Dat wel, maar onderdelen zul je bij mij niet vinden.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ondertussen is ie zo onzeker als de pest en het is allemaal een act. Die hele 'situation' rol is best betreurend dan. Vooral op zijn leeftijd.
Nou, ja, dat vind ik ook goed hoor, hihiquote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Winne echt een debiel. Met z'n commerciele kut liedjes.
Jij niet dan?
[..]
Nee, doe maar een kusje.
34 nijlpaarden, ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Potloodvis het volgende:
Bij The Reunion laten ze wel zien dat hij gedurende die serie 34 dames heeft weten te diggen.
Hij begon zelf met haten, ditmaal ben ik toeschouwer.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Allure_ het volgende:
Maar jongens, what's the deal met Devvie? Die post hier toch nooit?
Oh fuck, die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Potloodvis het volgende:
Bij The Reunion laten ze wel zien dat hij gedurende die serie 34 dames heeft weten te diggen.
Name one.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee hoor, sommigen wel, maar sommigen zijn ook wel de moeite waard.
Waar zie je mij zo doen dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
deze boi wil net zo lauw zijn als jullie eckte eckte homeboiis in da house yooo, jeweettog.. fa2 lauw mattie![]()
lekker hosselen met de G's in de motherfokking slowchat, aight
0174 reprezent!11
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Allure_ het volgende:
Weet ik veel. Er zit een stuk kurk vast in z'n kont of zo, die gast begint gewoon vanuit het niets te haten.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Allure_ het volgende:
Waar zie je mij op jou doelen? Niet alles draait om bragi in de digitale wereld, hoe graag je dat ook zou willenquote:
Staat op Yidio.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh fuck, die heb ik nog niet gezien.
Omdat jij reageerde op NG, die reageerde op jou die reageerde op mij. Vandaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waar zie je mij op jou doelen? Niet alles draait om bragi in de digitale wereld, hoe graag je dat ook zou willen
Just blendin' in with da peoplez on da streetz yoyoooquote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet ik veel. Er zit een stuk kurk vast in z'n kont of zo, die gast begint gewoon vanuit het niets te haten.
Ik ben S01E10 al aan het downloaden, is zo klaar. Even kijken of dat "Extra's" / "Reunion" is.quote:
Je kunt het ook streamen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben S01E10 al aan het downloaden, is zo klaar. Even kijken of dat "Extra's" / "Reunion" is.
ALS JE AAN HEM ZIT ZIT JE AAN MIJquote:Op maandag 17 mei 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat jij reageerde op NG, die reageerde op jou die reageerde op mij. Vandaar.
En nu zit je weer te haten?Wat is je probleem.
ZH was kaal bovenop, dat was een grote inham.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien heeft crack weer met zh?Of heeft devvie ook ineens inhammen gekregen?
SCHAART U ALLEN ACHTER "LEIDER" BRAGI, DE MAN DIE ALTIJD IN DE SPOTLIGHTZ WIL STAAN YOO, LATEN WE MET ZN ALLEN EEN COUP PLEGEN!!!1!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:51 schreef Bragi het volgende:
Ik maak een leuk grapje waar NG om moest lachen, en gelijk kom je aanzetten met "kankerstraal toch een end op, stuk verveel".
Hoezo gefrustreerd?
Dude, take it easyquote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
SCHAART U ALLEN ACHTER "LEIDER" BRAGI, DE MAN DIE ALTIJD IN DE SPOTLIGHTZ WIL STAAN YOO, LATEN WE MET ZN ALLEN EEN COUP PLEGEN!!!1!
Vrienden? wat zijn dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef Bragi het volgende:
Devvie is zeker zo iemand die er vroeger al niet tegen kon als er jongens in de klas waren die populairder waren dan hij en waar zelfs z'n vrienden een beetje tegenop keken..
Elke klas had er wel eentje.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef Bragi het volgende:
Devvie is zeker zo iemand die er vroeger al niet tegen kon als er jongens in de klas waren die populairder waren dan hij en waar zelfs z'n vrienden een beetje tegenop keken..
Toen ik op de basisschool zat waren meisjes engquote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Elke klas had er wel eentje.
De man die de bijnamen uitdeelde en bepaalde welke meisjes populair en knap waren.
Je moet de link pakken van Tiviseries.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die links van Yidio werkten niet.Nog één minuut en ik merk wel of ik het foute heb gepakt.
Dat had ik bij de kleuters ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat waren meisjes eng
Ssst, niet haten mattiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gaf enkel uitleg over een website.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef Devvie het volgende:
Jongens, het is niet de bedoeling dat we het hier over warez gaan hebben he!
Dat was ikquote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Elke klas had er wel eentje.
De man die de bijnamen uitdeelde en bepaalde welke meisjes populair en knap waren.
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ssst, niet haten mattieDat moest ik van 8.45 tot 10.30. Maar aangezien ik om half 5 nog niet sliep heb ik m'n wekker maar uitgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij vrij?
Regeren met de harde hand, dat werkt nog steeds het beste.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij deelde wel meer uit dan allleen de bijnamen
uhuhquote:Op maandag 17 mei 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat moest ik van 8.45 tot 10.30. Maar aangezien ik om half 5 nog niet sliep heb ik m'n wekker maar uitgezet.![]()
Jij vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |