abonnement Unibet Coolblue
pi_81286385
Je moet alleen wel tegen kleine gillende tienermeisjes kunnen Want daar staat t altijd vol mee bij miss Autumn. Maar is inderdaad zeker de moeite waard om voor de lens te hebben.

Edit: Nieuwe pagina. Dan zet ik er ook maar een fotootje bij van datzelfde concert in de Effenaar op 1 maart:



pi_81286478
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef icemotion het volgende:
Je moet alleen wel tegen kleine gillende tienermeisjes kunnen
Daar heb je oordoppen voor

Maar toffe pics idd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 11:02:41 #153
31271 krijg064
pi_81287604
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar heb je oordoppen voor



Maar het levert in ieder geval hele leuke foto's op!
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 13:08:23 #154
301593 mrmpro
pi_81292536
Leuk om hier de foto's van diverse concerten voorbij te zien komen.
Ik heb het fotograferen van concerten eigenlijk pas sinds kort weer opgepakt. Maar ligt het aan mij of denken de heren lichttechneuten tegenwoordig dat Frontlicht niet meer nodig is?
Het valt me op dat veel lichtmensen bang zijn dat frontlicht de kracht uit hun backlicht haalt.
Bijgaande een voorbeeld zoals ik denk dat het niet moet.



Hier was er eigenlijk helemaal geen frontlicht meer.. Dan wordt het lastig hoor zonder flits

Martin

[ Bericht 0% gewijzigd door mrmpro op 11-05-2010 15:06:29 ]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:09:56 #155
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_81308668
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef icemotion het volgende:
Je moet alleen wel tegen kleine gillende tienermeisjes kunnen Want daar staat t altijd vol mee bij miss Autumn. Maar is inderdaad zeker de moeite waard om voor de lens te hebben.

Edit: Nieuwe pagina. Dan zet ik er ook maar een fotootje bij van datzelfde concert in de Effenaar op 1 maart:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
nooit bij een concert van take that ofzo geweest (of Justin Nozuka zoals gister. damn.. oordoppen tegen het publiek idd)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_81308847
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:09 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

nooit bij een concert van take that ofzo geweest (of Justin Nozuka zoals gister. damn.. oordoppen tegen het publiek idd)
Justin Nozuka Een keer gedaan. Noooooooooooooit meer.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:24:37 #157
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_81309273
Bij Kill Hannah gebruikten tienermeisjes mij als ladder om dichterbij de band te komen. En bij de Finse bands Negative en Lovex werdt ik voor vanalles uitgemaakt wat ik nog nooit eerder had gehoord, omdat ik, jawel, twee nummers de fotopit in mocht. T is toch niet mijn fout dat hun DRIE!!! dagen in de kou voor de deur hadden gelegen. (In Finland, oktober maand = sneeuw!)
Het was wel stil toen ik zei dat ze de dag erna waarschijnlijk maar al te graag mijn foto's willen jatten van het internet om ze te copypasten naar hun wallpaper, de lyrics van de band erbij en dan HUN copyright ernaast.

Het ergste was nog dat het stel wat het hardste schreeuwde twee meiden van 13,14 jaar leken te zijn, maar daadwerkelijk: 16 en 42. (Mams deed net zo hard mee, in gedrag, kleding en alles!)

Oordoppen heb ik altijd bij me, maar met een tienerband gaat er wel de sterkste filter in die ik heb. Wel zonde dat je plezier van het kijken en fotograveren van zo'n band dan wel snel weg is.
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_81489266
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef icemotion het volgende:
Je moet alleen wel tegen kleine gillende tienermeisjes kunnen Want daar staat t altijd vol mee bij miss Autumn.
Van de muziek is amper iets te horen door al die krijsende meisjes (misschien ook maar goed ook want mevrouw Autumn heeft er een handje van om bijzonder vals te zingen), maar het zijn altijd wel mooie shows om naar te kijken

A Fine Frenzy, Paradiso Kleine Zaal, 13 mei 2010:







Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  zondag 16 mei 2010 @ 15:33:38 #159
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81491078
4 is erg leuk!
  FOK!fotograaf zondag 16 mei 2010 @ 23:29:25 #160
31271 krijg064
pi_81516679
Zowel foto 2 als foto 4 zijn mooi!!!
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 12:05:53 #161
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_81528585
Afgelopen zaterdag voor de verandering eens als bezoeker naar de Heineken Bierschuur geweest, waar Madness een spetterend concert gaf. Dat spetteren kwam niet alleen door de geweldige muziek, maar ook door het door de zaal rondvliegend bier.
Slechts 'bewapend' met een compactcamera mis je dan toch wel je dslr en lichtgevoelig glaswerk...

Ondanks de alcoholische neerslag en de afstand (we stonden toch wel heel erg tactisch bij een bar) heb ik toch een paar bruikbare platen kunnen maken.






Voordeel van een compact is wel dat je er nog wel wat makkelijker mee kan filmen.
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  FOK!fotograaf dinsdag 25 mei 2010 @ 22:54:21 #162
31271 krijg064
pi_81898837
Vorige week donderdag op de Radboud Universiteit (Nijmegen) vond het Dies Festival plaats:

Go Back To The Zoo:






Caro Emerald:






C-mon & Kypski:




  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:54:49 #163
228573 kingofinsania
lord of doom
pi_82190242
Andromeda @ Boerderij, Zoetermeer




Ataraxie @ Le Klub, Paris




Officium Triste @ Panddemonium, Antwerpen






Ataraxie @ Ritmo y Compas, Madrid



Saturnus @ Ritmo y Compas, Madrid

pi_82190579
Je zwart/wit foto's zijn nogal grijs (muv de eerste). Ik zou wat wit toevoegen als ik jou was
  maandag 7 juni 2010 @ 08:04:11 #165
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82429040
Wat Siegfried zegt, erg weinig kleuren helaas

Van het weekend was het eerste editie van vestrock, hier wat platen die ik van de eerste bands heb gemaakt.










Goede omstandigheden, er was namelijk heel veel natuurlijke belichting!
  maandag 7 juni 2010 @ 09:33:30 #166
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_82430497
zo te zien niet erg druk (@foto3)
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  zondag 13 juni 2010 @ 09:59:39 #167
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_82733553
Tweede keer dat ik een concertje fotografeerde. Ben altijd benieuwd naar opbouwende kritiek en tips om betere shots te maken.

Postte ooit paar concertfoo's, nog maar wat geprobeerd. Oefenen moet je dus...

1.


2.


3.


4.


5.

(twijfelde even met die hand, maar vind het effect wel iets toevoegen)

6.


7.


8.


9.


10.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 juni 2010 @ 17:02:54 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82841191
Middag That's Live voor 3FM









Tsja waar moest ik de foto's anders neerzetten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82913363
quote:
Op zondag 13 juni 2010 09:59 schreef oYo het volgende:
Tweede keer dat ik een concertje fotografeerde. Ben altijd benieuwd naar opbouwende kritiek en tips om betere shots te maken.

Postte ooit paar concertfoo's, nog maar wat geprobeerd. Oefenen moet je dus...

1.
[ afbeelding ]

2.
[ afbeelding ]

3.
[ afbeelding ]

4.
[ afbeelding ]

5.
[ afbeelding ]
(twijfelde even met die hand, maar vind het effect wel iets toevoegen)

6.
[ afbeelding ]

7.
[ afbeelding ]

8.
[ afbeelding ]

9.
[ afbeelding ]

10.
[ afbeelding ]
#2 en #5 Top plaatjes. Bij #5 is die arm idd erg leuk in de foto. Mooi effect zo

Deze afgelopen zondag geschoten bij een popkoor Klein beetje bewerkt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:25:27 #170
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_82913940
Ben zelf ook heel erg tevreden met #2 en #5.

Kreeg zelfs een verzoek van de zangeres om #2 even in groot formaat te sturen voor eigen collectie.

PdeHoog, mooie low key.
pi_82916433
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef oYo het volgende:
PdeHoog, mooie low key.
Thnx
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82918532
PdeHoog> Heel erg fijne plaat! Zou zelf wel die witte stipjes midden onder en rechts wegpoetsen/croppen, maar dan ben ik aan het mierenneuken.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_82926118
Zijn jullie werkzaam voor de pers dat jullie die foto's allemaal kunnen maken? Ik neem neit aan dat je gewoon een kaartje voor een concert koopt en dan met je camera daar binnen komt?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_82926284
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn jullie werkzaam voor de pers dat jullie die foto's allemaal kunnen maken? Ik neem neit aan dat je gewoon een kaartje voor een concert koopt en dan met je camera daar binnen komt?
Bij kleinere NL bands kan dat wel hoor De grotere wordt wat lastiger. Maar ik werk voor een website die dat regelt voor me.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82928329
Ik regel het meestal zelf.. klein begonnen, lokale bandjes. Vervolgens leer je mensen kennen bij zalen en organisaties, bouw je een portfolio op, etc..

Laatste tijd alleen niet zoveel gedaan.. maar goed binnenkort weer een paar festivals.. Zwarte cross en Castlefest.
pi_82932835
Bedankt voor de antwoorden. Hoe doen jullie dat met licht? Aangezien je daar neem ik aan geen flits appartuur mag gebruiken? Een vriend van me heeft laatst met een klein bandje (dat bij RIgby mee speelde) foto's gemaakt. Hij had het erover dat hij zo'n 250, 300 foto's gemaakt had en er maar een stuk of 30 gelukt waren... (dat het erg moeilijk was dus)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 14:57:38 #177
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82932931
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Hoe doen jullie dat met licht? Aangezien je daar neem ik aan geen flits appartuur mag gebruiken? Een vriend van me heeft laatst met een klein bandje (dat bij RIgby mee speelde) foto's gemaakt. Hij had het erover dat hij zo'n 250, 300 foto's gemaakt had en er maar een stuk of 30 gelukt waren... (dat het erg moeilijk was dus)
Lichtsterke lenzen, dus bijvoorbeeld een 2.8 lens.

Bij een kleiner diafragma wordt de hoeveelheid doorgelaten licht kleiner en neemt de scherptediepte toe. Ook bepaalde lensfouten nemen af bij kleiner diafragma, daar tegenover staat dat bij kleiner diafragma bepaalde brekings- en buigingsverschijnselen ook weer toenemen, zodat voor de meeste objectieven geldt dat ze bij een lensopening van 2 à 3 stops onder de maximale opening optimaal functioneren. Randonscherpte en vignettering die bij volle lensopening in mindere of meerdere mate zichtbaar zijn (afhankelijk van de kwaliteit van het objectief) verdwijnen en ook de middenscherpte is optimaal. Naarmate de lensopening verder wordt verkleind, zal de scherptediepte wel toenemen, maar de scherpte in het scherpstelvlak niet, en vaak juist minder worden. Tevens bepaalt de grootte en de vorm van het diafragma de bokeh van een objectief.
Met de langere belichtingstijd neemt echter ook de kans op bewegingsonscherpte toe.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82934626
Lichtsterke lenzen gebruiken, en hoge iso waarden.

Dat je er 300 schiet en 30 overhoudt is niet zo gek, naarmate je meer ervaring krijgt weet je vantevoren al of je uberhaupt een shot moet maken of niet, en zo krijg je die ratio naar beneden. Als de lichtman er bijvoorbeeld knalrood licht met donkerpaars in gooit waarbij ik na een shot al merk dat ik er niks mee kan dan doe ik ook niks dat nummer. Omdat je digitaal schiet is de verleiding ook groot om maar 'hail mary' te gaan zitten bursten, zonder dat je nou echt vantevoren kijkt of een te maken shot ook echt de moeite waard is. Dat kost je achteraf vaak ook veel meer tijd in uitzoekwerk, omdat je bijv. met 600 foto's thuis komt, in plaats van 100.

Meestal is 30 foto's van 1 bandoptreden al redelijk overkill trouwens, (tenzij de band expliciet een opdracht heeft meegegeven) zelf pik ik voor het web er meestal zo'n 16 a 20 uit, of hou het zelfs bij een stuk of 9. Op die manier weet je zeker dat je alleen maar je absolute beste werk post, in plaats van die paar twijfelgevalletjes, bijna dubbele foto's etc. die je er dan toch maar 'voor de leuk' bij zet. Althans dat werkt voor mij zo, en ik post alleen foto's waar ik ook echt 100% achter sta.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 18:21:47 #179
18921 freud
Who's John Galt?
pi_82943103
Leuke platen weer gepost hier! P, ik zou de los zwevende stukjes van het drumstel misschien ook weghalen. Hou echt van je minimalistische belichting hier!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 20:31:28 #180
31271 krijg064
pi_82948413
Jeuh! Nieuwe platen

Die van PdeHoog ziet er netjes uit. 'Lekker jazzie in een donker kroegje'-idee. Top!

Hier wat foto's van Front 242 van vorige week:











pi_82950485
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef krijg064 het volgende:
Jeuh! Nieuwe platen

Die van PdeHoog ziet er netjes uit. 'Lekker jazzie in een donker kroegje'-idee. Top!

Hier wat foto's van Front 242 van vorige week:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh mijn god, foto 5. Geweldig!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:49:56 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_83153751
foto 5 idd. best geinig.
Kheb zelf al weer tijdje niets gepost dus bij deze:

Max & The Cuties:





---
Surface Noise:




--
Soulfly (mijn laatste plaatjes uit de Watt )


weinig spannends.
volgende week Metropolis . Gaan we weer los
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_83175538
Dutch "female fronted metal" band Magion. Xinix, 18 juni 2010















Zie hier de rest van deze shoot:

Fuzzphoto.eu | Concerts | Magion
  FOK!fotograaf woensdag 23 juni 2010 @ 17:29:57 #184
18921 freud
Who's John Galt?
pi_83200837
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:30 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
Dutch "female fronted metal" band Magion. Xinix, 18 juni 2010

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zie hier de rest van deze shoot:

Fuzzphoto.eu | Concerts | Magion
Mooie platen, maar het valt me op dat je bijna altijd flitst. Is dit bij metal altijd zo?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_83203600
Ik fotografeer ook veel metal. Flits bijna nooit. De meeste metalfotografen doen dat niet trouwens.
pi_83206331
Ik flits bijna nooit, eigenlijk. Maar je hebt gelijk dat bij deze shoot bijna alles is ingeflitst. Als je goed kijkt, zie je dat ik dat toch heel anders doe dan de meesten.
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:38:04 #187
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_83206881
plaatjes 4 en 6 zijn wel aardig. de rest is.. mwa... weinig uitstraling. Al moet ik zeggen dat dat bij Magion wel vrij lastig is
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_83208836
Die uitstraling kan ik er niet inklikken..... jammer dat je daardoor de foto's "wel aardig" vind. In een tent als Xinix is het altijd jagen naar elke foton, dus ik vind ze, mede door de uitmuntende scherpte, wel behoorlijk geslaagd. De band was er ook over te spreken. Jouw plaat is gewoon niet scherp.
pi_83209311
Je platen zijn qua kleur erg strak Fuzz, maar voor de rest moet ik met ebeaydojraes meegaan.
Nét de verkeerde momenten gepakt waardoor ze er niet echt charmant opstaat, de microfoon bijna haar hele mond bedekt, of haar ogen op half zeven hangen.

Ik neem aan dat je ook openstaat voor kritiek en niet alleen zit te wachten op complimenten als je je foto's hier post. Begrijp me niet verkeerd, je foto's zien er visueel goed uit (kleuren, scherpte), alleen je onderwerp staat er mijns inziens niet op haar best op
  FOK!fotograaf woensdag 23 juni 2010 @ 20:27:38 #190
18921 freud
Who's John Galt?
pi_83210016
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:28 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
Ik flits bijna nooit, eigenlijk. Maar je hebt gelijk dat bij deze shoot bijna alles is ingeflitst. Als je goed kijkt, zie je dat ik dat toch heel anders doe dan de meesten.
Ik heb op je site toch een hoop flits gezien volgens mij, en in een topic over flitsers gaf je aan dat je met concerten ook je flitsers gebruikt, vandaar de vraag. Mijn ervaring bij concerten is dat flitsen not done is, maar ik doe meer rock en grotere (goed uitgelichte) dingen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_83212086
De laatste 3 albums zijn toevallig veel met flits. Ik vind eigenlijk ook dat flitsen bij concerten not done is. Maar je hebt flitsen en flitsen. Ik zet mijn flitser op een driepootje aan de zijkant van het podium op 1/128 vermogen. Dus ik flits bij voorbaar de artiest al niet in de ogen (zijlicht) en ik gebruik alleen een minuscuul invulflitsje. Dat is wat anders dan je flitser op de camera in het gezicht van de artiest af te laten gaan.

@Siegfried: natuurlijk wil ik niet alleen complimenten oogsten. Maar het is wel voor het eerst dat ik negatieve geluiden hoor over deze shoot. Als je zweet, tranen, 3 jaar ervaring en een paar duizend euro ergens insteekt, dan smaakt dat wat zuur.
pi_83212498
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
De laatste 3 albums zijn toevallig veel met flits. Ik vind eigenlijk ook dat flitsen bij concerten not done is. Maar je hebt flitsen en flitsen. Ik zet mijn flitser op een driepootje aan de zijkant van het podium op 1/128 vermogen. Dus ik flits bij voorbaar de artiest al niet in de ogen (zijlicht) en ik gebruik alleen een minuscuul invulflitsje. Dat is wat anders dan je flitser op de camera in het gezicht van de artiest af te laten gaan.

@Siegfried: natuurlijk wil ik niet alleen complimenten oogsten. Maar het is wel voor het eerst dat ik negatieve geluiden hoor over deze shoot. Als je zweet, tranen, 3 jaar ervaring en een paar duizend euro ergens insteekt, dan smaakt dat wat zuur.


Ik ken het Fuzz Ik doe het zelf ook.
En als ik kritieken krijg moet ik ook altijd even slikken, maar heel vaak haal ik er juist iets uit. En de kritieken waar ik echt niks mee kan, die leg ik dan ook net zo makkelijk naast me neer
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:10:32 #193
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_83213168
meer van dat
en een foto hoeft niet ragscherp te zijn om goed te zijn. (en ik hou zelf wat meer van fuzzy softfocus . en vandaar ook canon )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  FOK!fotograaf woensdag 23 juni 2010 @ 21:58:00 #194
18921 freud
Who's John Galt?
pi_83216880
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
De laatste 3 albums zijn toevallig veel met flits. Ik vind eigenlijk ook dat flitsen bij concerten not done is. Maar je hebt flitsen en flitsen. Ik zet mijn flitser op een driepootje aan de zijkant van het podium op 1/128 vermogen. Dus ik flits bij voorbaar de artiest al niet in de ogen (zijlicht) en ik gebruik alleen een minuscuul invulflitsje. Dat is wat anders dan je flitser op de camera in het gezicht van de artiest af te laten gaan.

@Siegfried: natuurlijk wil ik niet alleen complimenten oogsten. Maar het is wel voor het eerst dat ik negatieve geluiden hoor over deze shoot. Als je zweet, tranen, 3 jaar ervaring en een paar duizend euro ergens insteekt, dan smaakt dat wat zuur.
Ah, ok, had inderdaad je laatste werk gezien. Geeft zeker wel tof effect trouwens .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:07:07 #195
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_83217722
Ik wil aan bovenstaande commentaar nog graag toevoegen dat ik het jammer vind dat er bijna alleen maar foto's van de zangeres zijn.
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_83224814
Deze niet gezien dan?





Maar geef toe:

A. Myrthe is veruit het interessantste op het podium
B. Dat is het hele idee achter deze band, visueel gezien dan.
C. Ik ben ook gewoon maar een vent
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:35:59 #197
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_83229939
Ik ken de muziek van deze band niet, maar bij veel bands in dat genre komt het succes inderdaad alleen van hun sterkste visuele punt :p
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_83233951
Moah er zijn behoorlijk veel female fronted bandjes in Nederland.. maar er zijn er maar weinig echt succesvol.

Wat ik nog wel wil zeggen over de foto's van Fuzzphoto is dat ik het jammer vind dat alle foto's vrij saai zijn qua compositie. Vrijwel allemaal staande foto's. Vrijwel allemaal je onderwerp precies in het midden.
  FOK!fotograaf donderdag 24 juni 2010 @ 14:18:40 #199
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_83242328
Wat foto's van het Indian Summer Festival, afgelopen zaterdag...


1. Bløf


2. Bløf


3. Di-rect


4. Di-rect


5. Praise de Dijk... hallelujah !


6. De Dijk


7. UB40


8. UB40


9. UB40


10. UB40


11. Zo, klaar!

Overzicht Indian Summer Festival 2010 >> klikkerdeklik...
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  FOK!fotograaf vrijdag 25 juni 2010 @ 00:00:45 #200
18921 freud
Who's John Galt?
pi_83267474
Leuke foto's compumess. Wel vaak naar de hogere iso's moeten grijpen zie ik. Veel gekleurd licht?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')