Niemand doet NG.quote:
Oh, sorry, ik zeg nooit hoi en doei in de scquote:Op maandag 17 mei 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze zei niet eens doei.
4EBE:
Ja vandaag in de bus weer zo'n oud mens, en mij boos aan kijken de hele tijd.Ja waarschijnlijk omdat ik op een stoel zat en zij moest staan, maar wat dan nog he? Oja en een paar van die krijsende kinderen weer achterin.
Sommige mensen zouden echt geen kinderen mogen krijgen.
Is dat een belediging?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, oké. Zij is zeg maar de TV-kantine onder de improvisatieprogramma's.
Nee.quote:
Oh okequote:Op maandag 17 mei 2010 13:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee.![]()
Het ging om imitaties. Waar die van Koefnoen soms spot on zijn, daar ligt het bij de TV-Kantine er juist dik bovenop. Er valt voor allebei wat te zeggen.
Omdat ze zonodig in het holst van de nacht iedereen moest bashenquote:
Waarom zei ze het eigenlijk toen er niemand van ons was?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ze zonodig in het holst van de nacht iedereen moest bashen. Ons Crackje was waarschijnlijk een beetje zenuwachtig voor haar examens?
Ik vond het niet echt bashen ofzo, gewoon wat users nadoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ze zonodig in het holst van de nacht iedereen moest bashen. Ons Crackje was waarschijnlijk een beetje zenuwachtig voor haar examens?
Misschien omdat dat bij haar ook gebeurt?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké gelezen eens met dit.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt bashen ofzo, gewoon wat users nadoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |