Ik doelde ook meer op Robert Smith zonder make-up misbruik...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh nee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet vaak zulke make-up op.
Zo is ie nog best leuk, op het haar na.
Ja!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb alleen Greys wel eens in het echie gezien maar hing wel altijd rond in F&F.
Ik vond het uber tof dat Elies helemaal op haar trouwdag dat end reed.
quote:En ik heb thuis op mijn telefoon toen ik niet kon slapen 's nachts nog wat youtube filmpjes van de ESF nummers die ik eerder die avond had gehoord gekeken. Ik vind sommige echt leuk
Precies, en boven op bed een beetje pompen en zuigen met JJHquote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het echt helemaal niet zo dat ik het gevoel had dat ik de odd one out was. Eigenlijk vanaf het moment dat ik thuis werd opgehaald (wat een handige service was dat!) was het al tof, en bij het huisje was het ook gewoon alsof we elkaar al jaren kende (klinkt cliché maar het is echt zo).
Ja, ik dacht ik moet het hele rondje af en me voorstellen maar het was eigenlijk direct vrij duidelijk wie wie was op één of andere manier.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het echt helemaal niet zo dat ik het gevoel had dat ik de odd one out was. Eigenlijk vanaf het moment dat ik thuis werd opgehaald (wat een handige service was dat!) was het al tof, en bij het huisje was het ook gewoon alsof we elkaar al jaren kende (klinkt cliché maar het is echt zo).
Ben je helemaal vergeten te vragen of je er bij wilde zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en boven op bed een beetje pompen en zuigen met JJH
Qua mannen was het ook niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik moet het hele rondje af en me voorstellen maar het was eigenlijk direct vrij duidelijk wie wie was op één of andere manier.
Pompen had ik uiteraard wel bij van dienst kunnen zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je helemaal vergeten te vragen of je er bij wilde zijn.
Ja dat had ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik moet het hele rondje af en me voorstellen maar het was eigenlijk direct vrij duidelijk wie wie was op één of andere manier.
Bizar hequote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
Popje!
Kon je nou wéér de snelweg terug niet vinden?Weer bijna in Zeeland?
![]()
Geloof me; ik wil het niet terugzienquote:Ik heb ons Halleluja filmpje teruggezien.
Whoehoehoeeeeee
Handig als je een meet op Sinterklaasavond houdt...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al vond ik de namen van iedereen in het echt wel moeilijk te onthouden. Sowieso, wat waren er veel mensen met een M als beginletter.
Ja, je bent chef keuken of niet he.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pompen had ik uiteraard wel bij van dienst kunnen zijn![]()
Beneden werd ik ook maar misbruikt om 's ochtends jodekoeken te halen
quote:Iedere Vrouw Verleiden
"Dankzij deze richtlijnen verleid ik vanaf nu iedere vrouw!" -Dirk
www.VrouwenVersieren.com
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ineens duikt deze Google-ad bij mij op bij dit topic:
[..]
Ja zeg heb het wel met een reden opgenomenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bizar he
[..]
Geloof me; ik wil het niet terugzien
Ik wil op een schaal van 1 t/m 12 best wel punten toekennen...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja zeg heb het wel met een reden opgenomen
Ja, maar minus 4 mannen, dus 4 van de 8. Dat is de helft!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah 4 uit 12 waren met een M. Niet overdrijven Erik
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil op een schaal van 1 t/m 12 best wel punten toekennen...
ik ga daar vast nog vaak aan denken, wat een opmerking zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en boven op bed een beetje pompen en zuigen met JJH
Waarom, mannen kunnen ook een naam met een M hebben hoor!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar minus 4 mannen, dus 4 van de 8. Dat is de helft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |