Vorige keer voor 1250. ( heeft anderhalf jaar te koop gestaan)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:25 schreef invine het volgende:
Voor hoe veel verkoop je gemiddeld een gti?
Dat zijn mooie prijzen voor een betrouwbare auto?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vorige keer voor 1250. ( heeft anderhalf jaar te koop gestaan)
Nu voor 818.40. ( zoon van mijn collega, dus tegen kostprijs).
Beide keren met nieuwe APK.
maar hangt er veel van de auto zelf af.
Had er eerder een te koop voor 500 met volleer en stuurbekrachtiging, maar die wilde niemand.
als je een betrouwbare auto zoekt moet je geen 20 jaar oude GTI kopenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zijn mooie prijzen voor een betrouwbare auto?
Behoorlijk. Als je op het internet naar deze storing zoekt kom je hem veeeeel tegen bij de 206quote:
Ik wil ook een GTIquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
als je een betrouwbare auto zoekt moet je geen 20 jaar oude GTI kopen
Maar serieus: rij zelf 10.000 km per jaar in een oude 205 zonder noemenswaardige problemen.
ook snel, maar nooit met een koude motor planken.
En op tijd verse olie, vinden ze ook fijn.
Dan houden ze het langste vol.
Ter info De verkocht gti staat nu op 297.000 km en het vorige blok is dus door eencombinatie van geen olie en koud planken in 10.000 km kapot gegaan.
Plek genoegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef invine het volgende:
[..]
Ik wil ook een GTImaar daarmee kan ik niet roadtrippen..
en weer 214 euro lichterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef miss_bleu het volgende:Nadat mijn 206-je drie weken geleden al bij de garage stond voor een APK-keuring, Grote beurt, Nieuwe remschoenen, 2 nieuwe achterbanden en een nieuwe distributieriem besloot hij gisteren om te gaan rijden als een tractor
Heb het al een keer eerder gehad dat het motormanagement ging branden op de snelweg maar voelde toen niets met rijden. Na een ANWB bezoekje en een keertje garage voor controle konden ze niets vinden. Gisterenavond starten ik de auto en begon heel de auto te schudden. Er was gewoon niet mee te rijden. Lekker om de 10 seconden een irritant piepje van het motormanagement en met plankgas kwam ik ook niet meer boven de 90km per uur. Vanmorgen naar de garage gebracht blijkt de injectie van mijn vierde cilinder kapot te zijn.
Gisterenochtend niets aan de hand. Gisterenavond opeens stuk
Plek is er zeker genoeg, ik vind dat mijn 205 echt veel ruimte heeft hoor. Ga deze zomer er dan ook mee touren door Frankrijk, kijken waar we uitkomen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef invine het volgende:
[..]
Ik wil ook een GTImaar daarmee kan ik niet roadtrippen..
Dat zijn vrij prijzige dingen inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Hugo__Boss het volgende:
Nieuw deeltje
Rij nu bijna 9000 km in mn 206 en eigenlijk wel tevreden.. hoewel nieuwe banden, beurt, fuseekogel, schijven + remmen en nog wat APK onzin toch wel vrij duur was bij mekaar...
maar hopelijk nu overal vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |