hoop voor ze dat ze niet via tripoli gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ja dat je dat kon vergeten, mij negerenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, ik gok niet rechtstreeks
MeMo, neuken?
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo kleinquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
MeMo, ik negeer je nooit tijdens het neuken
Even groot als ergens anders hequote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. En als ze via Tripoli vliegen geeft dat niet, de kans dat er dáár weer een vliegtuig valt is toch wel zo klein
Niet helemaal waar....quote:
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Niet helemaal waar....
Sommige luchthavens zijn beruchter dan andere.... en vond het wel creepy hoe er werd gesproken over dat Khadaffi Airways voor Afrikaanse begrippen een maatschappij was die OK was....
Wat uhm is het idee hierachter?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
Breekbare buurvrouw nog maar een keer:
1.
2.
3.
4.
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
DE, wat voor lekkers ga je vandaag maken?
Arme buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
Dat de buurvrouw niet met de brancard de trap af kanquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.
Ik zie geen buurvrouwquote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat de buurvrouw niet met de brancard de trap af kanEn daarom met grof geschut via het raam naar buiten wordt getakeld
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.
Dus het valt wel meequote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zie geen buurvrouwZie alleen maar een kraan enzo (ken het verhaal erachter ook niet)
http://www.oddee.com/item_93109.aspxquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar waar ligt het aan dat ze berucht zijn geworden dan?
Je moet gewoon net pech hebben met het vliegtuig.
Het valt echt niet mee volgens mij, anders laten ze de brandweer niet komen. En op de laatste foto zie je imo een rode deken van de brancard.quote:
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het valt echt niet mee volgens mij, anders laten ze de brandweer niet komen. En op de laatste foto zie je imo een rode deken van de brancard.
Als je had gekeken, had je gezien dat het foto's zijn van een brandweerauto. En een stukje deken. Dus geen gruwelijke sensatiefoto's van de buurvrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ze niet gekeken maar tis in mijn opinie best vreemd om foto's te maken van je buurvrouw zo.
Poosje terug werd er aan de overkant van de straat bij mijn werk ook iemand met brandweerwagen uit een huis getakeld. En echt hoor, iedereen die niet per se iets moest doen op dat moment stond buiten te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef golfer het volgende:
1.
2.
3.
4.
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.
Oh zo, sorry, ik begreep het verkeerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
De situatie zelf niet nee. Maar verder weinig herkenbaars in beeld.
Goede reis DH!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
het vliegtuig is bij de gate. eens die kant op
ah ok.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.
Keurig, toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
Buurvrouw zelf is niet herkenbaar op foto's te zien. Ik heb alleen foto's gemaakt van de brandweeroperatie om haar via 2-hoog het huis uit te takelen.
Niks mis mee dacht ik zoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
gewoon proberen, nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat lekker voor een pilsdrinker als ik?
Ik kijk automatisch op als ik iets zie bewegen. Maar da's alleen op de gallerij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gewoon iets tegen buren die te erg gluren als er ergens iets aan de hand is. Maar das persoonlijk
Gluren bij een brandweerwagen valt toch ook wel weer mee... VInd gluren pas echt gluren als ze stiekem achter de gerbera's zitten en spieden wie ook maar waar naar binnen gaat enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gewoon iets tegen buren die te erg gluren als er ergens iets aan de hand is. Maar das persoonlijk
Vergeet de chinese 5 kruiden niet!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gamba's in een marinade gezet van sesamolie, limoenrasp, gember. Straks wat noedels koken, wat rode peper en sesamolie erdoor en limoensap. Gamba's wokken en als fingerfoodhapje serveren in een sla blaadje. Stond in de delicious.
ja dat zit er ook in!alleen vergeten te noemenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vergeet de chinese 5 kruiden niet!!![]()
En eet smakelijk![]()
Nou hier hoef je toch niet voor te 'gluren'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh wat raar? Nog nooit een poes met een bloedneus gezienquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
gaat alles weer helemaal ok met xena trouwens? Hier hadden we van de week een pers met een bloedneus! Arm beest, wat zo hard te niezen, had hij ineens een rooie neus!
Nou ja, het ligt eraan he. Als je er nare ervaringen of geen ervaring mee hebt, kan het echt naar zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
tis duidelijk :t ligt aan mij. Ja raar hé een bloedneus. Ik heb t ook nog nooit gezien maar ja als wij heel hard niezen enzo kun je er ook een krijgen dus waarom een kat niet. Heb t wel in de gaten gehouden maar verder is er niets aan de hand lijkt het.
Dat is eigenlijk wel een slim idee...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eens 2 chocoladekoekjes bakken. Tijdje geleden wat ongebakken koekjes in gevroren. Nu alleen nog even afbakken
idd bakpapier tussen de koekjes en ik gooi ze zo in een oven uit de vriezer. Ze worden niet zo crunchy misschien maar tis erg lekker nog steeds en zo kun je jezelf af en toe verwennen zonder dat je te veel eetquote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een slim idee...
hoe vries je ze in, met bakpapier oid ertussen? eerst ontdooien en dan de oven in of gewoon keihard bevroren en dan wat langer?
BInnenkort maar eens op foodgawkerquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd bakpapier tussen de koekjes en ik gooi ze zo in een oven uit de vriezer. Ze worden niet zo crunchy misschien maar tis erg lekker nog steeds en zo kun je jezelf af en toe verwennen zonder dat je te veel eet
Als beroepsexpert van een goedlopend huishouden zou ik eerst soda met kokend water aanbevelen. *Mien Dobbelsteen-modus uit* Maar wel gemeend!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Thuis en gegeten. Zo maar eens kijken of we een verstopping kunnen verhelpen
Eerst trekveer, dan chemisch spul en daarna soda als het allemaal lukt
Ok. Ik ga het eerst met kokend water, soda en een plopper proberen danquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als beroepsexpert van een goedlopend huishouden zou ik eerst soda met kokend water aanbevelen. *Mien Dobbelsteen-modus uit* Maar wel gemeend!
Tu est ennuye? Maar dan met een accent grave.quote:
Soda eerst even laten inwerken. Om in mijn geval de plopper op te zoeken, of naar keuze.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik ga het eerst met kokend water, soda en een plopper proberen dan
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soda eerst even laten inwerken. Om in mijn geval de plopper op te zoeken, of naar keuze.
mijn frans is ook weer niet dat daverendquote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tu est ennuye? Maar dan met een accent grave.![]()
Pourquoi cherie?
Il y a une film sur TV5.
Flatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, is een goed plan.
Mag ik vragen waar de verstopping zit en of je in een flat woont?
Komt allemaal goed johquote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef MissHobje het volgende:
oja en huis weten we nog niet *zucht* domperrrrrrrrrrrr![]()
Wel pics van before en after makenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef MissHobje het volgende:
Goeden avond allen,
Oja en morgen naar de kappert, knippen en kleuren, iets met paarsig denk
Bij mijn laatste verstopping waar een bedrijf bij moest komen, zei ik dat ik toch echt oplette met vet enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FlatEn de verstopping zit in mijn eigen deel volgens mij. Niet in de standpijp. Dan hadden we veeeeeeeeeeeel meer ellende gehad
Nou.... we zitten al in de uitstel fase ( na je maand termijn dat je de tijd hebt om de financieen te regelen en dan kun je max 5 werkdagen erbij krijg en dat is vrijdag ingegaan.) eigenlijk komt er het op neer dat we het donderdag moeten weten anders geen huis/bankgarantie kwijt) snappie:')quote:
Ga ik even in gedachten houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mijn laatste verstopping waar een bedrijf bij moest komen, zei ik dat ik toch echt oplette met vet enzo.
Het schijnt dat iig in mijn flat het afschot gewoon te klein is, kan gebeuren. Stom!
Zit de verstopping ver voorbij de zwanehals, bedrijf bellen.
En de eerste foto zonder make-up, tweede met.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
Wel pics van before en after maken![]()
(als je het dan helemaal op de tell sell manier wil doen, eerste foto vrij donker en chagerijnig kijkenen dan 2e foto wat lichter met een bigass smile)
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
Wel pics van before en after maken![]()
(als je het dan helemaal op de tell sell manier wil doen, eerste foto vrij donker en chagerijnig kijkenen dan 2e foto wat lichter met een bigass smile)
Kun je niet een overeenkomst met de verkopende partij aangaan? Om iets meer uitstel? Het is ook in hun belang aangezien de huidige markt nou niet echt je-van-het is. En zet je hypotheekboer de bank goed onder druk?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou.... we zitten al in de uitstel fase ( na je maand termijn dat je de tijd hebt om de financieen te regelen en dan kun je max 5 werkdagen erbij krijg en dat is vrijdag ingegaan.) eigenlijk komt er het op neer dat we het donderdag moeten weten anders geen huis/bankgarantie kwijt) snappie:')
En iedereen roept wel van, komt goed maar dat weet ik zo net nog niet!
eerlijk gezegd knijp ik hem like hell! tis zo;n gaaf appartement, willen het zo graag maar dem![]()
gewoon doen johquote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Euhm before.. tja ziet er niet uit, after wie weet
Wat spannend nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef MissHobje het volgende:
oja en huis weten we nog niet *zucht* domperrrrrrrrrrrr![]()
Alles staat je. Paars ook.quote:Oja en morgen naar de kappert, knippen en kleuren, iets met paarsig denk
*ruffle knuffel*quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geloof ik mn dag nietwel een heerlijk smakkende kat op de achtergrond
![]()
Oh bwegh dat plaatjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, er staat hier iets ge-wel-digs in de oven![]()
http://thepioneerwoman.co(...)s-chocolate-cobbler/
[ afbeelding ]
Ik had alle ingredienten in huis, dus kon het niet laten toen ik op het recept stuitte
Dat was vorige week bij herrie in de huiskamer ook. 1 stel maakte gewoon alles uit pakjes/blikjesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef DarkElf het volgende:
zit naar komen eten te kijken. De vlaamse versie van come dine with me. Kookt iemand met soep uit een pakje, gekochte pasta, ijs bij de ijsboer gehaald. Ze doet verder wel wat zelf maar waarom zouden mensen meedoen aan een kookprogramma op die manier hé?
vreemd is dat jaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was vorige week bij herrie in de huiskamer ook. 1 stel maakte gewoon alles uit pakjes/blikjes
Het is een beetje net als die types die denken dat ze heel mooi kunnen zingen en dan mee doen aan XFactor of zo,quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was vorige week bij herrie in de huiskamer ook. 1 stel maakte gewoon alles uit pakjes/blikjes
Muffin is een beest of niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin is ergMeneer moest opgepakt worden terwijl ik achter de PC zit en gaat vervolgens als een baby in mijn armen liggen maffen
Ja!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:
Het is een beetje net als die types die denken dat ze heel mooi kunnen zingen en dan mee doen aan XFactor of zo,
En helpt het al???quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Thuis en gegeten. Zo maar eens kijken of we een verstopping kunnen verhelpen
Eerst trekveer, dan chemisch spul en daarna soda als het allemaal lukt
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geloof ik mn dag nietwel een heerlijk smakkende kat op de achtergrond
![]()
Slim als ik ben denk ik dat je de term 'intelligentie perceptie' misschien bedoelt?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja!Maar ik dacht toch dat die er bij kookprogramma's wel uitgeselecteerd werden
(ben nu even die term kwijt van die theorie waarbij niet zo slimme mensen hun eigen kunnen overschatten en slimme mensen hun eigen kunnen onderschatten)
Steer!?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!Maar ik dacht toch dat die er bij kookprogramma's wel uitgeselecteerd werden
(ben nu even die term kwijt van die theorie waarbij niet zo slimme mensen hun eigen kunnen overschatten en slimme mensen hun eigen kunnen onderschatten)
Noem jij mijn lieve ex-katers nu beestenquote:
Ik ben nog niet begonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En helpt het al???
Balen zeg.. maar heb je zo;n professionele veer met zo;n machine, die zijn erg handig.
Ja dat is dit uitstel alquote:Op maandag 17 mei 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je niet een overeenkomst met de verkopende partij aangaan? Om iets meer uitstel? Het is ook in hun belang aangezien de huidige markt nou niet echt je-van-het is. En zet je hypotheekboer de bank goed onder druk?
Ik weet nog wel bij mij dat mijn gewaardeerde hypotheker (Jazeker, de hypotheker) niet al teveel deed waardoor alles pas echt een dag van te voren geregeld was
Die poezelsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Noem jij mijn lieve ex-katers nu beesten![]()
...
...
Gelijk heb je![]()
[ afbeelding ]
Even voorstellen: van links naar rechts Brownie en Muffin (geloof ik)
Ik bedoelde deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning_kruger_effectquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Slim als ik ben denk ik dat je de term 'intelligentie perceptie' misschien bedoelt?
Fijn Borisz!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Terug van sporten. Enkel heeft zich netjes gedragen
.
LOL, dat googlede ik vanwege wat anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning_kruger_effect
Wat een leuke foto en mooie katten zegquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
...
...
Gelijk heb je![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel nieuwsgierig? Bertrand Russel? Kruger Park in Afrika?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, dat googlede ik vanwege wat anders.
Subtiel paars is mooi! Naja het moet je wel staan natuurlijk, maar het kan heel mooi zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef MissHobje het volgende:
@Isabeau hehe ja subtielig paars of de aarde tinten moeten leuker zijn, kortom ik zie welzeker niet te extreem heur, wil er nog wel een beetje uitzien hehe.
Ah, mooie beesten!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
...
...
Gelijk heb je![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Het zou zomaar Tesla kunnen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig? Bertrand Russel? Kruger Park in Afrika?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Geen idee. Het zou zomaar Tesla kunnen zijn.
Tesla verzon een manier om met elektriciteit om te gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]ok
Goed, het chocoladegerecht was heel simpel en snel te maken met ingredienten die iedereen meestal wel in huis heeft. Dat was het positieve. Het smaakt heel erg rijk en na een paar hapjes zit je wel vol, maar ik vond het eigenlijk te zoet. Misschien is het lekkerder met minder suiker of zo.
2/3 pak soda en 4 liter kokend water later: geen effectquote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Gooi 2 eetlepels soda in de afvoer, voeg een liter kokend water toe en laat even sudderen.....
Ik weet wie Tesla wasquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
Tesla verzon een manier om met elektriciteit om te gaan.
Niemand snapte dat.
Zijn wisselstroom was GEVAARLIJK!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet meer misselijkwel nog schouder/nekpijn
Ja erg he! Maar die ander is gewoon te moeilijkquote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef cybermans het volgende:
@laydina van ellende toch maar op 1 kleur gedaan net, echt geen zak aan, veelste makkelijk
stom! is er geen niveuau 1,5?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja erg he! Maar die ander is gewoon te moeilijk
Is in ieder geval ietsquote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet meer misselijkwel nog schouder/nekpijn
linkje? en klinkt als farmville en dat isquote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef Laydina het volgende:
@cyber: Ga Farm Frenzy spelen!Dat is wel leuk!
Nee is anders..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
linkje? en klinkt als farmville en dat is
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
slaap lekker!
ik ga ook, kus aan iedereen
Jaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef LieLie het volgende:
aparte combi he?
Pechtold aan tafelquote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff Boris.. doe je jezelf dat aan ja??![]()
Niet doen niet doen niet doenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef borisz het volgende:
Truste aan de slapers. Ik ga nog even ergeren met K&vdB. Nou vooral vdB. Knevel kan ik wel waarderen
.
Pee, doe vooral afwasmiddel bij het hete water. Vetoplossendquote:Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblVerstopte gootstenen
Het loopt een beetje door nu, maar meeeeeeeeeeeeeega-langzaam. Net twee grote hoeveelheden heet water erdoorheen gejaagd. Morgen toch maar de afvoer slopen en eens kijken of we met de trekveer wat kunnen bereiken. Nu geen zin meer.
ff Pacific deel 10 downloaden en dan lekker bankhangen.
Er zat een half pak soda bijquote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee, doe vooral afwasmiddel bij het hete water. Vetoplossend
Iets zegt mij dat mijn afvoer dat niet leuk gaat vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
PdH, naar de fixit morgen. Kun je 98% zwavelzuur halen. Dat moet het wel leeg branden
Dat ploppen doe ik al een uur of zoquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh Pee dat is irritant he, wij hadden het laatst ook. Maar met regelmatig ploppen en 2 flessen chemisch is het toch goed gekomen
Ik doe het straks voor het naar bed gaan nog wel een keerquote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook niet zo chemisch ingesteld, maar in dit soort noodsituaties doe ik het toch maar.. Werkte wel.![]()
En je moet ook niet een uur achter elkaar ploppen joh, maar gewoon regelmatig een keer..
Ik vind dit zo'n briljante komische post sonquote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook niet zo chemisch ingesteld, maar in dit soort noodsituaties doe ik het toch maar.. Werkte wel.![]()
En je moet ook niet een uur achter elkaar ploppen joh, maar gewoon regelmatig een keer..
Maar maar... waarom toch??quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n briljante komische post son
We hebben uit nood een keer op een avond zo'n 24-uursdienst laten komen die de boel met zo'n ronddraaiende metalen kabel helemaal gereinigd en ontstopt heeft. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Half uur werken: 178 euro.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe het straks voor het naar bed gaan nog wel een keerEn morgenochtend. En dan de wasbak goed vol met heet water. ff vervelend voor de katten, maar ik hoop dat die eraf blijven dan
Ja, heel triest en het gebeurt best vaak op deze manierquote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
golfer is net naar de buurvrouwzoon geweest die net thuiskwam, goed he? En ze willen heel graag die foto's hebben. Zegt die moeder : gebeurt er hier iets in de straat, maak ik er zo weinig van mee
Weten nog niet precies wat ze heeft, ze is intussen 80 en met al die trappen denken ze niet dat ze eigenlijk ooit nog terug kan. Best triest.
Jeetje Isaquote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel triest en het gebeurt best vaak op deze manierIk bedoel niet met takelwagens, maar dat mensen door bijv een val een tijd in ziekenhuis-revalidatie terecht komen en dan niet meer naar de oude woonomgeving terug kunnen. Mijn oude bovenbuurvrouw heb ik voor het laatst gezien toen ze weg werd gevoerd in een ambulance met een gebroken heup. Ik hoorde haar schreeuwen en om hulp roepen in de gang, had ze zichzelf al richting voordeur gesleept, het arme besje. Ik heb 112 gebeld en de politie is gekomen om met een koevoet de voordeur open te breken. Bleek ze dus al uren in huis te liggen met een gebroken heup.
En een groot deel overlijdt aan een gebroken heup, ik geloof dat het zelfs 40-60% is bij zeer oude mensen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gebroken heupen.Osteoporose he.... echt heel vervelend voor die oudjes.
Ik las dat er een soort hielscan op de markt is om de osteoperose te meten. Zou de dexascans grotendeels kunnen vervangen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gebroken heupen.Osteoporose he.... echt heel vervelend voor die oudjes.
He wat naar als je later bedenkt dat je haar misschien wel hebt horen kloppen om hulp te krijgen. Maar ja, dat weet je natuurlijk niet, misschien was het wel iemand in de buurt die aan het verbouwen is. En dat steeds vallen is dus gewoon heel erg link. Mensen onderschatten dat ontzettend, maar het is dus letterlijk levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Isa
Achteraf hoorde ik vanochtend toen ik me na douchen stond af te drogen raar gebonk/geklop wat ik niet eerder gehoord had. Zelfs de poes zat heel vreemd te kijken... nou zijn ze hier in de buurt bezig met allerhande onderhoud en opknap aan de huizen dus ik dacht dat dát het was.
Mss heeft ze al die tijd wel in de badkamer gelegen... buuvzoon vertelde zoiets aan golfer vanavond, dat ze steeds viel en 100k weegt en gewoon niet meer mobiel genoeg is.
Het was een mooie afleveringquote:
Nou, ik vond het altijd nogal wat als het multi-disciplinaire team in een verpleeghuis/revalidatiecentrum besloot dat patient A niet meer naar de oude woonomgeving terug kon. Daarna werd er een soort molen in gang gebracht waarbij ik het beklemmende gevoel kreeg dat patient A er allemaal niets meer over te zeggen had. Hoe wilsbekwaam deze persoon ook was... Heel surrealistisch af en toe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:11 schreef DarkElf het volgende:
@bluezz dat is triest zeg als ze niet meer terug kan komen!
Slaap lekker! En was je al wezen hardlopen, DE?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:12 schreef DarkElf het volgende:
de mr is weer thuis en de hapjes waren echt lekker. Licht en fris van smaak.. Nu bedtijd. Slaap lekker allemaal.
Spooksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef golfer het volgende:
We gaan zo nog even beginnen aan seizoen 8 van Spooks.
nee. Heb vandaag 3 km gewandeld. Misschien ga ik t as. maandag proberen. Even kijken hoe alles voelt. En anders wordt het 6 juni voor t eerst. Jij moet werken vanavond?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker! En was je al wezen hardlopen, DE?
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef DarkElf het volgende:
nee. Heb vandaag 3 km gewandeld. Misschien ga ik t as. maandag proberen. Even kijken hoe alles voelt. En anders wordt het 6 juni voor t eerst. Jij moet werken vanavond?
oh net als met mijn oma, begon ook met een gebroken heupquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Mortality rates in the first year following a broken hip are around 25%, and the rates are highest in older populations. The cause of mortality following a hip fracture is often due to blood clots, pneumonia, or infection. Furthermore, only about 25% of patients who sustain a broken hip return to their pre-injury level of activity.
The majority of patients who sustain a hip fracture will require prolonged specialized care, such as a long-term nursing or rehabilitation facility. About one year after a patient sustains a broken hip, mortality rates return to normal, but a patient who previously sustained a hip fracture is at higher risk of breaking their hip again.
Maar die 25% is over alle mensen met een gebroken heup; de echt heel oude mensen (de frailty groep) hebben een veel hogere mortaliteit. Helaas.
de oma van de mr kom ook niet meer terug naar huis na wat gezondheidsproblemen. Die heeft heel veel moeite gehad met dat feit en de eerste maanden niet thuis waren heel zwaar. Gelukkig vond ze haar draai toch wel daarna.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vond het altijd nogal wat als het multi-disciplinaire team in een verpleeghuis/revalidatiecentrum besloot dat patient A niet meer naar de oude woonomgeving terug kon. Daarna werd er een soort molen in gang gebracht waarbij ik het beklemmende gevoel kreeg dat patient A er allemaal niets meer over te zeggen had. Hoe wilsbekwaam deze persoon ook was... Heel surrealistisch af en toe.
als ik ga ga ik iig met de mr als supportquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NeeIk moet ook naar bed
![]()
Wandelen is ook goedWel dapper dat je maandag misschien probeert hard te lopen
3 km is veel Elf! wat ontzettend goed zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee. Heb vandaag 3 km gewandeld. Misschien ga ik t as. maandag proberen. Even kijken hoe alles voelt. En anders wordt het 6 juni voor t eerst. Jij moet werken vanavond?
Lijkt mij ook, maar kennelijk wil ze graag hardlopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
3 km is veel Elf! wat ontzettend goed zegZou je het hardlopen liever niet even iets uitstellen tot je zonder moeite een km of 5 gewoon kan lopen?
Lein en ik beginnen ons eigen verpleeghuisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef Bluezz het volgende:
En Isa ; je zou zo'n goeie vphuis arts zijnwanneer kunnen we ons inschrijven in het huis waar je werkt?
En jij bent de 1e patient die zijn eigen uritips meeneemtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:35 schreef golfer het volgende:
Strenge directrice Bluezz zal jullie de weg wel wijzen.
en dan moet de pubertijd nog komen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil geen appel! en ook niet banaan! kiwiIK WIL DIE TOMAAT! oké milou, neem jij maar een tomaat mee naar school
Alles voor de lieve vrede
3 minuten daarna: en IK wil niet die broek aan! En die trui is ook al stom
Ik
en WTF! Milou: en jij mag geen fuck zeggen ja! en ik wil nu rok aan en trui van snoopy! Ik: damzzz wat zal ik blij zijn als je zo op school bent! Milou: je mag geen damz zeggen en IK WIL NIET NAAR SCHOOL! IK WIL BIJ MAMMIE BLIJVEN JAH
ik: veel plezier op school zo
(het is echt heel erg lang geleden dat ik haar zo dwars heb mee gemaakt
volgens mij zei mama WTF en damzzquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef Laydina het volgende:
Hoezo mag ma geen 'damzz' zeggen, maar zij wel ' fuck' ?![]()
owjaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij zei mama WTF en damzz
valt me nog mee dat Milou niet zei: Mamma, ga eens je mond met zeep wassenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die uitdrukking kent ze nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
valt me nog mee dat Milou niet zei: Mamma, ga eens je mond met zeep wassen
oei, dat zal ze van jullie vast snel afleren..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die uitdrukking kent ze nietZal ze wel snel leren, ze gebruikt het woordje 'kanker' als haar iets niet bevalt
Dat heeft ze niet van mij en zeker ook niet van haar vader
Lang leve school
015 is helaas wel vrij dicht bij 070quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die uitdrukking kent ze nietZal ze wel snel leren, ze gebruikt het woordje 'kanker' als haar iets niet bevalt
Dat heeft ze niet van mij en zeker ook niet van haar vader
Lang leve school
ik hoop van wel. en ookal sta ik niet altijd op even goede voet met haar vader, ik weet wel dat hij hier ook niet van gediend isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei, dat zal ze van jullie vast snel afleren..
heb haar het liefste altijd bij mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
015 is helaas wel vrij dicht bij 070dan krijg je dat.
Kan me trouwens best voorstellen dat het vrij vermoeiend kan zijn. Maar durf te wedden dat je voor geen goud zonder Milou zou willen.
Doet ze goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef SeaOfLove het volgende:
mag ik even heel trots vermelden dat mijn hoogzwangere zusje haar HBO-opleiding heeft afgerond
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef SeaOfLove het volgende:
mag ik even heel trots vermelden dat mijn hoogzwangere zusje haar HBO-opleiding heeft afgerond
nog een week of wat dan heb ik er een 4de neefje bijquote:
ooit gehoord:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog een week of wat dan heb ik er een 4de neefje bijZal ik dan toch maar voor het 2de meisje zorgen
heel goed, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef SeaOfLove het volgende:
vervelendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef cybermans het volgende:
had me toch vanmorgen nog een keer moeten omdraaien
wat voor taart?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel mn wangen boller worden van al die taart
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
als ontbijt plak spekkoek, daarna appelpunt.
gisteren 3 punten gebak.
en ja, ik voel een bolle toet opkomen![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht dat je Beck bedoelde, maar helaas.
Satrianiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:48 schreef PdeHoog het volgende:![]()
![]()
Jeff Beck, Santana EN Satriani komen dit jaar naar NLMisschien dat ik maar eens een rondje gitaarhelden-concerten moet gaan doen
Alleen dan wel weer jammer dat mijn kennissenkring er geen interesse voor heeft
Dat wordt dus alleen gaan
of iemand zin om mee te gaan?
quote:
Nope? De eerste drie namen ken ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:10 schreef cybermans het volgende:
Hmmz beide niet handig bereikbaar voor mij.. Tegen die tijd woon ik als het goed is wel in Utrecht
Ken je Guitar legends van de world expo in Sevilla, die is echt![]()
Steve Vai
Joe Satriani
Brain May
Joe Walsh
Nathan East
http://www.amazon.co.uk/G(...)LA-DVD/dp/B0018TU3TKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope? De eerste drie namen ken ik welDe andere twee moet ik ff opzoeken.....
quote:His name is stevie vai
And hes a crazy guy
Last november, I recall,
He needed a spanking
He decided then
A female specimen
Would be excitin for a night
To give him a spanking
Laurel was her name
She came to notre dame
He told me just the other day
He oughta be thanking
Her for the spanking
She was large and soft
And she beat him off
Made him drool upon his dork
And gave him a wanking
After the spanking
Hair brush!
Oh! what a hair brush!
(its not that he requires grooming!
Guys with light blue hair never do!)
Then she did explain:
Theres another game
That we can play with this device,
And then a banana!
It was slightly green
Vapors in between
Rising up to fill the room
And cook the banana
She said it was dry
Stevie wont you try
To drool a little drool on it
And grease the banana
Later in the dawn
Laurel carried on
She got right up and dressed herself and
Ate the banana
Coolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/G(...)LA-DVD/dp/B0018TU3TK
dan ga je toch koekjes oid maken voor bij de koffie ofzo? als je al klaar bent met koffie mag je evt wel de koekjes naar mij brengen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:zo lekker gesport.. al was ik te duf om echt heel fanatiek te zijn
![]()
En nu voel ik me lekker nutteloos terwijl schoonpa en klusoom de nieuwe poort aan het maken zijn..
Er moet vast wat koffie gezet worden en broodjes gemaaktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
En nu voel ik me lekker nutteloos terwijl schoonpa en klusoom de nieuwe poort aan het maken zijn..
Of naar mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:22 schreef cybermans het volgende:
... mag je evt wel de koekjes naar mij brengen hoor
daar bieden PdeH en ik toch echt een goed alternatief voor hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
haha ik heb wel koffie gezet voor ik ging sporten en ze net wat bijgeschonken. Ga zo eerst ff douchen en dan straks even een cadeaubon kopen bij het tuincentrum voor klusoom..![]()
Koekjes doen we maar niet.. zal je zien dat ze ze niet willen en dat ik er dan mee blijf zitten.
Alleen als jullie het komen halen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
daar bieden PdeH en ik toch echt een goed alternatief voor hoor
en waar is dat danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen als jullie het komen halen natuurlijk
dan maak je iets wat jij niet lust maar zij wel. Als er over blijft is het geen probleem voor jou.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
haha ik heb wel koffie gezet voor ik ging sporten en ze net wat bijgeschonken. Ga zo eerst ff douchen en dan straks even een cadeaubon kopen bij het tuincentrum voor klusoom..![]()
Koekjes doen we maar niet.. zal je zien dat ze ze niet willen en dat ik er dan mee blijf zitten.
Graag doorsturen naar Munchenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
niet naar mij![]()
ik stuur met liefde een spekkoek naar je op
hmm dan als het aankomt lust alleen de hond het nogquote:
ah joh hij belooft altijd van allesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je me mee zou nemen
jij zou toch in de koffer zitten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je me mee zou nemen
Ze zijn vast de 19e niet meer versquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen als jullie het komen halen natuurlijk
Nou.. ze willen niets.. kan niets aan ze kwijtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan maak je iets wat jij niet lust maar zij wel. Als er over blijft is het geen probleem voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ze willen niets.. kan niets aan ze kwijt![]()
Oh en![]()
![]()
gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
super, wat een opluchting!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Juh.. was echt bang dat het weer mislukt zou zijn.. maar gelukkig weer voor 5 jaar vanafquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
super, wat een opluchting!
komt het in je familie veel voor? (ziektes)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. was echt bang dat het weer mislukt zou zijn.. maar gelukkig weer voor 5 jaar vanaf
Nee, was ook niet zo bang dat ze iets zouden vinden hoor, maar was bang dat het weer over zou moetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt het in je familie veel voor? (ziektes)
ok, van mijn moeders kant komt kanker veel voor. Dus zij moet goed opletten, en 2 zusjes van me straks ook. ik ben blij dat ik niet weet wie mn bloedverwanten zijn, zodat ik ook niet weet wat ze allemaal hebben. dan zou ik me alleen maar vreselijk druk maken denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, was ook niet zo bang dat ze iets zouden vinden hoor, maar was bang dat het weer over zou moeten
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ze willen niets.. kan niets aan ze kwijt![]()
Oh en![]()
![]()
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha dan maak ik de 19e gewoon wel weer iets versNiet goed voor me
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En gezonds!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli
[..]
Doe maar nietNiet goed voor me
en maar zeuren over overgewicht en buikpijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmorgen als ontbijt plak spekkoek, daarna appelpunt.
gisteren 3 punten gebak.
zondag monchou en appel
en ja, ik voel een bolle toet opkomen![]()
zeur ik over overgewicht? Huh?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en maar zeuren over overgewicht en buikpijn
haha zou 't? Wel knap dat ik dan kan lopen hahaquote:
ik heb al foto's gezien hoor...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef SeaOfLove het volgende:
nu laydina nog met een foto, dan zijn we helemaal klaar
negatief gewicht... wowquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Goed van je zusje SOL
Wat een mooi weerEn vanochtend stond er toch écht -13k op de teller
jeee, gefeli! -13 is goehoed!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Goed van je zusje SOL
Wat een mooi weerEn vanochtend stond er toch écht -13k op de teller
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
SOL
Sun![]()
Bloes
Redelijk doorgestampt met belastingrecht vanmorgen.
kalm aan ja... je gaat mij nog inhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je wilde zeggen dat je een gezond gewicht hebt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeur ik over overgewicht? Huh?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:55 schreef cybermans het volgende:
kalm aan ja... je gaat mij nog inhalenIk doe ook niet mijn best, ik heb mijn hele hebben en houwen qua eten en drinken voorgoed omgegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds niet het gevoel dat ik aan het 'lijnen' ben en dat is nou juist zo goed vol te houden!
Arme poes durft niet naar buiten. Tuinvakkers zijn bezig in een tuin hierachter![]()
uhm ja? Niet dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je wilde zeggen dat je een gezond gewicht hebt?
Tuurlijkquote:
eet je dat nu helemaal niet dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk80 maar volgens BMI moet het 77 zijn. Als ik 80 ben (
) ga ik wel weer wat pasta, rijst en brood eten en kijken of ik op gewicht blijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |