aan een kookprogramma op die manier hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |