quote:Op maandag 17 mei 2010 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Mijn -overleden- tante (zus van mijn moeder) kenden wij als Tante Cor.
Kwamen we op een verjaardag (jaaaaaaren geleden) gingen haar nieuwe vrienden/collega's ons allemaal feliciteren met Corine
Wij keken elkaar aan huh? Oooooh tante cor
dat is apart! ik ben wakker, mn maag doet heel erg pijnquote:Op maandag 17 mei 2010 02:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Mijn broer noemt zichzelf sinds zijn nieuwe vriendin ook andersIk krijg er kriebels van!!
Voor mij blijft het gewoon zijn normale naam hoor.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:27 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is apart! ik ben wakker, mn maag doet heel erg pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je met je maag?Iets verkeerds gegeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Heb je kiespijn, krakje? Ik hoop het nietquote:Op maandag 17 mei 2010 06:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, slapen.... Half vijf is wel erg vroeg om wakker te zijn.![]()
Nou ja, ik ben iig op tijd wakker om de tandarts te bellen.![]()
Ja, het is maar een zenuwontsteking. Heb ik laatst ook gehad, dus ik ben niet eens nerveus voor de tandarts. En het begint altijd vrijdagavond he.quote:Op maandag 17 mei 2010 06:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je kiespijn, krakje? Ik hoop het niet
Maar een zenuwontsteking?quote:Op maandag 17 mei 2010 06:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, het is maar een zenuwontsteking. Heb ik laatst ook gehad, dus ik ben niet eens nerveus voor de tandarts. En het begint altijd vrijdagavond he.Ik prijs me dan gelukkig dat ik in een land woon met pijnstillers en tandartsen!
Ik weet nog niet wanneer ik terecht kan. Tot nu toe was het met ibuprofen goed te doen. Maar ik heb nu maar paracetamol genomen. Als ik snel terecht kan, versterkt dat hopelijk de verdoving. Die werkte vorige keer niet optimaal door de ontsteking en dat was echt AUW!quote:Op maandag 17 mei 2010 06:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar een zenuwontsteking?Dat klinkt voor mij juist extra auw
Jeetje, en dat heb je het hele weekend dus gehad. Maar goed dat je straks bij je tandarts terecht kan dan! En ja, fijn dat er pijnstillers en tandartsen zijn
(alcohol is ook een geweldige pijnstiller
)
Vast een aswolk.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:18 schreef cybermans het volgende:
bweeeh airline manager op facebook is in onderhoud
Das wel een punctuele aswolk dan....quote:Op maandag 17 mei 2010 07:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
best kans, bijna elke dag van 07:00 tot 08:00 in onderhoud
ik zal tegen me ma zeggen dat ze minder moet roken, maar of het effect heeftquote:Op maandag 17 mei 2010 07:32 schreef Den_Haag het volgende:
aswolken
stond ik vanochtend weer op schiphol om 6u, gecancelled. hadden ze net na mijn vertrek pas op de website gezet.
hopelijk een middagvlucht dan maar.
doe mij morgen woensdag maar mooi weerquote:Op maandag 17 mei 2010 07:38 schreef krakkemieke het volgende:
En Dio is ook al dood, de week begint niet optimaal.....
Maar morgen wordt het mooi weer!
Goeiemorgen Freecell!quote:Op maandag 17 mei 2010 07:44 schreef freecell het volgende:
Naast mij drinkt een klein jongetje een échte beker (tuitloos) met karnemelk leeg
*trotse mama*
Ik weet het, ik weet het.....quote:Op maandag 17 mei 2010 07:48 schreef Den_Haag het volgende:
ook nog maar een bakkie zetten. best vroeg dat kwart voor 5 opstaan.
moest je voordat je wegging nog even de koeien melken ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 07:48 schreef Den_Haag het volgende:
ook nog maar een bakkie zetten. best vroeg dat kwart voor 5 opstaan.
4 ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 07:55 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen! en hoeveel topics heb ik gemist sinds vrijdag?Wat een fantastisch was dit zeg, milou en ik zijn tot zondagmiddag maar bij vriend gebleven, hadden een echt lui pyjama weekend
Krakke, succes bij de tandarts straks
wat goed zegquote:Op maandag 17 mei 2010 07:44 schreef freecell het volgende:
Naast mij drinkt een klein jongetje een échte beker (tuitloos) met karnemelk leeg
*trotse mama*
alvast weltruste danquote:Op maandag 17 mei 2010 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik las ook al op nu.nl dat schiphol weer stil ligt. Balen, DH.
Krakje, ik hoop dat je vandaag terecht kan, succes!
Cyber, ik ben nu net thuis, ben altijd om 7 uur vrij.
Freecell, ik mis dierentuinbelevenissen en foto's!
dus iig een werkdag naar de maanquote:Op maandag 17 mei 2010 08:16 schreef Den_Haag het volgende:
Isa
Cyber, ik wacht het gewoon ff af. Nu andere vlucht geregeld, om 17:20
als die tenminste gaat, als het langer duurt stap ik maar de auto in. Het is niet anders.
Wees blij, tis 'maar' voor je werk. Zus en Zwager zouden vandaag naar Kaapstad vliegenquote:Op maandag 17 mei 2010 07:32 schreef Den_Haag het volgende:
aswolken
stond ik vanochtend weer op schiphol om 6u, gecancelled. hadden ze net na mijn vertrek pas op de website gezet.
hopelijk een middagvlucht dan maar.
Och, dat is wel heel sneu.....quote:Op maandag 17 mei 2010 08:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wees blij, tis 'maar' voor je werk. Zus en Zwager zouden vandaag naar Kaapstad vliegen
[CUL SC] waar de zaterdag nuttig besteed wordt..quote:Op maandag 17 mei 2010 08:42 schreef LieLie het volgende:
goedemorgen!
vergadering en les vandaag.
lein, wat balen voor ze! hoe was het trouwens?
dank! klinkt top! fijn dat het Zo'n mooie dag wasquote:Op maandag 17 mei 2010 08:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[CUL SC] waar de zaterdag nuttig besteed wordt..
dat is wel helemaal balen. omboeken via Brussel of Dusseldorf?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wees blij, tis 'maar' voor je werk. Zus en Zwager zouden vandaag naar Kaapstad vliegen
quote:Op maandag 17 mei 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je met je maag?Iets verkeerds gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, komt waarschijnlijk door teamsnack gisteren. zaten komkommers en aromat bij dus ik vrolijk strooien en eten. zegt ineens een teamgenoot die zwanger is; ik ben normaal niet zo van de data maar nu moet ik er wel op letten. wat staat er voor tht op?
ik kijken: 04/2000![]()
2 uur wakker gelegen vannacht met opgetrokken knieën.. niet fijn.
Nu op het werk met traktaties van 2 collega's. @ DH: ja lekker weer he, het vliegveld weer dicht; vanmiddag vliegen? ik betwijfel het. Denk dat het ongeveer net zo lang gaat duren als dat Londen dicht zat. Succes!
En werkse iedereen!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
is er nog een FFquote:Op maandag 17 mei 2010 09:15 schreef Laydina het volgende:
@ D_H balen zeg
@FFje moet niet te ziek zijn he! Snel weer beter worden en die tandarts, msischien wel eng, maar het is beter dan al die pijn! En het wordt alleen maar erger als je langer niet gaat!
Ikke? Bang voor de tandarts? Sinds december niet meer, ben er kind aan huis.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:15 schreef Laydina het volgende:
@ D_H balen zeg
@FFje moet niet te ziek zijn he! Snel weer beter worden en die tandarts, msischien wel eng, maar het is beter dan al die pijn! En het wordt alleen maar erger als je langer niet gaat!
Ik ben wel wakker. Allang!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow die tandarts is voor Krakke
Ik ben niet wakkerTe laat gaan slapen
daarom is een whiskietje of cognacje zo makkelijk op zondagquote:Op maandag 17 mei 2010 09:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow die tandarts is voor Krakke
Ik ben niet wakkerTe laat gaan slapen
Dat is ook niet leukquote:
Daar ben ik sowieso niet van (sowieso geen drank voor mij als ik gewoon alleen thuis zit)..quote:Op maandag 17 mei 2010 09:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
daarom is een whiskietje of cognacje zo makkelijk op zondag
Nope. Krak is een vrouw.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:24 schreef Laydina het volgende:
Dat is ook niet leuk
even raar vraagje.. maar jij bent toch een mannetje?Tenminste je poppetje zegt van wel, maar ik twijfel altijd als ik je naam zie
![]()
als ik alleen thuis ben dribk ik ook echt niet veel, max 1 cognac/whisky/mojito. Gewoon als afsluiter van het weekend of de mojito op het balkon als het zo verrekte lekker weer isquote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso niet van (sowieso geen drank voor mij als ik gewoon alleen thuis zit)..
Krak is een luie vrouw, te lui om het poppetje te veranderen.quote:
Doe het toch maar eensquote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
Krak is een luie vrouw, te lui om het poppetje te veranderen.![]()
of gewoon geen zin in 500pm's met oneerbare voorstellenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Krak is een luie vrouw, te lui om het poppetje te veranderen.![]()
Of constant gezanik van de mannen om een fotoquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef cybermans het volgende:
of gewoon geen zin in 500pm's met oneerbare voorstellen
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:42 schreef Laydina het volgende:
Je zou haast zeggen dat het een hel is om een vrouw te zijn op fok
weinig last toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:42 schreef Laydina het volgende:
Je zou haast zeggen dat het een hel is om een vrouw te zijn op fok
Ik heb er zelf weinig last van (en ik kom nog wel eens op andere gedeelten)quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef FutureFairytale het volgende:
weinig last toch?tenminste, ik zit niet echt op veel fora hier (ben meestal hier). gelukkig maar denk?
Wow dat is wel irritant. Maar je kan ook nieuwe kopenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:57 schreef cybermans het volgende:
Prut! Vergeten met wisselen van pak mijn binnenzak inhoud te overhevelen naar dit pak. Zit deze week zonder headphones. Niet series kijken in de trein dus deze week
zou leuk zijn! hoe lang gaan ze weg?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm Zus en Zwager vliegen (hopelijk) om half 3... Ze zijn optimistisch
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wow dat is wel irritant. Maar je kan ook nieuwe kopen
Voor 5 a 10 euro heb je gewoon goedkope dingetjes die je leven een stuk aangenamer maken dan je telkens verbijten dat je zonder zitquote:
Nou, 6 juni begint Zus bij haar nieuwe baanquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
zou leuk zijn! hoe lang gaan ze weg?
oh heerlijk hoor. ik hoop dat ze vanmiddag gaan!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, 6 juni begint Zus bij haar nieuwe baanDus vóór die tijd komen ze terug. 2,5 a 3 weken ofzo
ik kom erop terug: ik lees net dat het a.s. Pinksteren 20 graden en warmer wordtquote:Op maandag 17 mei 2010 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
nog excuses voor mn Piet Paulusma optimisme, maar het wordt morgen nog geen 18 graden![]()
voorlopig nog niet
laten we het hopenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm Zus en Zwager vliegen (hopelijk) om half 3... Ze zijn optimistisch
KLM is weer begonnen met vliegen, de rest volgt hopelijk om 14uquote:Op maandag 17 mei 2010 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laten we het hopen
dan moet mijn vlucht om half 6 ook vertrekken
waar lees je dat? volgens de site van KLM is alles gecancelled.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
KLM is weer begonnen met vliegen, de rest volgt hopelijk om 14u
hierquote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waar lees je dat? volgens de site van KLM is alles gecancelled.
ik hoor ook nog niksquote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef golfer het volgende:
Toen ik net langs Schiphol reed was er nog geen beweging in de lucht te ontdekken.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blijf je weer de hele week weg?
Werken en misschien vanavond wat thuissport, maar nog geen idee. En jij?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat zijn jouw plannen vandaag?
quote:
je stuitje? dat is auwquote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef Laydina het volgende:
Trouwens toen op bevrijdingsdag was ik op een gegeven moment op mijn bevallige billetjes gevallen![]()
Volgens mij ben ik toen op mijn staartbotje ofzo, want ik heb er nu nog steeds last van
werken, vanavond tennissen (vrij spelen tegen de beste van de club, ff hard trainen)quote:Op maandag 17 mei 2010 10:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Werken en misschien vanavond wat thuissport, maar nog geen idee. En jij?
Dat is ook wel heftig zegquote:Op maandag 17 mei 2010 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je stuitje? dat is auw![]()
die heb ik 2 keer gekneusd; kon 2 weken niet meer zitten of bukken.
Oeeh dat is ook wel lekker! Hopelij ga je winnenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
werken, vanavond tennissen (vrij spelen tegen de beste van de club, ff hard trainen)
hmm, dan is het waarschijnlijk wel over 2 dagen over.. hoop ik voor jequote:Op maandag 17 mei 2010 10:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is ook wel heftig zeg
Ik voel het voornamelijk bij bepaalde bewegingen. Maar het lijkt nu wel erger dan destijds
hahahaha, nou.. dat zou een stunt zijn. dan kan zij de hele week niet meer slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh dat is ook wel lekker! Hopelij ga je winnen
over 2 dagen? ben al 15 dagen bezig, maar ik hoop met je meequote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm, dan is het waarschijnlijk wel over 2 dagen over.. hoop ik voor je
Heb je weer iets moois bereiktquote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahaha, nou.. dat zou een stunt zijn. dan kan zij de hele week niet meer slapen
ben blij dat het weer alleszins mee is gevallen en je een leuke vakantie hebt gehad! post je de leukste foto's even?quote:
oh shitquote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
over 2 dagen? ben al 15 dagen bezig, maar ik hoop met je mee
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh shitals t erger wordt even huisarts vragen.. hoop ik niet dat ie een hand in je kont steekt, net als bij mij
bedankt voor het vertrouwen maar ik vind mezelf niet zó goedquote:
ik was er nog net op tijd bij, ik stond wel in de startblokken om met mn string op mn knieën het ziekenhuis uit te rennenquote:
Hahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was er nog net op tijd bij, ik stond wel in de startblokken om met mn string op mn knieën het ziekenhuis uit te rennen
Met 1 kleur toch wel?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef cybermans het volgende:
Maar van ellende zitten spider solitairen in de trein, kan dat dus echt voor geen meter. Geen een potje gewonnen
LOL!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Als krak een mannetje was, zou ze krakkemike heten ofzo
2 kleuren is al moeilijk zat.. die lukt mij ook nooitquote:Op maandag 17 mei 2010 11:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
pfft had 2 kleuren gedaan, moet ook weer niet te makkelijk zijn
hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Voor bij je oogcontrole zekerquote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh shitals t erger wordt even huisarts vragen.. hoop ik niet dat ie een hand in je kont steekt, net als bij mij
Ik moet bij de naam Mike altijd aan foute tell-sell reclames denken....quote:Op maandag 17 mei 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
het was nog een chagrijnige dokter ook. ik werd van achteren aangereden door een opgevoerde scooter terwijl ik netjes rechts liep op een lange rechte weg (konden ze niet kijken ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Het lijkt me niet heel erg nodig als je last hebt van je stuitje, maar dat kan aan mij liggen.
brr die Mike, krijg al rillingenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet bij de naam Mike altijd aan foute tell-sell reclames denken....
Ervaring?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
ze gebruiken alleen een vinger hoor, niet de hele hand
met 1 vinger kom je er toch niet bij?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
ze gebruiken alleen een vinger hoor, niet de hele hand
Goed bezigquote:
Altijd *links* lopen op de weg als er geen stoep is he, FF'je.... dan zien zowel de tegenligger als jezelf elkaar aankomen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was nog een chagrijnige dokter ook. ik werd van achteren aangereden door een opgevoerde scooter terwijl ik netjes rechts liep op een lange rechte weg (konden ze niet kijken ofzo)
dat klopt. de 1e keer ging wel (toen werd ik 'speels' geschopt door mn zusjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef Laydina het volgende:
Maar FF, als hij gekneust is, dan si het enige wat je toch kan doen is gewoon afwachten toch? Geneest vanzelf wel weer enzo?
ze reden me van achteren aan; ik hoorde vroem en toen lag ik onderuitquote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Altijd *links* lopen op de weg als er geen stoep is he, FF'je.... dan zien zowel de tegenligger als jezelf elkaar aankomen.
Daarom links lopenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze reed me van achteren aan; ik hoorde vroem en toen lag ik onderuit
ja eigenlijk wel.. maar op een rechte weg van 500 meter op klaarlichte dag is het toch niet mijn schuld als zij met een opgevoerde scooter tegen me aan knallen?quote:
Voetgangers zijn verplicht om links te lopen op een openbare weg waar ook ander verkeer op deelneemt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. maar op een rechte weg van 500 meter op klaarlichte dag is het toch niet mijn schuld als zij met een opgevoerde scooter tegen me aan knallen?
ik vind dat nog steeds moeilijk; links of rechts lopen. vroeger liep iedereen rechts en nu als ik rechts loop zie ik mensen links lopen, en als ik links ga lopen zie ik mensen aan de rechterkant van de wegquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voetgangers zijn verplicht om links te lopen op een openbare weg waar ook ander verkeer op deelneemt.
Dus hoewel ongelukken altijd kunnen voorkomen en er altijd snelle scooterrijders zijn die niet uitkijken, kun je voor jezelf wel je risico minimaliseren.
lange vingers hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met 1 vinger kom je er toch niet bij?
nou ja.. hij misschien wel.. zie em nog voor me
lange vingers zijn wel lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gewoon altijd zorgen dat je jouw tegenliggers in hun gezichten kan aankijken. Wat de rest doet boeit nietquote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind dat nog steeds moeilijk; links of rechts lopen. vroeger liep iedereen rechts en nu als ik rechts loop zie ik mensen links lopen, en als ik links ga lopen zie ik mensen aan de rechterkant van de weg
Douche je wel?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind dat nog steeds moeilijk; links of rechts lopen. vroeger liep iedereen rechts en nu als ik rechts loop zie ik mensen links lopen, en als ik links ga lopen zie ik mensen aan de rechterkant van de weg
Mental images kun je niet ruiken, wijsneusquote:Op maandag 17 mei 2010 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer is gewoon opzoek naar een leuk mental image
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
goed bezig MeMo
Ze gaan weer vliegen vanmiddag
Succes!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
en er weer vandoor., opzet bespreken van scriptie
je ziet ze al vliegen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
goed bezig MeMo
jaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
goed bezig MeMo
nog wat bijzonders voor lunch of gewoon een bammetje met kaasquote:Op maandag 17 mei 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
net 3 km gewandeldnog wat kleine boodschapjes onderweg gedaan maar wel goed doorgelopen. Nu lunch
Getrouwd met een Pakistaan ookquote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef DarkElf het volgende:
geld kiwi's zijn idd lekkerder. Grappig hé waar sommige mensen terecht komen .
'quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Getrouwd met een Pakistaan ookWel incluis MBA enzo
Wist niet dat ze op Aziaten viel![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Getrouwd met een Pakistaan ookWel incluis MBA enzo
Wist niet dat ze op Aziaten viel![]()
het zijn beste prijzen.quote:
Het verschilt niet heel veel als je gewoon een massage neemt ergens. En dit is echt zo'n sfeertje en je mag gewoon aanwezig zijn van 10 tot 10.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:46 schreef z80 het volgende:
[..]
het zijn beste prijzen.
en ook badkleding verplicht.![]()
maar je komt er wel weer lekker "fris" uit.
Dat is niet waar Steer. Voetgangers mogen het zelf weten, maar zouden natuurlijk altijd de veiligste kant moeten kiezen. Dus liefst links, maar soms in onoverzichtelijke bochten is het juist handiger om rechts te lopen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voetgangers zijn verplicht om links te lopen op een openbare weg waar ook ander verkeer op deelneemt.
Leuk! Ik ging weleens in Den Haag; da's echt een traditionele, waar hoofdzakelijk Turkse huisvrouwen kwamenquote:
Hij is net nieuw en heeft al goede recensies, dus ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ik ging weleens in Den Haag; da's echt een traditionele, waar hoofdzakelijk Turkse huisvrouwen kwamenDeze is volgens mij wat minder traditioneel (en duurder!).
het is nog deze maandquote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij is net nieuw en heeft al goede recensies, dus ben zeer benieuwd.
Had me eigenlijk voorgenomen om niks te gaan doen komende maand qua uitgaven
eind deze maand krijg je vakantiegeldquote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij is net nieuw en heeft al goede recensies, dus ben zeer benieuwd.
Had me eigenlijk voorgenomen om niks te gaan doen komende maand qua uitgaven
brood met pindakaas?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vrijdag krijg ik nieuw loon
Deze maand mag ik eigenlijk geen cent meer uitgeven
het was super!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Lielie!Hoe was het?? En hoe was het weer??
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eind deze maand krijg je vakantiegeld![]()
vorig jaar viel het flink tegen hoe weinig ik kreeg(de helft belasting eraf ofzo)
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
het was super!en het weer was ook top! wel flinke buien, maar nooit als we iets aan het bekijken waren! best wel zon gehad ook
ehm, gebakjes (appel, peer, mokka, hazel, moorkop)quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Brood met jam
Haha tnx![]()
wat voor taart?
Klinkt goedquote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
het was super!en het weer was ook top! wel flinke buien, maar nooit als we iets aan het bekijken waren! best wel zon gehad ook
grietje hihi. een supersportieve meid van 1.90m+ met een tijgerslag tegen een met spierpijn, moe klein kaboutertje van 1.68mquote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Laydina het volgende:
Vanavond vroeg je bed weer in! En dan heerlijk bijslapen. Maar eerst dat grietje verslaan
uhm.. hmmquote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grietje hihi. een supersportieve meid van 1.90m+ met een tijgerslag tegen een met spierpijn, moe klein kaboutertje van 1.68m
thanks hoop het ook, want ben de enige op kantoor en de 2 chefs zijn weg dus even goed controleren. wil jij me helpen wakker blijven?quote:
dankjewel, ik weet t; met tennis denk ik van tevoren negatief. als ik win ben ik echt heel verbaasdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
uhm.. hmm
Nee het gaat je gewoon lukken!!
Je wil in die zin geen teleurstellingen krijgen. Ik weet natuurlijk niet hoe goed of slecht je bent, maar je moet natuurlijk ook realistisch naar je eigen kunnen kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel, ik weet t; met tennis denk ik van tevoren negatief. als ik win ben ik echt heel verbaasdhaha
als je mee gaat naar Duitslandquote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks hoop het ook, want ben de enige op kantoor en de 2 chefs zijn weg dus even goed controleren. wil jij me helpen wakker blijven?
ja, ik ben niet geweldig in tennis. kan het aardig, maar als ik meer zelfvertrouwen heb kan ik het veel beter want dan heb ik mezelf niet als 2e tegenstander erbij. alleen als steunquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je wil in die zin geen teleurstellingen krijgen. Ik weet natuurlijk niet hoe goed of slecht je bent, maar je moet natuurlijk ook realistisch naar je eigen kunnen kijken
Hmm misschien dan toch er eens aan gaan werken en gaan proberen in te zien waar je pluspunten zitten en dat ook gaan geloven en alles. Want na 14 jaar kan je het echt welquote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja, ik ben niet geweldig in tennis. kan het aardig, maar als ik meer zelfvertrouwen heb kan ik het veel beter want dan heb ik mezelf niet als 2e tegenstander erbij. alleen als steun![]()
ik krijg het ooit nog eens aan mn hart van tennis, wordt zo zenuwachtig terwijl het nergens op slaat. Zelfs nu nog, tijdens mn 14e jaar.
zingen helpt; als ik mezelf zenuwachtig maak ga ik zachtjes zingen (niemand hoort het, alleen ik) en dan tennis ik automatischquote:Op maandag 17 mei 2010 15:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm misschien dan toch er eens aan gaan werken en gaan proberen in te zien waar je pluspunten zitten en dat ook gaan geloven en alles. Want na 14 jaar kan je het echt wel
Als je harder gaat zingen ga je vast minder goed tennissenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zingen helpt; als ik mezelf zenuwachtig maak ga ik zachtjes zingen (niemand hoort het, alleen ik) en dan tennis ik automatisch![]()
of bij iedere bal roep ik hard: "kom op" of "aah" haha
Als het bij een andere 'sport' gebeurd vind ik het minder erg.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef z80 het volgende:
als het alleen met tennis is, valt het nog mee.
Zie ginds komt de stoom AAAH Golfer!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het bij een andere 'sport' gebeurd vind ik het minder erg.
Gappig, toen ik nog op niveau sportte had ik ook altijd nummers in mijn hoofd tijdens de wedstrijd als ik goed in de wedstrijd zatquote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zingen helpt; als ik mezelf zenuwachtig maak ga ik zachtjes zingen (niemand hoort het, alleen ik) en dan tennis ik automatisch![]()
quote:
Het waren nummers van een iets ander kaliber Borisz, maar als jij er blij van wordt: ga je gangquote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
* Borisz hoort Tav al schatje mag ik je foto zingen.
dat kan ik best zingen, de gekste dingen zodat ik afgeleid ben. van smurfen of sha la lie tot vreselijke r&bquote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
* Borisz hoort Tav al schatje mag ik je foto zingen.
mooi, ben niet de enigequote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gappig, toen ik nog op niveau sportte had ik ook altijd nummers in mijn hoofd tijdens de wedstrijd als ik goed in de wedstrijd zat
Als je genoeg gezopen hebt kan het wel leuk zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het waren nummers van een iets ander kaliber Borisz, maar als jij er blij van wordt: ga je gang
Eerste voorwaarde is dat je een nummer uberhaupt kent. Smurfenlied zou nog kunnen, die ken ik goed genoegquote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan ik best zingen, de gekste dingen zodat ik afgeleid ben. van smurfen of sha la lie tot vreselijke r&b
vroeger was ik er nog redelijk flexibel in, maar tegenwoordig moet ik er zoveel voor zuipen dat ik eerder in coma lig dan dat ik het leuk ga vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je genoeg gezopen hebt kan het wel leuk zijn. Over het algemeen ben ik het eens met JD over dat soort muziek.
Memo, had jij in het vorige topic nog de link naar het concertfotografie-topic gezien? Had ik speciaal voor jou geplaatstquote:
alleen maar gezucht en gevloekt als er een zuchtje wind de bal uit koers brengt en dan in de bunker of sloot beland.quote:
Precies. Het ligt natuurlijk nooit aan jezelf als de bal niet helemaal precies doet wat jij wilt.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef cybermans het volgende:
alleen maar gezucht en gevloekt als er een zuchtje wind de bal uit koers brengt en dan in de bunker of sloot beland.
oh helpquote:Op maandag 17 mei 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Het ligt natuurlijk nooit aan jezelf als de bal niet helemaal precies doet wat jij wilt.
aaah ook kampioen zwarte pieten?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Het ligt natuurlijk nooit aan jezelf als de bal niet helemaal precies doet wat jij wilt.
nou zeg, ik kom er open en eerlijk voor uit dat ik dit wel kan waarderen, en ik drink niet. en schaam me nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
vroeger was ik er nog redelijk flexibel in, maar tegenwoordig moet ik er zoveel voor zuipen dat ik eerder in coma lig dan dat ik het leuk ga vinden
Hoezo "nou zeg"? Ik kom er open en eerlijk voor uit dat ik het ronduit vreselijk vind. Als je dat niet geloofd vind ik het ook prima hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou zeg, ik kom er open en eerlijk voor uit dat ik dit wel kan waarderen, en ik drink niet. en schaam me niet![]()
sterker; ik ga het hardst uit mn dak
nee niet gezienquote:Op maandag 17 mei 2010 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Memo, had jij in het vorige topic nog de link naar het concertfotografie-topic gezien? Had ik speciaal voor jou geplaatst
edit: Deze dusConcertfotografie - deel 8
wat bedoel je precies?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef borisz het volgende:
O hemeltje lief vanavond kunnen we weer ergeren aan K & vdB.
wie wat waar en hoelaat??quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef borisz het volgende:
hoezo die ineens?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef borisz het volgende:
Pauw en Witteman maken plaats voor Knevel en vd Brinkquote:
Zielig he? Die korte vakanties bij de publieke omroep.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:52 schreef borisz het volgende:
Pauw en Witteman maken plaats voor Knevel en vd Brink
Seizoen P&W zit erop. Die zijn er in september weer.
Coolquote:
oh mèn, ik kan die twee echt niet uitstaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Pauw en Witteman maken plaats voor Knevel en vd Brink
Seizoen P&W zit erop. Die zijn er in september weer.
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk moest aan jou denken toen die foto's geplaatst werden
Lekkerquote:
Kun je dat invriezen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
andijviestamppot. (uit de diepvries gehaald. Lekker makkelijk)
ik vries stamppot gewoon in hoor. Wat zou ermee misgaan dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je dat invriezen?Mij werd altijd verteld dat dat niet kon
oh jeetje zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Toestanden bij de buren. Oude buurvrouw is blijkbaar niet goed geworden. Ambulance dus. Maar ze krijgen hara blijkbaar niet met de brancard de trap(pen) af. Dus opeens verchijnt er nu ee enorme brandweerwagen en gaan ze haar via balkon of raam het huis uit takelen.
Tis wel spannend. Maar dood eng voor de buurvrouw zegquote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Toestanden bij de buren. Oude buurvrouw is blijkbaar niet goed geworden. Ambulance dus. Maar ze krijgen hara blijkbaar niet met de brancard de trap(pen) af. Dus opeens verchijnt er nu ee enorme brandweerwagen en gaan ze haar via balkon of raam het huis uit takelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Andijvie mag nooit twee keer opgewarmd worden ivm vrijkomende nitraten / nitrieten / iets met ni in de naam dat niet goed is voor je.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vries stamppot gewoon in hoor. Wat zou ermee misgaan dan?
Oh nee hoor. Hoewel ik me echt niet kan verplaatsen in mensen die echt serieus fan zijn van iemand als Frans Bauer snap ik nog wel dat er mensen zijn die met een borrel op graag mee brallen met iets Nederlandstaligs.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik bedoel eigenlijk dat mensen je stom vinden als je zegt dat je die muziek leuk vind. hopelijk ben jij niet zo
geloof niet dat als je zoiets soms doet dat dat zo slecht voor je is. Sowieso zijn er ook onderzoeken die dit weer tegensprekenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Andijvie mag nooit twee keer opgewarmd worden ivm vrijkomende nitraten / nitrieten / iets met ni in de naam dat niet goed is voor je.
Mijn leven is zojuist beter gewordenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geloof niet dat als je zoiets soms doet dat dat zo slecht voor je is. Sowieso zijn er ook onderzoeken die dit weer tegenspreken
Dat gaat toch over spinazie?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Andijvie mag nooit twee keer opgewarmd worden ivm vrijkomende nitraten / nitrieten / iets met ni in de naam dat niet goed is voor je.
Dat. Plus dat het ook intussen al lang ontkracht is als broodje Aap.quote:
Geen idee johquote:
Coolquote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef golfer het volgende:
Plus dat het ook intussen al lang ontkracht is als broodje Aap.
voorlopig ben ik nog niet weg. 10 minuten voordat ik moest vertrekken stond het Swiss air toestel van 15u nog bij de gate. toen besloten ze maar een keer delayed er neer te zetten. Delayed tot 18:55quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voorlopig ben ik nog niet weg. 10 minuten voordat ik moest vertrekken stond het Swiss air toestel van 15u nog bij de gate. toen besloten ze maar een keer delayed er neer te zetten. Delayed tot 18:55
vluchtnummer? ze roepen gate-wijzigingen om voor vluchten van 15u. dan weet je een beetje wat de vertraging is.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zus en Zwager zaten rond half 4 bij de gate, ik hoop/verwacht dat ze nu in een vliegtuig zitten
Sterkte met het wachtenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
voorlopig ben ik nog niet weg. 10 minuten voordat ik moest vertrekken stond het Swiss air toestel van 15u nog bij de gate. toen besloten ze maar een keer delayed er neer te zetten. Delayed tot 18:55
Bijbehorende foto's:quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
volgens mij ook wel als je was gaan lopenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als ik gewoon de auto in was gestapt vanochtend was ik er nu al geweest.
Geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef Den_Haag het volgende:
vluchtnummer? ze roepen gate-wijzigingen om voor vluchten van 15u. dan weet je een beetje wat de vertraging is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |