Die instaplijsten zijn ook redelijk aan de prijs voor 2 stukjes aluminium.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:47 schreef Impry het volgende:
Die instaplijst is echt strak!Chromen tellerringen vind ik zelf een beetje kitsch staan.
Mijn auto is te zien op DSL Live, naast nog 3 andere 205 Rallyesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Die instaplijsten zijn ook redelijk aan de prijs voor 2 stukjes aluminium.
Nog iemand aanwezig op DSL Live toevallig?
Misschien dat ik nog wel even langskom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Mijn auto is te zien op DSL Live, naast nog 3 andere 205 Rallyes
205 rallye, gaafquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Mijn auto is te zien op DSL Live, naast nog 3 andere 205 Rallyes
Ik ben alleen even langsgereden, aangezien ik naar iemand toe ging. Maar kon het toch niet laten om even snel een blik te werpen.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:54 schreef Maranelloot het volgende:
Mwah, vond het een beetje tegenvallen. Andere jaren stond het veel voller qua auto's en was er meer publiek. Maar goed, het was wel gezellig, daar draait het om.
Ben jij ook nog langsgeweest?
Ik heb een kapot stadslichtje en zijknipperlichtje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef nattermann het volgende:
Vandaag remlicht linksachter kapot, gemaakt, kom ik thuis, zie ik dat mijn dimlicht linksachter kapot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |