wel heel leuk dat je erom kan lachen...al deze problemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja steek je kop maar in het zand voor de corrupte NS, de uitgebuite werknemers die 100+ uur per week werken voor een habbekrats. En natuurlijk voor de duizenden dooie daklozen. Op jaarbasis.
Nee de Mac in Eindhoven moest je wel voor betalen. 30 eurocent, en de bk op het station had geen enkele wc, nog beter dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef Basp1 het volgende:
Typisch een halve amerikaan geworden de TS die weten nog niet eens hoe banken werken en daarom nemen hun tijdens vakanties geld cash mee, en gaan dan vervolgens lopen te klagen dat ze slechte wisselkoersen krijgen.
En TS voor gratis WC's ga je gewoon naar hoogstaande culinaire amerikaanse eettenten als de MD of de BK.
Gemene ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef wesp40 het volgende:
wel heel leuk dat je erom kan lachen...al deze problemen
Wat ik wel weet is dat het niet zo makkelijk is bij het Leger des Heils terecht te komen. En al doe je dat wel, ben je in de meeste gevallen hen toch ook wat geld schuldig. Bovendien het is meer de regel dan de uitzondering dat mensen weggestuurd worden vanwege gebrek aan bedden. Al geef je deze dingen niet graag prijs, weet ik het toch wel na een beetje eigen onderzoek.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemene ik.
Al die duizenden daklozen per jaar die zelfs door het Leger des Heils in de doofpot worden gestopt. Gelukkig weet jij beter!
Wat is het toch makkelijk te generalisren en voorspelbaar dat TS zelfs zo erg is en naar de MD gaat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nee de Mac in Eindhoven moest je wel voor betalen. 30 eurocent, en de bk op het station had geen enkele wc, nog beter dus.
[EDIT] Misschien willen ze dat we in flesjes pissen, de mannen tenminste. Dat doe ik liever ook, is nog eens schoner dan de wc's waarvan ze jou wijs proberen te maken dat al dat geld voor schoonmaak en onderhoud bedoeld is. Lekker achter een struikje![]()
Jij lijkt niet goed te begrijpen wat het verschil is tussen corrupt en fout. Ik heb het eerder een foute systeem genoemd, al vindt er natuurlijk ook wat bedrog plaats.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:
Corrupte zooi hoor, dat Leger des Heils. Volgens mij zit daar een militante lobby achter. Die daklozen voor breakfast eten. Vandaar dat die lijken nooit gevonden worden.
Sorry maar ik doe niet zo achterlijk op straat hoor. En de rook die daar vandaan komt is genoeg om een paard om te leggen. Nu ben ik al jaren geweend aan het Amerikaans systeem, wij plassen niet op straat. Heeft ook iets met hygiëne te maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is het toch makkelijk te generalisren en voorspelbaar dat TS zelfs zo erg is en naar de MD gaat.
Loop een stukje verder richting stratum daar staan wel ergens plaskruizen om gratis te plassen. Misschien dat de WC bij de ierse pub ook nog wel gratis is, maar als je naar pauper plaatsen gaat heb je vaak dat je ook als pauper behandelt wordt.
Ja ik vond de MediaMarkt heel tof en ook goedkoop. Heb daar een radiootje gekocht voor 6 euroquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:12 schreef Individual het volgende:
Heb je ook nog leuke dingen meegemaakt op je vakantie?
Da's geen Engels hoor op die poster.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Het is jammer dat we zoveel overnemen van dat oversea zooitje . Ze prediken vrede maar zijn zelf verantwoordelijk voor de meest bloedige oorlogen . Schulden die men nooit meer af kan betalen . Ga zo maar door.
Hopen dat de nieuwe MP de banden met USA niet zo nauw aanhaalt als JP ons laffe schoothondje .
McDonalds is Amerikaans slimpiequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's geen Engels hoor op die poster.
Ik woon in New Hampshire, bij de oost-kust. Al is mijn huis 2 uur van het strand vandaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:10 schreef popolon het volgende:
Ah, nog zo'n vakantieganger.
Maar goed, weps en FFS, waar precies in de Verenigde Staten van Utopia wonen jullie dan?
Als je je getrolld voelt dan zegt dat meer over jou dan het topic. Want misschien kan je beter wegblijven als je te gevoelig bent voor een beetje debat of controversiele onderwerpen.quote:
Het enige wat in dit topic gebeurt is dat de huillie TS jankt over dure telefoonkaarten in Nederland en jij durft dit onder de noemer "debat/controversiele onderwerpen" te plaatsen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef wesp40 het volgende:
[..]
een beetje debat of controversiele onderwerpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |