quote:Op maandag 17 mei 2010 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Mijn -overleden- tante (zus van mijn moeder) kenden wij als Tante Cor.
Kwamen we op een verjaardag (jaaaaaaren geleden) gingen haar nieuwe vrienden/collega's ons allemaal feliciteren met Corine
Wij keken elkaar aan huh? Oooooh tante cor
dat is apart! ik ben wakker, mn maag doet heel erg pijnquote:Op maandag 17 mei 2010 02:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Mijn broer noemt zichzelf sinds zijn nieuwe vriendin ook andersIk krijg er kriebels van!!
Voor mij blijft het gewoon zijn normale naam hoor.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:27 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is apart! ik ben wakker, mn maag doet heel erg pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je met je maag?Iets verkeerds gegeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Heb je kiespijn, krakje? Ik hoop het nietquote:Op maandag 17 mei 2010 06:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, slapen.... Half vijf is wel erg vroeg om wakker te zijn.![]()
Nou ja, ik ben iig op tijd wakker om de tandarts te bellen.![]()
Ja, het is maar een zenuwontsteking. Heb ik laatst ook gehad, dus ik ben niet eens nerveus voor de tandarts. En het begint altijd vrijdagavond he.quote:Op maandag 17 mei 2010 06:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je kiespijn, krakje? Ik hoop het niet
Maar een zenuwontsteking?quote:Op maandag 17 mei 2010 06:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, het is maar een zenuwontsteking. Heb ik laatst ook gehad, dus ik ben niet eens nerveus voor de tandarts. En het begint altijd vrijdagavond he.Ik prijs me dan gelukkig dat ik in een land woon met pijnstillers en tandartsen!
Ik weet nog niet wanneer ik terecht kan. Tot nu toe was het met ibuprofen goed te doen. Maar ik heb nu maar paracetamol genomen. Als ik snel terecht kan, versterkt dat hopelijk de verdoving. Die werkte vorige keer niet optimaal door de ontsteking en dat was echt AUW!quote:Op maandag 17 mei 2010 06:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar een zenuwontsteking?Dat klinkt voor mij juist extra auw
Jeetje, en dat heb je het hele weekend dus gehad. Maar goed dat je straks bij je tandarts terecht kan dan! En ja, fijn dat er pijnstillers en tandartsen zijn
(alcohol is ook een geweldige pijnstiller
)
Vast een aswolk.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:18 schreef cybermans het volgende:
bweeeh airline manager op facebook is in onderhoud
Das wel een punctuele aswolk dan....quote:Op maandag 17 mei 2010 07:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
best kans, bijna elke dag van 07:00 tot 08:00 in onderhoud
ik zal tegen me ma zeggen dat ze minder moet roken, maar of het effect heeftquote:Op maandag 17 mei 2010 07:32 schreef Den_Haag het volgende:
aswolken
stond ik vanochtend weer op schiphol om 6u, gecancelled. hadden ze net na mijn vertrek pas op de website gezet.
hopelijk een middagvlucht dan maar.
doe mij morgen woensdag maar mooi weerquote:Op maandag 17 mei 2010 07:38 schreef krakkemieke het volgende:
En Dio is ook al dood, de week begint niet optimaal.....
Maar morgen wordt het mooi weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |