Ik moet nog vet veel doen maar geen zinquote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb zowaar een uurtje eerder vrij en nu zou ik
- de was kunnen doen
- stofzuigen, koken, afstoffen, opruimen
- een boekje kunnen lezen
- in de tuin kunnen werken
- een uurtje kunnen kouwkleumen op de manege
- een rondje kunnen fietsen
- bij iemand op bezoek kunnen gaan
- kunnen strijken
maar ik heb geen zin
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Tsjechië doen ze gewoon van dat koffiepoeder in een kop, en dan kokend water erbij. Moet je roeren, alles laten zakken, weer roeren, alles laten zakken en dan opdrinken. Gadverdamme.
Relaxed! Hopelijk is het watquote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
YESSS Ik mag komen kijken bij 1 van de 3 woningen die ik wel graag wil hebben!!![]()
Het leek net alsof ik alleen een boxer onder die jas aanhad of zelfs niksquote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb een driekwart jogginbroek aan en een dikke trui daarboven en sokken. Goed dat ik vandaag het huis niet uitkom.
Wat fijn van het huis, Cali!
Heb je de dokter al gebeld? Visgraatje lijkt me engquote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef Noukjee het volgende:
*zucht* net avondeten op, weer met veel pijn!
Toen maar een mini beetje stracciattela (?) ijs genomen om het een beetje te verzachten![]()
wat overigens ook pijn deed om te eten/slikken
@ P.F Misschien hebben ze bij de action wel een goedkoop bandenplaksetje
Ja daar dacht ik ook aan! Maar dan moet ik eigenlijk eerst mijn band plakken want de action is nog al moeilijk te bereiken met het OV (quote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef Noukjee het volgende:
Toen maar een mini beetje stracciattela (?) ijs genomen om het een beetje te verzachten![]()
Ik heb dat ook eens gehad, dan deed m'n slokdarm het werk niet meer zo goed. Als ik dan toch bleef eten ging ik half over mijn nek... Ik vertelde die klachten aan mijn dokter en hij zei dat er niet echt iets aan gedaan kon worden en dat hij vroeger een paardenmiddel? had maar dat mocht nu niet meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef Noukjee het volgende:
hm ben wél doodmoe (dit weekend in 3 nachten totaal 14 uur geslapenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:46 schreef P.F het volgende:
Fijn kwak!
stuur eens wat energie deze kant op?
over feestbeestjes gesproken, wat heb je gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm ben wél doodmoe (dit weekend in 3 nachten totaal 14 uur geslapen) dus ik heb niet echt over. wel een kusje
en een virtual duracell konijntje *virtual duracell konijntje*
stommiteit op stommiteit gestapeld!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
over feestbeestjes gesproken, wat heb je gedaan? Zo weinig slaap.
ik voel me nu ook wel ok, maar midden op de dag kak ik echt in... ben geen 21 meer en dat merk ik serieus met dit soort dingen...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
Ik heb in 3 nachten ook zo iets geslapen maar ik voelt mij wel prima
Haha... Nou ik kon er 2 jaar geleden ook beter tegen..quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik voel me nu ook wel ok, maar midden op de dag kak ik echt in... ben geen 21 meer en dat merk ik serieus met dit soort dingen...
Daar zat ik vanmiddag ook nog over na te denken. Toen ik op de middelbare school zat had ik energie voor 10 en nu ben ik al duf na 2 uur collegequote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Dat merk je echt he, als je ouder wordt![]()
Vroeger, toen ik PF#s leeftijd had, haalde ik ook rustig nachten door: studeren - stappen - direct doro naar werk - studie - stappen - slapen. Hopla, 48 uur wakker![]()
Als ik dat nu zou doen dat kan je me opschrapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |