En dan nog mensen die niet rond kunnen komenquote:
atm hoef ik alleen woning, eten e.d niet zelf te betalen. Kleren, verzekeringen, hobby's, abbo's e.d. wel...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan nog mensen die niet rond kunnen komen.. Ik moet alles zelf betalen op dan zorgverzekering en autoverzekering na.. En houd ook over
Maar ik heb een sociaal leven.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan nog mensen die niet rond kunnen komen.. Ik moet alles zelf betalen op dan zorgverzekering en autoverzekering na.. En houd ook over
Wil je beweren dat ik geen sociaal leven heb?quote:
Examenstress, examenstress, examenstress...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik geen sociaal leven heb?
Jazeker.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik geen sociaal leven heb?
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef -SG- het volgende:
Wisten jullie dat ocean's thirtheen ook in Amsterdam afspeeldtdtdtddt.
quote:
Moet je niet de hele nacht doorleren?quote:
Jij vraagt er om.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je niet de hele nacht doorleren?
Ik was degene die ging slagen zonder te leren.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je niet de hele nacht doorleren?
Maak dat die dode kat van zaterdagnacht maar wijs.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was degene die ging slagen zonder te leren.
Zaterdagnacht was ik aan het leren, geen dode kat gezien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maak dat die dode kat van zaterdagnacht maar wijs.
En dan een 9 halen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was degene die ging slagen zonder te leren.
Leuke mensen werken er in de AH he?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
Ook zo lekker, ik denk: Ik ga even snel wat lekkers halen bij de AH...
Stap ik er binnen, ken ik de helft die aan het werk is. Dus dan duurt het vervolgens veel langer voor je weer weg bent.
Ik welquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was ik aan het leren, geen dode kat gezien.
leren voor examens.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was ik aan het leren, geen dode kat gezien.
pffffffffftquote:
Ik heb praktisch NIET geleerdquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
leren voor examens.per vak hoogstens 10 minuten per dag geleerd, vanaf 1 week van te voren, biologie alleen de samenvattingen geleerd, en nog een 7 gehaald
terwijl ik zuig in biologie
Je trapt er niet inquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
pffffffffft
Dit is gewoon een 'maak me blij door nu JA te zeggen' momentje
Want?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
Als ik een kat plat rij, dan rij ik een maand niet ofzo
Ik vraag me altijd af wat mensen daar nou mee willen zeggen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
leren voor examens.per vak hoogstens 10 minuten per dag geleerd, vanaf 1 week van te voren, biologie alleen de samenvattingen geleerd, en nog een 7 gehaald
terwijl ik zuig in biologie
Niet eens, paar gespot die een goeie bumper hebben gekoptquote:
ik werk in de AHquote:
Nee dat de examens overrated zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen daar nou mee willen zeggen?
Ben je zo slim dat je hoge cijfers haalt zonder te hoeven leren, is dat 't?
mwah, wiskunde een 1.5....quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
en datquote:
Ja dat vind ik dus ook zo dom. Dikke care dat jij weinig hebt geleerd, andere mensen gaan wel hard leren en halen betere cijfers en dat maakt misschien niet uit MAAR HET IS GEWOON VERVELEND.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Mijn favo supermarkt is de AHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |