En dan nog mensen die niet rond kunnen komenquote:
atm hoef ik alleen woning, eten e.d niet zelf te betalen. Kleren, verzekeringen, hobby's, abbo's e.d. wel...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan nog mensen die niet rond kunnen komen.. Ik moet alles zelf betalen op dan zorgverzekering en autoverzekering na.. En houd ook over
Maar ik heb een sociaal leven.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan nog mensen die niet rond kunnen komen.. Ik moet alles zelf betalen op dan zorgverzekering en autoverzekering na.. En houd ook over
Wil je beweren dat ik geen sociaal leven heb?quote:
Examenstress, examenstress, examenstress...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik geen sociaal leven heb?
Jazeker.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik geen sociaal leven heb?
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef -SG- het volgende:
Wisten jullie dat ocean's thirtheen ook in Amsterdam afspeeldtdtdtddt.
quote:
Moet je niet de hele nacht doorleren?quote:
Jij vraagt er om.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je niet de hele nacht doorleren?
Ik was degene die ging slagen zonder te leren.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je niet de hele nacht doorleren?
Maak dat die dode kat van zaterdagnacht maar wijs.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was degene die ging slagen zonder te leren.
Zaterdagnacht was ik aan het leren, geen dode kat gezien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maak dat die dode kat van zaterdagnacht maar wijs.
En dan een 9 halen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was degene die ging slagen zonder te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |