God stelt het niet op prijs als je anderen voortrekt.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ben ik weg. Kusjes voor allemaal en eentje extra voor Sky <3.
Je noemt S_a en Crack kneuzen?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik lees terug en wat zie ik
Vet backstabbing gedrag van de kneusjes van de SC. Wat wat.
ZE DEDEN JOU OOK NA, GEK! IK HAD HET NIET GEPIKT! ZE DEDEN JOU ZO NA DIE TEGEN MIJ AAN HET BITCHEN WAS, MAAR DAT WAS IK DUS EIGENLIJK NIET, MAAR DAT WAS DUS OOK CRACK_!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik lees terug en wat zie ik
Vet backstabbing gedrag van de kneusjes van de SC. Wat wat.
een digitale post-identiteit op de grote data snelweg, congratulationsquote:Op maandag 17 mei 2010 12:15 schreef Skylark. het volgende:
Het leuke is dat wij een post-identiteit hebben om na te doen. Ik zou hen serieus niet kunnen nadoen.
Het is aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
ZE DEDEN JOU OOK NA, GEK! IK HAD HET NIET GEPIKT! ZE DEDEN JOU ZO NA DIE TEGEN MIJ AAN HET BITCHEN WAS, MAAR DAT WAS IK DUS EIGENLIJK NIET, MAAR DAT WAS DUS OOK CRACK_!!!
Niet kunnen slapen van de zenuwen, denk ik, hoop ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
Wat deed Crack_ trouwens om twee uur 's nachts op FOK! als ze vandaag een examen heeft?
Sweet as sugar.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik ze pas als ze hier meelezen. Gewoon straight in their internet faces!
quote:BALLACK MIST WK
BERLIJN - Michael Ballack kan niet met Duitsland aantreden tijdens het WK in Zuid-Afrika. De middenvelder van Chelsea kreeg tijdens de Engelse bekerfinale tegen Portsmouth een doodschop te verduren van Kevin-Prince Boateng op zijn enkel.
Michael Ballack vergaat van de pijn.
"We wachten op een officieel bericht van de clubarts van Chelsea en tot die tijd zullen we duimen voor Michael", was de eerste reactie van Oliver Bierhoff, de teammanager van Duitsland, op het slechte nieuws.
"Gelukkig is de enkel niet gebroken", sprak Ballack even later zelf. Toch had de Duitse arts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt, ook clubarts bij Bayern München, maandag slecht nieuws voor de middenvelder. Die stelde de diagnose: twee gescheurde enkelbanden in de rechtervoet.
Saillant detail is dat Boateng, die de overtreding maakte, uitkomt op het WK voor Ghana. Het Afrikaanse land is in Zuid-Afrika ingedeeld in Groep D, mét uitgerekend Duitsland.
Ik zou meedoen, aangezien ik hier ook een beetje The Situation ben.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb altijd zin in een relletje. Als Jersey Shore in Nederland bestond was ik er opzeker bij.
Jij was Jwow zeker.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb altijd zin in een relletje. Als Jersey Shore in Nederland bestond was ik er opzeker bij.
Het is ook nooit goed bij jou hè.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef WillFerrell het volgende:
Geweldig, mijn kankerfoon werkt weer en laadt nu op zonder dat er een lader in zit.
Nee, want hij is volledig gereset en nu mis ik nummers van sma'tjes die ik niet gebackupped heb.quote:
Niet zo'n grote e-mond!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
The situation is een kutzakquote:Op maandag 17 mei 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou meedoen, aangezien ik hier ook een beetje The Situation ben.
Niet zo schelden, zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie kijken jersey shore![]()
kankerfalers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |