abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81674849
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je erbij dat niemand dat zegt? Dat baseer je op één akkefietje. En die automaten heb je na twee keer door, dus als je vaak met de trein reist en een beetje hersenen hebt, moet zelfs jou dat lukken.
Dit is alweer datzelfde idee van jou net als hoe de dakloze het zelf moet uitzoeken door bijna ineens aan een woning, baan, en spaarrekening allemaal te komen, bijna tegelijk en zonder meer. Je hebt weinig inlevingsgevoel, en je verstand is helaas nog slechter.

Wat ben ik blij dat niet iedereen zo'n onwetend en onverschillig is als jij. Maar het zijn jouw type's die het land blijkbaar hebben verkloot. En ik ga niet eens in de persoonlijke aanval zoals jij dat graag doet, maar dit is helaas de realiteit.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:59:19 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81674921
Geef nu eens antwoord ipv weer aannames te maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81675025
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Geef nu eens antwoord ipv weer aannames te maken.
Als ik antwoord geef dan begrijp je dat toch niet want ik moet toch 3 of 4 keer herhalen voordat je hem doorhebt. Minimaal.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:02:08 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81675050
Probeer het eens, ipv uitvluchtjes te zoeken om het vooral niet te doen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:03:20 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81675104
En dat ik het niet met je eens bent, betekent niet dat ik het niet doorheb. Enkel dat ik er anders tegenaan kijk, vanuit mijn ervaringen. Hier en in jouw bejubelde US of A.
pi_81675333
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
En dat ik het niet met je eens bent, betekent niet dat ik het niet doorheb. Enkel dat ik er anders tegenaan kijk, vanuit mijn ervaringen. Hier en in jouw bejubelde US of A.
Nee en ik begrijp dondersgoed dat je een tegendraadse andere mening uit wilt hangen. Kijk, ik kan heel beter lezen als jij kennelijk. Alleen onderbouw je nooit je eigen punten.

Je mag wel verschillen van mening, maar ik heb het gevoel dat ik dingen typ tegen een kleuter van 6 qua leesvaardigheid. Want er is ook verschil tussen dezelfde punten telkens moeten herhalen en echt opschieten met het debatteren.

En alweer de USA is mij niet meer geliefd dan Nederland. Wél geef ik de feiten zoals ze dat zijn. Mijn oprechte belangstelling voor Nederland nogmaals in het twijfel willen trekken blijft best een gemene actie van jou.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:09:28 #207
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_81675363
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:57 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Dit is alweer datzelfde idee van jou net als hoe de dakloze het zelf moet uitzoeken door bijna ineens aan een woning, baan, en spaarrekening allemaal te komen, bijna tegelijk en zonder meer. Je hebt weinig inlevingsgevoel, en je verstand is helaas nog slechter.

Wat ben ik blij dat niet iedereen zo'n onwetend en onverschillig is als jij. Maar het zijn jouw type's die het land blijkbaar hebben verkloot. En ik ga niet eens in de persoonlijke aanval zoals jij dat graag doet, maar dit is helaas de realiteit.
Zelfkennis is niet aan jou besteed...
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:10:12 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81675405
Flikker toch op met je 'jij onderbouwt niet'. Ik heb je feiten gegeven, jij komt met absurde cijfers die nergens mee te onderbouwen zijn, aannames gebaseerd op een enkele ervaring ... van jezelf met je zwartgalligheid. . En dan onderbouw ik niet .
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:10:45 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81675434
Met je duizenden dode daklozen per jaar .
pi_81675466
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
Flikker toch op met je 'jij onderbouwt niet'. Ik heb je feiten gegeven, jij komt met absurde cijfers die nergens mee te onderbouwen zijn, aannames gebaseerd op een enkele ervaring ... van jezelf met je zwartgalligheid. . En dan onderbouw ik niet .
Ja schelden when all else fails. Meer had ik niet verwacht van je.
pi_81675494
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
Met je duizenden dode daklozen per jaar .
Beetje schuldgevoel/besef? dat je ineens zo geïrriteerd blijft worden?
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:12:13 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81675505
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef wesp40 het volgende:

Ja schelden when all else fails. Meer had ik niet verwacht van je.
Jij failt. Big time. Zonder onderbouwing. Met je duizenden dode daklozen.
pi_81675651
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij failt. Big time. Zonder onderbouwing. Met je duizenden dode daklozen.
En wat voor advies gaf ik jou over die cijfer dan? Lees terug een paar pagina's vroeger. Voordat ik weer in herhaling moet.

Mijn tijd is ook belangrijk, ik heb het gevoel dat je de herhaling niet waard bent.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:16:57 #214
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_81675740
Ik moet stiekem altijd een beetje lachen als mensen zoals de TS op het Centraal Station naar een telefoonpaal vragen. Te arm om een mobieltje te kopen dat het ook in het buitenland doet en te dom om even een belwinkel op te zoeken waar je voor een paar cent naar je grootmoeder in Zuid-Afrika kan bellen.

Verder wel een briljant topic trouwens.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:17:09 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81675752
Ja, bij het Leger des Heils informeren. Terwijl die cijfers die ik ophoestte (uit 2007 én uit 2009 waarin het daklozencijfer zelfs nog verder geslonken was) deels van het Leger des Heils afkomstig waren .

Dus ...
pi_81675812
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Ryon het volgende:
Ik moet stiekem altijd een beetje lachen als mensen zoals de TS op het Centraal Station naar een telefoonpaal vragen. Te arm om een mobieltje te kopen dat het ook in het buitenland doet en te dom om even een belwinkel op te zoeken waar je voor een paar cent naar je grootmoeder in Zuid-Afrika kan bellen.

Verder wel een briljant topic trouwens.
Ben je echt zo'n troll? Lees mijn reactie zo. ong 12 posts geleden. Daar vertel ik over mijn ervaring in de mobiel-winkel en ook over mijn eigen mobiel telefonie thuis in de USA.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:20:27 #217
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_81675904
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Ben je echt zo'n troll? Lees mijn reactie zo. ong 12 posts geleden. Daar vertel ik over mijn ervaring in de mobiel-winkel en ook over mijn eigen mobiel telefonie thuis in de USA.
Ik zeg toch ook dat je te arm bent? Dat kan je mij verder ook niet kwalijk nemen. Farouk en Ahmed lukt het in Amsterdam wel om goedkoop te bellen.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_81675958
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, bij het Leger des Heils informeren. Terwijl die cijfers die ik ophoestte (uit 2007 én uit 2009 waarin het daklozencijfer zelfs nog verder geslonken was) deels van het Leger des Heils afkomstig waren .

Dus ...
Heb je geïnformeerd bij hen dan? Zo niet heb je geen recht van spreken. Je gaat toch niet mijn advies opvolgen of naar mijn antwoorden luisteren? Maar je wilt toch mij komen afkraken of naar nieuwe antwoorden vragen? Nee zo werkt het niet. De antwoorden houden gelijk op.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:22:32 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81676028
Ik heb je met de feiten van het Leger des Heils om de oren geslagen. Jij blijft brallen zonder dat je je gelul in de ruimte met feiten kunt ondersteunen.
pi_81676176
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat je te arm bent? Dat kan je mij verder ook niet kwalijk nemen. Farouk en Ahmed lukt het in Amsterdam wel om goedkoop te bellen.
Het gaat niet erom dat ik arm ben. Ik kan het wel dokken. Alleen wil ik dat niet.

Ik weiger zomaar belachelijk dure tarieven te betalen zodat een paar zakenpakken met een aktetas ergens aan een lekkere wijntje kunnen zitten ergens in een villa in Italië, en jij en ik 50 uur werkweken blijven draaien.Jullie NLers zijn dat blijkbaar gewend maar ik niet.

Vooral niet als ik hetzelfde voor een kleine duitje thuis kan krijgen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:26:31 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81676210
Krent!
Je geeft zeker ook nooit iets aan zwervers en Z-krantverkopers?
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:28:44 #222
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_81676317
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Het gaat niet erom dat ik arm bent. Ik kan het wel dokken. Alleen wil ik dat niet.

Ik weiger zomaar belachelijk dure tarieven te betalen zodat een paar zakenpakken met een aktetas ergens aan een lekkere wijntje kunnen zitten ergens in een villa in Italië, en jij en ik 50 uur werkweken blijven draaien.Jullie NLers zijn dat blijkbaar gewend maar ik niet.

Vooral niet als ik hetzelfde voor een kleine duitje thuis kan krijgen.
Als Amerikaan zou je toch moeten weten dat *wij* in Nederland significant minder uren per week maken, maar toch hetzelfde overhouden? Werkweken van 50 uur kent de Nederlandse middenklasse niet tot nauwelijks.
--
pi_81676510
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Ryon het volgende:

[..]

Als Amerikaan zou je toch moeten weten dat *wij* in Nederland significant minder uren per week maken, maar toch hetzelfde overhouden? Werkweken van 50 uur kent de Nederlandse middenklasse niet tot nauwelijks.
Eerlijk gezegd dat is niet eens mijn ervaring tijdens die vakantie. Wel zag ik mensjes veel langer werken volgens mij, al heb ik natuurlijk niet alles genoteerd met een prikkaart of zo.
pi_81676668
Ik doe me nooit voor als dakloze als ik op vakantie ga. Misschien iets meer uitgeven voor een degelijk hotel , dan vermaak je je eens.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:44:13 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81677035
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef Feitosa het volgende:
Ik doe me nooit voor als dakloze als ik op vakantie ga. Misschien iets meer uitgeven voor een degelijk hotel , dan vermaak je je eens.
Ja steek je kop maar in het zand voor de corrupte NS, de uitgebuite werknemers die 100+ uur per week werken voor een habbekrats. En natuurlijk voor de duizenden dooie daklozen. Op jaarbasis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')