Dat zeg ik. TV-Kantine.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Het gebruik van PI's en emoticons klopt helaas niet, net zoals het taalgebruik.
Maar de overeenkomsten zijn treffend.
Ben je gebashed Potloodvis?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
Geslaagde imitaties al met al.
[..]
[..]
Spot on.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
Jullie zijn echt zoooo dom!
Ik ga nu m'n chicken wings met hete saus opeten en daarna ga ik uit.
Dag losers!
Wij hebben dat hier ook niet gezien, maar alleen gehoord.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het enige wat niet klopt is dat ze daar nog geen 8 vleesbomen hebben aangeraakt.
Ik heb er wel meer dan 8 gezien, maar enkel 1 aangeraakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben dat hier ook niet gezien, maar alleen gehoord.
Nee hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben te authentiek om te imiteren.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe tegenstrijdig.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben authentiek, maar heb geen typische herkenbare uitspraken of woorden. Je moet echt van heel goede huize komen om mij na te doen.quote:
'Ja ik ging paardrijden en ik won een prijs *insert flauw grapje* 'quote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben authentiek, maar heb geen typische herkenbare uitspraken of woorden. Je moet echt van heel goede huize komen om mij na te doen.
Vrij vertaald: je bent saai.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben authentiek, maar heb geen typische herkenbare uitspraken of woorden. Je moet echt van heel goede huize komen om mij na te doen.
Mm. Klinkt meer als Crack_.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ja ik ging paardrijden en ik won een prijs *insert flauw grapje* '
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon niet zo'n karikatuur. Ik heb meer diepgang en ben veelzijdig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |