We zijn hier van de veel bewegen en veel eten. Als je op deze manier gaat dieeten dan zit het er binnen de kortste tijd ook weer aan, en beschadig je je lijf. Je hebt altijd minstens 1500 kcal nodig op een dag om op onderhoudsniveau te blijven. Van te weinig eten kun je zelfs aankomen, omdat je lichaam in de spaarstand gaat..quote:Op maandag 17 mei 2010 15:48 schreef Noukjee het volgende:
[..]
ja maar dat is eigenlijk een beetje de bedoeling, want krijg vandaag amper beweging (alleen hond uitlaten en zometeen boodschappen doen op de fiets), en ben maar 0.2 afgevallen de afgelopen week, van 64.8 naar 64.6en ik heb het idee dat ik anders niks ga afvallen als ik meer eet
Kan weinig kwaad, tenzij je iedere dag 2 liter drinkt.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van cola light? Ik heb nooit cola gedronken maar de laatste tijd heb ik daar opeens zin in. Kan weinig kwaad toch?
ik drink best vaak cola light, paar glaasjes per dag.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van cola light? Ik heb nooit cola gedronken maar de laatste tijd heb ik daar opeens zin in. Kan weinig kwaad toch?
En waar zitten die kilo#s nu? ZIjn ze er nog af of probeer je ze nu weer weg te krijgen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
ja, klopt, is het misschien ook wel, maar een jaar geleden ongeveer was ik zegmaar extreem bezig met afvallen, en viel toen wel eens 1 of 2 kilo per week af.. vandaar dat ik het gevoel heb dat dat te weinig is ofzo?!
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarom bestaat er geen 'Brunette' he? Ik koop daarom eigenlijk ook nooit iets. Ja wel laatst voor mijn moeder, dan kan ik er toch een beetje van meegenieten.
En Perruche, wat ontzettend kut.![]()
Er begint wel echt een verband te ontstaan met dit topic en relatietroubles
Iets wat vriendlief niet lust.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef anna82 het volgende:
geen iDee: Ik eet vanavond allenig en ben totaal inspiratieloos, maar om nu mijn vriendje te gaan sms-en met de vraag: "En, wat zal ik eens eten?" gaat me toch iets te ver
Ik heb laatst mokken bij de V&D gekocht, die zijn best groot! Gekleurd met witte stippen, dus ook nog best leuk! Ik weet niet of je zoiets zoekt?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef shinydiscoball het volgende:
En PF, bij de Paperchase (Bijenkorf) hebben ze leuke mokken, maar die zijn denk ik niet groot genoeg.
Ik ga eens kijken, thanks!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef shinydiscoball het volgende:
En PF, bij de Paperchase (Bijenkorf) hebben ze leuke mokken, maar die zijn denk ik niet groot genoeg.
plechtig gebed?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef Noukjee het volgende:
[..]
ik drink best vaak cola light, paar glaasjes per dag.
Ik weet wel dat het slecht is voor je tanden, maarja, ik heb een prechtig gebid zegt mijn tandarts altijd,
dus daar maak ik me niet zo druk om
Jawel? Jij bent zeker blondquote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Perruche het volgende:
[..]die mokken gaan toch niet écht over je haarkleur
ik vind ze verschrikkelijk trouwens
Vriendje lijkt weer beter te zijn, hij zei vanmorgen allemaal lieve dingen en hij stuurde me een mailtje hoe het met me gaat
Als je graag cola drinkt, liever light dan met suiker. Er zijn wel geluiden dat je lichaam toch suiker verwacht en dat op de een of andere manier gaat regelen als je light producten eet/drinkt, maar de kcal intake is igg stukken lager dan die van suikerhoudende cola.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
ben toen van 70 naar 57 kilo gegaan. Zit idd weer wat bij jaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En waar zitten die kilo#s nu? ZIjn ze er nog af of probeer je ze nu weer weg te krijgen?
Weer wat geleerd, dus begin maar met volstouwen en veel bewegen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Noukjee het volgende:
[..]
ben toen van 70 naar 57 kilo gegaan. Zit idd weer wat bij javooral rond me heupen, en me borsten(gelukkig
, want die waren zo'n beetje verdwenen).
Die manier van afvallen was dus ook niet echt effectief.
neequote:
ik ben bang van lightproducten met aspartaam enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je graag cola drinkt, liever light dan met suiker. Er zijn wel geluiden dat je lichaam toch suiker verwacht en dat op de een of andere manier gaat regelen als je light producten eet/drinkt, maar de kcal intake is igg stukken lager dan die van suikerhoudende cola.
Ik probeer suikervervangers te vermijden en voor mijn kinderen geldt een verbod op suikervervangers. Maar anderen zeggen weer dat suiker nog slechter is of iig even slecht, dus volgens mij doe je het nooit goedquote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben bang van lightproducten met aspartaam enzo
maar wat verstaan jullie onder veel bewegen, dan ik doe dan 1 a 2x in de week zumba, veel fietsen naar werk enzo, op werk veel lopen, maar verder niet echt hardlopen ofzo (hardlopen kan ik ook gewoon echt voor geen meterquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, dus begin maar met volstouwen en veel bewegen.
Biologisch betekent dat ze biologisch voer hebben gehad, scharrel betekent dat ze mochten wandelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef P.F het volgende:
Voor de mensen die graag biologisch etc eten
http://www.wakkerdier.nl/wakkere_winkelaar.php
deze week iig 25% korting op biologische eieren bij de appie, weet alleen niet of scharrel beter was dan biologisch?
There I fixed itquote:Op maandag 17 mei 2010 16:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Biologisch betekent dat ze biologisch voer hebben gehad, scharrel betekent dat ze mochten wandelen elkaar kapot pikken in een donkere schuur.
Vind dat spul altijd zo duur.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef P.F het volgende:
Voor de mensen die graag biologisch etc eten
http://www.wakkerdier.nl/wakkere_winkelaar.php
deze week iig 25% korting op biologische eieren bij de appie, weet alleen niet of scharrel beter was dan biologisch?
Zie alles in perspectief. Suiker op zich is relatief ongevaarlijk, maar als je er te veel van binnenkrijgt werkt het diabetes en obesitas in de hand. Dus hoe ongevaarlijk is suiker echt? Aspartaam in grote hoeveelheden is misschien ongezond, maar krijg je het in die hoeveelheden binnen?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben bang van lightproducten met aspartaam enzo
Is ook zo, het is nooit goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik probeer suikervervangers te vermijden en voor mijn kinderen geldt een verbod op suikervervangers. Maar anderen zeggen weer dat suiker nog slechter is of iig even slecht, dus volgens mij doe je het nooit goed
Er staan heel veel aanbiedingen in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje moeilijk te kopiëren..
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Er staan heel veel aanbiedingen in!Ik ga meestal naar de Super de Boer. Koop 't nooit trouwens. Biologische chocoladerepen voor 3,99 en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje moeilijk te kopiëren..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Trap nemen ipv de lift, paar keer per week sporten. Wel op een manier die vol te houden is. Afvallen is geen momentopname, maar maak er een levensstijl van. Als je na het afvallen weer op de oude voet verder gaat, krijg je ook weer het bijbehorende lijf. Maak gezonde keuzes, beweeg voor zover dat haalbaar is en eet wat je nodig hebt, ook niet minder.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:09 schreef Noukjee het volgende:
[..]
maar wat verstaan jullie onder veel bewegen, dan ik doe dan 1 a 2x in de week zumba, veel fietsen naar werk enzo, op werk veel lopen, maar verder niet echt hardlopen ofzo (hardlopen kan ik ook gewoon echt voor geen meter)
Heb net vriendinnen gemaitl, dat we deze week een stuk gaan fietsen, en dan (gezond) pichnicken en dan weer stuk terug fietsen!
Klopt. Maar ik eet eigenlijk nooit extra suiker, enige is als ik eens een koekje eet, bij de film een glas cole (2x in de maand ofzo) en in fruit. Het heeft wel veel moeite gekost en soms heb ik nog steeds een "suikerkick" maar dit voelt goed. Aspartaam probeer ik helemaal niet te gebruiken. Helaas zit er geloof ik best veel suiker in producten die je in de supermarkt kan kopen. Daarom maak ik bijna alles zelf, haha.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zie alles in perspectief. Suiker op zich is relatief ongevaarlijk, maar als je er te veel van binnenkrijgt werkt het diabetes en obesitas in de hand. Dus hoe ongevaarlijk is suiker echt? Aspartaam in grote hoeveelheden is misschien ongezond, maar krijg je het in die hoeveelheden binnen?
Wat is het risico en hoe groot is de kans? Ik loop niet onder vliegtuigen omdat je dood gaat als ze op je vallen. Inderdaad, als er een vliegtuig op me vals ben ik dood. Hoeveel vliegtuigen krijg ik dagelijks op m'n hoofd? Ik stoot vaker m'n kleine teen aan de bedrand of een drempel. Dat is meestal ongevaarlijk, maar doet donders pijn. Toch haal ik m'n drempels niet weg.
Keuzes. Gewoon voldoende groente in je hoofd stoppen en niet te veel troep, dan hou je het best uit tot je 80ste.
oke dankjewelquote:Op maandag 17 mei 2010 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Trap nemen ipv de lift, paar keer per week sporten. Wel op een manier die vol te houden is. Afvallen is geen momentopname, maar maak er een levensstijl van. Als je na het afvallen weer op de oude voet verder gaat, krijg je ook weer het bijbehorende lijf. Maak gezonde keuzes, beweeg voor zover dat haalbaar is en eet wat je nodig hebt, ook niet minder.
Hoe goedkoper je eten is, des te minder tijd heeft het gehad om te groeien. Kuikentjes vreten zich in 6 weken vol om als waterige kipfilet in het schap van de appie te liggen voor een paar euro de kilo. Een duurdere kip heeft daar meer tijd voor nodig (het kost ff om een wurm uit de grond te trekken) en kost daarom meer geld.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ik heb laatst mokken bij de V&D gekocht, die zijn best groot! Gekleurd met witte stippen, dus ook nog best leuk! Ik weet niet of je zoiets zoekt? Heb net even gekeken en er gaat zo'n 300-350 ml indus dat is flink wat!
Zegmaar dat je je handen er beide zo helemaal om kan doen? Tis niet dat ik per se veel drinken hoef maar dat houdt zo lekker vast!quote:
In volle yoghurt ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Noukjee het volgende:
nou, dan moet ik nu nog behoorlijk wat eten, want met avondeten erbij zit ik op 640 kcal ..
@ perruche; in magere yoghurt zit iig geen toegevoegde suikers, en in brood ook niet lijkt me ?!
brood vaak wel, maar niet zo veel. Yoghurt (naturel natuurlijk) kan ik me niet voorstellen!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik eet eigenlijk nooit extra suiker, enige is als ik eens een koekje eet, bij de film een glas cole (2x in de maand ofzo) en in fruit. Het heeft wel veel moeite gekost en soms heb ik nog steeds een "suikerkick" maar dit voelt goed. Aspartaam probeer ik helemaal niet te gebruiken. Helaas zit er geloof ik best veel suiker in producten die je in de supermarkt kan kopen. Daarom maak ik bijna alles zelf, haha.
noob-vraag: Zit er trouwens (toegevoegde) suiker in brood en yoghurt?
Ja! Zijn er in rood/groen/blauw/roze met witte stippenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Zegmaar dat je je handen er beide zo helemaal om kan doen? Tis niet dat ik per se veel drinken hoef maar dat houdt zo lekker vast!
Ik ga kijken! Thanks!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ja! Zijn er in rood/groen/blauw/roze met witte stippen
Ik heb de groeneen kost volgens mij maar 2.50 per mok
Nee natuurlijk niet, maar ik vind het gewoon stom om iets van Blond te kopen omdat het Blond heet en er altijd blonde poppetjes op staan. Gewoon een raar ding van mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee
[blondmodus] Ik vind het gewoon een merknaam. Alsof er bij de kassa iemand staat te controleren dat roodharigen of brunettes die mokken niet meenemen[/blondmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |