Dit is alweer datzelfde idee van jou net als hoe de dakloze het zelf moet uitzoeken door bijna ineens aan een woning, baan, en spaarrekening allemaal te komen, bijna tegelijk en zonder meer. Je hebt weinig inlevingsgevoel, en je verstand is helaas nog slechter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je erbij dat niemand dat zegt? Dat baseer je op één akkefietje. En die automaten heb je na twee keer door, dus als je vaak met de trein reist en een beetje hersenen hebt, moet zelfs jou dat lukken.
Als ik antwoord geef dan begrijp je dat toch niet want ik moet toch 3 of 4 keer herhalen voordat je hem doorhebt. Minimaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Geef nu eens antwoord ipv weer aannames te maken.
Nee en ik begrijp dondersgoed dat je een tegendraadse andere mening uit wilt hangen. Kijk, ik kan heel beter lezen als jij kennelijk. Alleen onderbouw je nooit je eigen punten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
En dat ik het niet met je eens bent, betekent niet dat ik het niet doorheb. Enkel dat ik er anders tegenaan kijk, vanuit mijn ervaringen. Hier en in jouw bejubelde US of A.
Zelfkennis is niet aan jou besteed...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:57 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dit is alweer datzelfde idee van jou net als hoe de dakloze het zelf moet uitzoeken door bijna ineens aan een woning, baan, en spaarrekening allemaal te komen, bijna tegelijk en zonder meer. Je hebt weinig inlevingsgevoel, en je verstand is helaas nog slechter.
Wat ben ik blij dat niet iedereen zo'n onwetend en onverschillig is als jij. Maar het zijn jouw type's die het land blijkbaar hebben verkloot. En ik ga niet eens in de persoonlijke aanval zoals jij dat graag doet, maar dit is helaas de realiteit.
Ja schelden when all else fails. Meer had ik niet verwacht van je.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
Flikker toch op met je 'jij onderbouwt niet'. Ik heb je feiten gegeven, jij komt met absurde cijfers die nergens mee te onderbouwen zijn, aannames gebaseerd op een enkele ervaring ... van jezelf met je zwartgalligheid. . En dan onderbouw ik niet.
Beetje schuldgevoel/besef? dat je ineens zo geïrriteerd blijft worden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
Met je duizenden dode daklozen per jaar.
Jij failt. Big time. Zonder onderbouwing. Met je duizenden dode daklozen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef wesp40 het volgende:
Ja schelden when all else fails. Meer had ik niet verwacht van je.
En wat voor advies gaf ik jou over die cijfer dan? Lees terug een paar pagina's vroeger. Voordat ik weer in herhaling moet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij failt. Big time. Zonder onderbouwing. Met je duizenden dode daklozen.
Ben je echt zo'n troll? Lees mijn reactie zo. ong 12 posts geleden. Daar vertel ik over mijn ervaring in de mobiel-winkel en ook over mijn eigen mobiel telefonie thuis in de USA.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Ryon het volgende:
Ik moet stiekem altijd een beetje lachen als mensen zoals de TS op het Centraal Station naar een telefoonpaal vragen. Te arm om een mobieltje te kopen dat het ook in het buitenland doet en te dom om even een belwinkel op te zoeken waar je voor een paar cent naar je grootmoeder in Zuid-Afrika kan bellen.
Verder wel een briljant topic trouwens.
Ik zeg toch ook dat je te arm bent? Dat kan je mij verder ook niet kwalijk nemen. Farouk en Ahmed lukt het in Amsterdam wel om goedkoop te bellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n troll? Lees mijn reactie zo. ong 12 posts geleden. Daar vertel ik over mijn ervaring in de mobiel-winkel en ook over mijn eigen mobiel telefonie thuis in de USA.
Heb je geïnformeerd bij hen dan? Zo niet heb je geen recht van spreken. Je gaat toch niet mijn advies opvolgen of naar mijn antwoorden luisteren? Maar je wilt toch mij komen afkraken of naar nieuwe antwoorden vragen? Nee zo werkt het niet. De antwoorden houden gelijk op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, bij het Leger des Heils informeren. Terwijl die cijfers die ik ophoestte (uit 2007 én uit 2009 waarin het daklozencijfer zelfs nog verder geslonken was) deels van het Leger des Heils afkomstig waren.
Dus ...
Het gaat niet erom dat ik arm ben. Ik kan het wel dokken. Alleen wil ik dat niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je te arm bent? Dat kan je mij verder ook niet kwalijk nemen. Farouk en Ahmed lukt het in Amsterdam wel om goedkoop te bellen.
Als Amerikaan zou je toch moeten weten dat *wij* in Nederland significant minder uren per week maken, maar toch hetzelfde overhouden? Werkweken van 50 uur kent de Nederlandse middenklasse niet tot nauwelijks.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Het gaat niet erom dat ik arm bent. Ik kan het wel dokken. Alleen wil ik dat niet.
Ik weiger zomaar belachelijk dure tarieven te betalen zodat een paar zakenpakken met een aktetas ergens aan een lekkere wijntje kunnen zitten ergens in een villa in Italië, en jij en ik 50 uur werkweken blijven draaien.Jullie NLers zijn dat blijkbaar gewend maar ik niet.
Vooral niet als ik hetzelfde voor een kleine duitje thuis kan krijgen.
Eerlijk gezegd dat is niet eens mijn ervaring tijdens die vakantie. Wel zag ik mensjes veel langer werken volgens mij, al heb ik natuurlijk niet alles genoteerd met een prikkaart of zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als Amerikaan zou je toch moeten weten dat *wij* in Nederland significant minder uren per week maken, maar toch hetzelfde overhouden? Werkweken van 50 uur kent de Nederlandse middenklasse niet tot nauwelijks.
Ja steek je kop maar in het zand voor de corrupte NS, de uitgebuite werknemers die 100+ uur per week werken voor een habbekrats. En natuurlijk voor de duizenden dooie daklozen. Op jaarbasis.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef Feitosa het volgende:
Ik doe me nooit voor als dakloze als ik op vakantie ga. Misschien iets meer uitgeven voor een degelijk hotel , dan vermaak je je eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |