quote:
Haha, ja die Aston Martin was wel gaaf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Maranelloot het volgende:
Nice! Zomaar een AMV8 rechts inhalen in Scheivlak, foeiZandvoort is een indrukwekkend circuit vind ik. Niet zo leuk als Zolder of Malmedy, maar desalniettemin erg gaaf.
Eind augustus ga ik ook weer 2 uurtjes Zandvoort rijden (met de Peugeot Gti Club), heb er weer zin in!
Gelukkig maak ik niet zo veel kilometers (en houd ik Flitsservice.nl goed in de gaten, dan weet je op wat voor manier ze flitsen en waar ze vaak flitsen) maar anders was ik ook wel bang geweest ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef mstr het volgende:
Ik denk dat ik met een GTi veel bekeuringen zou vangen.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha, ja die Aston Martin was wel gaaf.
Vond het inderdaad indrukwekkend om zo het circuit op te rijden, was er al jaaaaren niet meer geweest en dan ga je er zelf even wat rondjes rijden.
Ben nu al benieuwd naar andere circuits, want nu ik gemerkt heb dat mijn auto het prima aankan smaakt het naar veel meer.
[..]
Gelukkig maak ik niet zo veel kilometers (en houd ik Flitsservice.nl goed in de gaten, dan weet je op wat voor manier ze flitsen en waar ze vaak flitsen) maar anders was ik ook wel bang geweest ja.Zo'n verleidelijk/speels autootje.
Ik heb hem ook op de A12 bij Woerden, en 2x bij het 80-gedeelte bij de Ikea in Utrechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:30 schreef Maranelloot het volgende:
Met m'n Peugeottje nog geen 1 bekeurig gehad. Maar goed, die komt alleen in het weekend uit de garage
Vorig jaar met m'n leasewagen in 3 weken tijd wel 4 boetes gehad, allen bij trajectcontrole nota bene (2x A20 Rotterdam, 2x A12 bij Woerden). Eigen schuld dus, was een tijd geleden dat ik er geweest was, wist niet dat het op die stukken actief was
Onder mijn GTi had ik ook 17" RC wielen gelegd. op zich was het comfort niet slecht maar het weggedrag van de auto ging wel hard achteruit. Ik had constant het gevoel dat er sporen in de weg zaten. Maar dat zal met een RC wel anders zijn want die heeft weer een ander onderstel dan een GTi en is natuurlijk afgesteld op die velgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef EMCioran het volgende:
180 pk op 1050 kilo toch? Echt een fun-auto. Comfort zal wel ver te zoeken zijn trouwens, met die 17" wielen en strak onderstel, maar goed, daar koop je zo'n auto natuurlijk ook (deels) voor.
Mijn ervaring is dat ik in een GTI oplettender ( en ook sneller) rij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef mstr het volgende:
Ik denk dat ik met een GTi veel bekeuringen zou vangen.
Ik heb dat gevoel al sinds ik van 175/65/14 naar 195/55/15 ben gegaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onder mijn GTi had ik ook 17" RC wielen gelegd. op zich was het comfort niet slecht maar het weggedrag van de auto ging wel hard achteruit. Ik had constant het gevoel dat er sporen in de weg zaten. Maar dat zal met een RC wel anders zijn want die heeft weer een ander onderstel dan een GTi en is natuurlijk afgesteld op die velgen.
Ik ben wel benieuwd hoe die stoelen in zo'n RC zitten in vergelijking met de stoelen van een GTi.
Maar ik moet helaas nog even wachten tot na de zomervakantie. Ik ben nog student dus ik heb de euro's niet in overvloed. Gelukkig heb ik de GTi erg goed kunnen verkopen. Nog tijd genoeg om te zoeken op internet naar zo'n RC. Als jullie wat mooi tegen komen dan hoor ik het graag
Het nadeel van een 1.1 is dat je moet stampen om een beetje met het verkeer mee te rijden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik in een GTI oplettender ( en ook sneller) rij.
In een 1.1tje oid zit ik half te slapen.
Wat voor een type 206 had jij ook alweer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel al sinds ik van 175/65/14 naar 195/55/15 ben gegaan.
Dus ik wil niet weten hoe het dan met 17" zit
1.4 XT uit het mooie 2000..quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat voor een type 206 had jij ook alweer?
Neuh, slow is the way to go.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Het nadeel van een 1.1 is dat je moet stampen om een beetje met het verkeer mee te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |