hoop voor ze dat ze niet via tripoli gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ja dat je dat kon vergeten, mij negerenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo kleinquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
MeMo, ik negeer je nooit tijdens het neuken
Even groot als ergens anders hequote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo klein
Niet helemaal waar....quote:
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Niet helemaal waar....
Sommige luchthavens zijn beruchter dan andere.... en vond het wel creepy hoe er werd gesproken over dat Khadaffi Airways voor Afrikaanse begrippen een maatschappij was die OK was....
Wat uhm is het idee hierachter?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
Breekbare buurvrouw nog maar een keer:
1.
2.
3.
4.
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
DE, wat voor lekkers ga je vandaag maken?
Arme buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
Dat de buurvrouw niet met de brancard de trap af kanquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.
Ik zie geen buurvrouwquote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat de buurvrouw niet met de brancard de trap af kanEn daarom met grof geschut via het raam naar buiten wordt getakeld
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.
Dus het valt wel meequote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zie geen buurvrouwZie alleen maar een kraan enzo (ken het verhaal erachter ook niet)
http://www.oddee.com/item_93109.aspxquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?
Je moet gewoon net pech hebben met het vliegtuig.
Het valt echt niet mee volgens mij, anders laten ze de brandweer niet komen. En op de laatste foto zie je imo een rode deken van de brancard.quote:
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het valt echt niet mee volgens mij, anders laten ze de brandweer niet komen. En op de laatste foto zie je imo een rode deken van de brancard.
Als je had gekeken, had je gezien dat het foto's zijn van een brandweerauto. En een stukje deken. Dus geen gruwelijke sensatiefoto's van de buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.
Poosje terug werd er aan de overkant van de straat bij mijn werk ook iemand met brandweerwagen uit een huis getakeld. En echt hoor, iedereen die niet per se iets moest doen op dat moment stond buiten te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.
Oh zo, sorry, ik begreep het verkeerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.
Goede reis DH!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
het vliegtuig is bij de gate. eens die kant op
ah ok.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.
Keurig, toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.
Niks mis mee dacht ik zoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
gewoon proberen, nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat lekker voor een pilsdrinker als ik?
Ik kijk automatisch op als ik iets zie bewegen. Maar da's alleen op de gallerij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gewoon iets tegen buren die te erg gluren als er ergens iets aan de hand is. Maar das persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |