En je krik monteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef beware_reageerd het volgende:Hallo ik ook melden doen.
Sinds juni in het bezit van een 205 CJ uit 1991.
Km stand is 170.000
Kap is perfect, geen roest op de wagen.
Moet alleen een stoel vervangen na een stijgerdeel wat dwars door de ruit mijn stoel moest doorboren.
Ruit is gedaan, en komende week de spuiter.
Dan is hij, op de stoel na, in gave conditie.
Foto's staan op het cti forum, en anders binnen kort hier.
Nieuwe peug rijder dus.
Maar ik denk dat de tank in een 107 ook wat groter is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:25 schreef ImMaxa het volgende:
Heb mijn nieuwe Peugeot 107 donderdag opgehaald, en hij bevalt erg goed. Nu 400 km in gereden, en het rijdt erg prettig. brandstofmeter staat pas halverwege, in mijn oude Suzuki Alto stond ie bij 400 km standaard in het rood.
Zelfs ik rij met m'n 206 elke 600 km naar een benzinestation, terwijl er dan weer een liter of 40-45 in gaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:01 schreef ImMaxa het volgende:
Nope, beiden hebben een tank van 35 liter.
Ja tussen 40-45L en een 35L zit nogal een verschil, maar het hangt ook af van je rechter voet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zelfs ik rij met m'n 206 elke 600 km naar een benzinestation, terwijl er dan weer een liter of 40-45 in gaat.
Mijn rechtervoet is vrij zwaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:41 schreef invine het volgende:
[..]
Ja tussen 40-45L en een 35L zit nogal een verschil, maar het hangt ook af van je rechter voet.
Ik heb in de 107 altijd het idee dat de eerste helft langzamer gaat dan de laatste streepjes. Best slecht maar kan ook aan mij liggen :p Ik reed meestal rond de 660 km voordat ik weer tankte, maar ik tank ook meteen als er nog maar 1 streepje staat. 1x niet gedaan en toen stond ik stil voor een stoplichtquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:25 schreef ImMaxa het volgende:
Heb mijn nieuwe Peugeot 107 donderdag opgehaald, en hij bevalt erg goed. Nu 400 km in gereden, en het rijdt erg prettig. brandstofmeter staat pas halverwege, in mijn oude Suzuki Alto stond ie bij 400 km standaard in het rood.
De mijne ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn rechtervoet is vrij zwaar.
Misschien neem je wel heel veel linkerbochtenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:17 schreef djayzz het volgende:
De buitenkant van mijn 2 rechter banden slijten harder dan de 2 aan de linkerkant.... morgen even naar de garage kijken of ze opnieuw uitgelijnd moeten worden
Ja, dat wel, maar....... De spuiter dacht even zelf te gaan monteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En je krik monteren.
Bevalt een stuk beter met het ruit zeker
rotondes...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien neem je wel heel veel linkerbochten
Ik dacht eerst dat er een miljoen stond, maar toen bleek het maar 100.000 te zijnquote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel in Limburgquote:Op maandag 6 september 2010 23:28 schreef Toempf het volgende:
Jeuj, mijn 206 GT staat bij de garage voor een nieuwe druklager + koppeling. Geintje gaat zo'n 800 euro kosten![]()
Weet iemand trouwens een bedrijf dat tellerunits kan repareren/reviseren? M'n toerenteller heeft ook de geest gegevenNieuwe tellerunit bij de dealer halen á 500 euro vind ik een beetje aan de dure kant
Omwille van hogervermelde redenen kan het soms noodzakelijk zijn de juiste kilometerstand of de bedrijfsuren opnieuw te programmeren. Hiervoor beschikken wij steeds over de meest recenste software en hardware om dit mogelijk te maken. Door gebruik te maken van onze professionele service kan u rekenen op de beste programmatie waardoor alle geheugens worden overschreven. Hierdoor worden alle oudere gegevens volledig geherprogrammeerd en is door geen enkel diagnosesysteem op te sporen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:59 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Wel in Limburg![]()
http://www.tachoboy.nl/
volgens mij is 2000 een redelijke prijs, overal waar zoek op internet vind ik prijzen van tussen de 2000 en 3000 euro.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:34 schreef EMCioran het volgende:
Heb er geen ervaring mee, maar is 2000 niet een beetje veel? Heb je al andere adressen geprobeerd? Ik hoor vaak goede dingen over Vialle, wellicht hebben die een betere prijs?
Wordt je daar niet vreselijk moe van?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef Impry het volgende:
Nieuwe uitlaat onder m'n 206GTi, beetje gaar geluid door telefoonkwaliteit.
Zó erg hing de mijne er toen niet bij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:31 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen even laten fixen. #peperkoekuitlaten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, helder 3e remlicht en zijknipperlichten zitten erin
Nog even wachten op een chrome rood lampje en dan kan ook m'n helder mistlicht erin.
En ik heb hem gewassen en gepoetst.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed bezig zo op de zaterdagmiddag
Nog beter bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ik heb hem gewassen en gepoetst.
Hij glim glimt behoorlijk.
Haha, daar liep ik vanochtend ook tegenaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nog beter bezigIk wilde mijn auto ook wassen, maar mijn zus heeft hem meegenomen
Kijk goed of de achterwielen niet teveel naar binnen staan /--\quote:Op maandag 27 september 2010 08:57 schreef The6thgate het volgende:
Ik hoop me binnenkort hier ook aan te sluiten.
Rij nu een mitsubishi colt automaat uit '93 en ben op zoek naar een 306. Deze week bij een 306 XT uit '95 kijken die er erg netjes uit ziet dus hopelijk bevalt het in het echt ook en heb ik 'm woensdag.
Tnx voor de tips. Vond het al lastig om goede aandachtspunten te vinden.quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef Mercer het volgende:
[..]
Kijk goed of de achterwielen niet teveel naar binnen staan /--\
En of de kachelradiator niet lekt, vette aanslag voorruit, natte plek bij voeten passagierplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |