Die foto was een sociaal experimentquote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, wat de fuck is er mis met je als je dat soort foto's maakt én op internet zet?
Ze posten niet voor niets alleen hun lichaam, als je een gigantische plork bent moet je je wel tot het internet wenden om complimentjes te krijgen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, wat de fuck is er mis met je als je dat soort foto's maakt én op internet zet?
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
Jullie zijn echt zoooo dom!
Ik ga nu m'n chicken wings met hete saus opeten en daarna ga ik uit.
Dag losers!
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die foto was een sociaal experimentHeel misschien, pubertjes, als jullie later groot worden, kunnen jullie dat begrijpen.
![]()
groeten, losers
Haha dit. Die chicken wings doen 't 'mquote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
Jullie zijn echt zoooo dom!
Ik ga nu m'n chicken wings met hete saus opeten en daarna ga ik uit.
Dag losers!
Ga niet roddelen over mij.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef Potloodvis het volgende:
Dat L.no trouwens ook nog opkomt voor die ziekelingen in S&G.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, jouw reactie is abrupt verwijderd.
Ik deed niksquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie die bois ook hard in de pubertijd zitten
shit is aan aanquote:
Nee, ze is negerin.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoezo roddelen, je kunt het gewoon lezen.
Ik kreeg wegens prestaties een aanheidstrophy.quote:
True.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoezo roddelen, je kunt het gewoon lezen.
quote:
Deze neger buigt voor niemand.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
True.
Het was een kleine hint om te zeggen dat je je muil over mij moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |