Ook elke keer steek in je borst? ook met boeren enzo en als er lucht omhoog komt?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad, dan deed m'n slokdarm het werk niet meer zo goed. Als ik dan toch bleef eten ging ik half over mijn nek... Ik vertelde die klachten aan mijn dokter en hij zei dat er niet echt iets aan gedaan kon worden en dat hij vroeger een paardenmiddel? had maar dat mocht nu niet meer.
Maar ja, hij deed verder ook niet echt onderzoek of zo, beetje een rare dokter
Ja ook met dat boeren en zo. Maar ik zou gewoon langsgaan, toen ik een geperforeerde blindedarmontsteking had + buikvlies ontsteking zei hij ook dat het nooit blindedarmontsteking kon zijn..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ook elke keer steek in je borst? ook met boeren enzo en als er lucht omhoog komt?
ik vooral aan me linkerkant. Heb het idee dat het me long is ofzo, want heb ook het idee dat ik het benauwder heb, maar dat kan ik me ook verbeelden.
Bel morgenochtend toch even de huisarts voor de zekerheid!
Dan ga ik er inderdaad maar even langs morgen hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ook met dat boeren en zo. Maar ik zou gewoon langsgaan, toen ik een geperforeerde blindedarmontsteking had + buikvlies ontsteking zei hij ook dat het nooit blindedarmontsteking kon zijn..
Neem nog maar een grote T, wat heb je weinig gegeten!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef j.t het volgende:
Jeutje! Jullie gaan snel!
Heb zelf een enorme kutdag achter de rug. De kinderen wilden niet luisteren en hadden enorme grote bekken. Toppunt (nog nooit meegemaakt) was dat 1 meisje de klas uitmoest van me en gewoon bleef zitten, waardoor ik andere leerkracht haar eruit moet heb laten halen! Voelde me vandaag echt incompetent!![]()
Net gegeten, mn lijstje:
O: broodje pindakaas, 2 slokken yoghurt en 2 slokken melk
T: 2 granenbiscuits
L: 1 broodje kalkoenfilet, 1 bouilon, 1 appel en 100 gr kwark.
T: broodje kalkoenfilet
D: 1 ienieminie aardappeltje, 1 kipfilet en prei met kaassaus om mezelf te troosten na zo'n dag.
T: weet nog niet
Ik wist niet dat jij ook voor de klas staat!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef j.t het volgende:
Jeutje! Jullie gaan snel!
Heb zelf een enorme kutdag achter de rug. De kinderen wilden niet luisteren en hadden enorme grote bekken. Toppunt (nog nooit meegemaakt) was dat 1 meisje de klas uitmoest van me en gewoon bleef zitten, waardoor ik andere leerkracht haar eruit moet heb laten halen! Voelde me vandaag echt incompetent!![]()
Net gegeten, mn lijstje:
O: broodje pindakaas, 2 slokken yoghurt en 2 slokken melk
T: 2 granenbiscuits
L: 1 broodje kalkoenfilet, 1 bouilon, 1 appel en 100 gr kwark.
T: broodje kalkoenfilet
D: 1 ienieminie aardappeltje, 1 kipfilet en prei met kaassaus om mezelf te troosten na zo'n dag.
T: weet nog niet
valt wel mee toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Neem nog maar een grote T, wat heb je weinig gegeten!
Basisschool. Val al 2 jaar op dezelfde school in. Begonnen in 7-8, toen 3-4 .. nu al paar maanden 5-6 en sinds vandaag weer 7-8quote:Op maandag 17 mei 2010 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook voor de klas staat!. Wat voor school en welk vak?
.
O ja, dat kunnen rotklassen zijn. Toen ik in groep 8 zat was groep 7 ook een horrorklas. Zij hadden toen een juf die vers van de PABO kwam en die had er echt de grootste moeite mee. Moest ook regelmatig onze meester zich ermee bemoeien.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef j.t het volgende:
[..]
valt wel mee toch?![]()
[..]
Basisschool. Val al 2 jaar op dezelfde school in. Begonnen in 7-8, toen 3-4 .. nu al paar maanden 5-6 en sinds vandaag weer 7-8
Wat meer eten? Je hebt vandaag niet genoeg gegeten volgens mij. Maximaal 1200 kcal geloof ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef j.t het volgende:Heb niet gesport vandaag. Blugh, heb ook geen energie. Nu krijg je wel energie van sporten, maar hoe maak je energie wat te doen?!
gewoon een alarm op je telefoon zetten. vergeet je het neitquote:Op maandag 17 mei 2010 19:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb jarenlang te weinig gegeten dus ik heb er geen last van (behalve dat ik dus ga snoepen).
Ik moet mezelf ook echt er aan herinneren dat ik moet eten, dus morgen maar eens een volle lunchtrommel maken
Is wel heel kinderachtig maar misschien wel een goede oplossing inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
gewoon een alarm op je telefoon zetten. vergeet je het neit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |