Ja, en het is veel leuker en fijner en op de een of andere manier drinkt het lekkerder dan zo'n klein mokjequote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga kijken! Thanks!!
Zijn net van die kleine dingetjes die het leven wat fijner maken
Ik heb dezequote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Zegmaar dat je je handen er beide zo helemaal om kan doen? Tis niet dat ik per se veel drinken hoef maar dat houdt zo lekker vast!
En dan is het ook nog eens een blankroze poppetje met blond haar. Ik zou ook geen mokken kopen waarop zou staan afro en dan allemaal meisjes met een afro.. Oid!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik vind het gewoon stom om iets van Blond te kopen omdat het Blond heet en er altijd blonde poppetjes op staan. Gewoon een raar ding van mij.
Thee=water he? Alleen niet van die smerige aardbeiensmaakjes ofzo, groene en witte thee zijn de bomb!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ja, en het is veel leuker en fijner en op de een of andere manier drinkt het lekkerder dan zo'n klein mokje![]()
Zit nu ook weer met een volle mok zoethout thee achter de pc![]()
Een mens heeft gemiddeld ongeveer 2 liter water nodig ofzo toch? Maar dat maakt toch niet uit als dat thee is? Want ik vind water echt smerigjuist omdat er geen smaak aan zit ofzo, dus ik drink vaak/veel thee (meestal zonder iets erin, soms met een zoetje)
Nee precies hahahaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:45 schreef P.F het volgende:
[..]
En dan is het ook nog eens een blank blond poppetje. Ik zou ook geen mokken kopen waarop zou staan afro en dan allemaal meisjes met een afro.. Oid!
Hahaha, dank je wel! Om een diepvriespizza te vermijden ga ik zo maar eens kijken in de boodschappenwinkel. Wij hebben zo'n schattige buurtsuper die mij altijd een vakantiegevoel geeft. Plus het gevoel dat ik echt veel te weinig verdienquote:Op maandag 17 mei 2010 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, lekker een ovenschotel met witlof, kaas en ham?? Offe, varkenshaas, broccoli en tagliatelle? Of taco's?
Ja weet ik veel, vind het zelluf veel te moeilijk
Pas op, want ze kopen zelf altijd alles behalve die retedure theepot.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:48 schreef anna82 het volgende:
Ik ben mijn schoonzusje een Blond-collectie aan het opdringen, zodat ik altijd een passend cadeautje heb bij verjaardagen/sinterklaas.
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Pas op, want ze kopen zelf altijd alles behalve die retedure theepot.
Oeeeh nice!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:48 schreef P.F het volgende:
Een Blond Amsterdam mok met een afro! Omg!
[ afbeelding ]
lekker in bad?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb zowaar een uurtje eerder vrij en nu zou ik
- de was kunnen doen
- stofzuigen, koken, afstoffen, opruimen
- een boekje kunnen lezen
- in de tuin kunnen werken
- een uurtje kunnen kouwkleumen op de manege
- een rondje kunnen fietsen
- bij iemand op bezoek kunnen gaan
- kunnen strijken
maar ik heb geen zin
ga lekker op de bank zitten!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb zowaar een uurtje eerder vrij en nu zou ik
- de was kunnen doen
- stofzuigen, koken, afstoffen, opruimen
- een boekje kunnen lezen
- in de tuin kunnen werken
- een uurtje kunnen kouwkleumen op de manege
- een rondje kunnen fietsen
- bij iemand op bezoek kunnen gaan
- kunnen strijken
maar ik heb geen zin
Forum Opties | |
---|---|