Ik wacht al maanden op het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie kijken jersey shore![]()
kankerfalers.
Eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Als er allemaal NG's in de sc waren, was het 1 brok gezelligheid, fo real.
Doe eens normaal, boi.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
kankerstraal toch een end op, stuk verveel
Daarom, iedereen haat mij en vind mij een troll.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
The situation is een kutzak. Maar goed dat ik Jwoww ben dan, want die heeft hem al eens goed geslapped
.
De KLB SC is een rollercoaster van haterij.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ga een FOK!ster doppen, monobrauw.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, iedereen haat mij en vind mij een troll.
Maar ondertussen weet ik van mijzelf dat ik de mooiste, beste en sterkste ben.
Tevens is ook het feit dat ik dan 3 van de 4 huisgenoten heb weten te diggen wel leuk meegenomen.
True that.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wacht al maanden op het nieuwe seizoen.
Ik vind Winne echt een debiel. Met z'n commerciele kut liedjesquote:
Nee, doe maar een kusje.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie kijken dat echt?![]()
Krijg een ziekte ofzo
Daarom, ik vind hem een held, gewoon skitta hebben aan wat anderen van je denken.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Die attitude van hem is wel priceless
.
Het is gewoon vermaak.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg een ziekte ofzo
Ja, wees er vooral trots op.quote:
Mwa, sommige nummers vind ik wel goed. Maar die Beton mixtape vond ik pas echt tof.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Winne echt een debiel. Met z'n commerciele kut liedjes.
Jij niet dan?
[..]
Nee, doe maar een kusje.
Ondertussen is ie zo onzeker als de pest en het is allemaal een act. Die hele 'situation' rol is best betreurend dan. Vooral op zijn leeftijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, ik vind hem een held, gewoon skitta hebben aan wat anderen van je denken.
Het is zo triest, dat het gewoon leuk is.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg een ziekte ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |