Nein dat was de camera van Tomboquote:Op maandag 17 mei 2010 15:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het hallelujah filmpje ja![]()
Weet niet over wek filmpje jij het hebt?
Ohjaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom, mannen kunnen ook een naam met een M hebben hoor!
Zie editquote:Op maandag 17 mei 2010 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nein dat was de camera van Tombo
Ik heb je in de nacht toch best met rust gelatenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ga daar vast nog vaak aan denken, wat een opmerking zeg.
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je in de nacht toch best met rust gelaten.
Een Photobucket accountje waarvan alleen de mensen die aanwezig waren het wachtwoord krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang de link er naar toe en de foto's niet op Fok verschijnen vind ik het best.
Gewoon lekker een linkje in de PM, net als bij de F&F tour.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang de link er naar toe en de foto's niet op Fok verschijnen vind ik het best.
Jupquote:Op maandag 17 mei 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een Photobucket accountje waarvan alleen de mensen die aanwezig waren het wachtwoord krijgen
Awwww, dat filmpje mag wel in het besloten Photobucket accountje toch? Ik sta er ook echt gigántisch op voor lul, maar het is aan de andere kant ook wel treffend voor die avondquote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Die telefoon met dat filmpje mag gewoon door de schredder heur
Echt, als jullie bij mij komen meeten, dan moeten de camera's bij de deur in een waterdicht tasje en dan leg ik ze in de stortbak van de WC
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Echt, als jullie bij mij komen meeten, dan moeten de camera's bij de deur in een waterdicht tasje en dan leg ik ze in de stortbak van de WC
Maar hij is zo leuk... ah toeee???quote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Die telefoon met dat filmpje mag gewoon door de schredder heur
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik mocht komen filmen zei je als Paddo bij jullie zou komen. Ik heb haar bijna zo ver trouwens.
Zo weinig foto's?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben als het goed is allemaal een PM met inlog van ons gezamenlijk nieuwe Photobucketje.
Uploaden maarrrrr
Erg he? Ik heb er uiteraard nu weer reuze spijt van dat ik niet vaker geklikt hebquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo weinig foto's?![]()
Wel een leuke foto van jou en Ll trouwens
Woeiquote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:Ik mocht komen filmen zei je als Paddo bij jullie zou komen. Ik heb haar bijna zo ver trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |