abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81964470
Als ze slim zijn betalen ze pas na de eerste wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81985809
Tja, wsl. is het sponsorgeld van 2011/2012 al uitgegeven om de degradatie dit jaar te voorkomen.

Ik snap de KNVB ook niet dat ze dat allemaal goedkeuren. Laat clubs nu eens What If's maken. Wat nu als die ene sponsor toch niet z'n centjes overmaakt, wat nu als we niet de CL-finale halen, wat nu als de spits niet voor 15 mio euro te verpatsen is in de winterstop, kunnen we dan nog steeds in juni de salarissen betalen?
pi_82024596
En de gemeente betaalt de teveel betaalde huur terug..
Willem II kan dus ook weer even verder.
pi_82031143
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Halcon het volgende:
Tja, wsl. is het sponsorgeld van 2011/2012 al uitgegeven om de degradatie dit jaar te voorkomen.

Ik snap de KNVB ook niet dat ze dat allemaal goedkeuren. Laat clubs nu eens What If's maken. Wat nu als die ene sponsor toch niet z'n centjes overmaakt, wat nu als we niet de CL-finale halen, wat nu als de spits niet voor 15 mio euro te verpatsen is in de winterstop, kunnen we dan nog steeds in juni de salarissen betalen?
Gewoon een begroting op stellen op basis van de inkomsten van het vorige boekjaar is voldoende

Jammer overigens weer een club zonder bestaansrecht die door chantage blijft bestaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82031217
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gewoon een begroting op stellen op basis van de inkomsten van het vorige boekjaar is voldoende

Jammer overigens weer een club zonder bestaansrecht die door chantage blijft bestaan
Dat is niet voldoende, want dat je het ene jaar inkomsten hebt, wil niet zeggen dat je diezelfde inkomsten het jaar later weer in dezelfde mate hebt.

Het moet niet zo zijn dat ´n club bij wijze van spreken in de moeilijkheden komt als in 2009-2010 een schwalbe wordt gehonoreerd met als resultaat een benutte strafschop en in 2010-2011 diezelfde schwalbe een gele kaart oplevert met als resultaat een verloren wedstrijd en uitschakeling.
pi_82031652
Dat is wel voldoende
pi_82031754
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is wel voldoende
Nee, sponsoropbrengsten kunnen teruglopen, sportieve prestaties kunnen tegenvallen, aantal toeschouwers kan teruglopen, TV-gelden kunnen minder worden, premies kunnen hoger uitvallen, toegezegde gelden kunnen ook niet betaald worden door je crediteuren, etc.

Je kunt het ene jaar ver komen in Europa en leuke tegenstanders loten, het andere jaar in de allereerste voorronde uitgeschakeld worden in Kazachstan.
pi_82031861
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, sponsoropbrengsten kunnen teruglopen, sportieve prestaties kunnen tegenvallen, aantal toeschouwers kan teruglopen, TV-gelden kunnen minder worden, premies kunnen hoger uitvallen, toegezegde gelden kunnen ook niet betaald worden door je crediteuren, etc.

Je kunt het ene jaar ver komen in Europa en leuke tegenstanders loten, het andere jaar in de allereerste voorronde uitgeschakeld worden in Kazachstan.
En dan heb je het jaar erop weer minder uit te geven. Zo moeilijk is het echt niet om te begrijpen
pi_82031914
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dan heb je het jaar erop weer minder uit te geven. Zo moeilijk is het echt niet om te begrijpen
Nee, dan kun je aan het eind van de rit de salarissen misschien niet meer betalen. Laat clubs maar eens aantonen dat ze ook bij tegenvallers het seizoen af kunnen maken en ook in juni de rekeningen netjes kunnen betalen. Al dat gedoe met clubs die halverwege het seizoen opeens in de problemen komen, terwijl ze wel gewoon een licentie hebben gekregen moet maar eens afgelopen zijn.
pi_82031962
En dat los je op door de uitgaven te koppelen aan de inkomsten van een seizoen eerder
pi_82032018
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat los je op door de uitgaven te koppelen aan de inkomsten van een seizoen eerder
Net al uitgelegd dat het niet zo eenvoudig is. Heel mooi voorbeeld is ook Sparta. Als die de uitgaven gaan koppelen aan de inkomsten van dit seizoen, dan zijn ze nog voor de winterstop failliet.
pi_82032329
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Net al uitgelegd dat het niet zo eenvoudig is. Heel mooi voorbeeld is ook Sparta. Als die de uitgaven gaan koppelen aan de inkomsten van dit seizoen, dan zijn ze nog voor de winterstop failliet.
Sterk argument om Sparta erbij te halen. Nu ben ik overtuigd_O-
pi_82032378
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sterk argument om Sparta erbij te halen. Nu ben ik overtuigd_O-

Is gewoon een argument om aan te tonen dat het niet zo kort door de bocht is, aanvullend op de eerder genoemde argumenten.

Maar goed, het is kiezen tussen of een seizoen met een hoop gezeik met clubs die tussentijds failliet worden verklaard en de salarissen niet meer kunnen betalen of een seizoen met clubs die de financiele zaken op orde hebben. Ik kies voor het tweede, jij voor het eerste.
pi_82032419
Nee, ik kies voor het eerste alleen begrijp jij niet wat ik schrijf. Mag je best ook gewoon toegeven
pi_82032531
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik kies voor het eerste alleen begrijp jij niet wat ik schrijf. Mag je best ook gewoon toegeven
Ik begrijp het prima, maar ik begrijp ook dat het verlenen van licenties niet zo kort door de bocht zou moeten zijn. Tenminste, als je problemen zoals dit seizoen wilt voorkomen.
pi_82033009
Nee, die prolemen zijn er dan niet meer
pi_82033030
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die prolemen zijn er dan niet meer
Dat is dus niet waar.

In omgekeerde zin gaat die vlieger ook niet op trouwens.
pi_82033071
Door je sterke onderbouwing ben ik overtuigd
pi_82033086
Ik heb nog geen (steekhoudend) tegenargument gehoord.
pi_82033118
Dat komt omdat je het niet begrijpt. Is niet erg maar het is echt zo logisch als wat
pi_82033162
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat komt omdat je het niet begrijpt. Is niet erg maar het is echt zo logisch als wat
Niet dus, maar dat had ik al uitgelegd. Als je clubs niet dwingt om na te denken over de financiele huishouding op het moment dat alles niet zo gaat als was gehoopt of was voorgesteld om het plaatje optisch rond te krijgen, dan blijft het tobben.

Niet alleen zaken formeel vaststellen, maar vooral ook materieel.
pi_82033278
Zeg nu gewoon dat je het niet begrijpt dan zijn we daar ook weer vanaf
pi_82033324
Ga nu gewoon eens inhoudelijk op de zaken in i.p.v. in hetzelfde cirkeltje te blijven draaien.
pi_82033402
Als je de uitgaven koppelt aan de inkomsten van het seizoen ervoor komt er geen club in de problemen, das echt niet moeilijk om te begrijpen

Jij komt met allerlei niet relavante zaken ik niet
pi_82033560
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je de uitgaven koppelt aan de inkomsten van het seizoen ervoor komt er geen club in de problemen, das echt niet moeilijk om te begrijpen

Jij komt met allerlei niet relavante zaken ik niet
Dan zijn er volop redenen te bedenken waardoor clubs het einde van het seizoen niet halen of clubs gelden die ze inmiddels wel hebben niet in de begroting kunnen opnemen.

De zaken die ik noem zijn behoorlijk relevant als het gaat om het op een zinvolle manier beoordelen van cijfers, maar kennelijk heb jij en heeft de KNVB liever in de toekomst nog wat meer Veendammetjes en Haarlemmetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')