abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81518607

Het vorige deel: Slank #1037: met matte tanden

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 17 mei 2010 @ 00:09:56 #2
236335 neen
schone schijn
pi_81518700
Fipo voor de nachtrust
het lijkt niet wat het is
pi_81518753
TVP voor morgen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  Vis een optie? maandag 17 mei 2010 @ 00:11:48 #4
70532 loveli
N
pi_81518786
lol @ plaatje in de OP! Ik ben halverwege de mijne
crap in = crap out
pi_81518800
Zo, met een borrel voor wie het nodig heeft. Dat zijn er best veel hier geloof ik.

Dit kwam ik ook nog tegen.
  maandag 17 mei 2010 @ 00:48:20 #6
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_81520097
Hallo ik zie veel over afvallen. Maarrrr. Ik zou eens willen weten hoe je gezond wat kilos kan aankomen. Met de de nadruk op gezond, dus niet duizenden zakken chips leegeten. Anyone?

En lol @ dat lijstje. Die ene die 30 kilo is afgevallen wow, maar je zit onder je streven....is dat niet te goed?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 17 mei 2010 @ 03:55:36 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_81522128
tvp voor over een paar dagen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_81522150
Oja, jij zit ook in een andere tijdzone.
  maandag 17 mei 2010 @ 05:08:03 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81522237
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo ik zie veel over afvallen. Maarrrr. Ik zou eens willen weten hoe je gezond wat kilos kan aankomen. Met de de nadruk op gezond, dus niet duizenden zakken chips leegeten. Anyone?

En lol @ dat lijstje. Die ene die 30 kilo is afgevallen wow, maar je zit onder je streven....is dat niet te goed?
Marge

En, tja wat zal ik zeggen, regelmaat en gezond eten...

Noukjee, lijkt mij op een verrekt spiertje, kan heel pijnlijk zijn.

En nu rennen, werken.
Fijne dag!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81522402
Goeiemorgen!
Mn bed uit voor de laatste enigste echtste toets van mn studie en dan hebben we dat ook weer gehad .

Nouk: het valt me op dat je D regelmatig brood is, dan mis je groente hoor!

Gezond aankomen doe je geloof ik met krachttraining en veel eiwitrijke dingen eten, maar er zijn betere experts daarvoor op oa bodybuildersforum
  maandag 17 mei 2010 @ 07:05:33 #11
236335 neen
schone schijn
pi_81522450
Regelmaat zou fijn zijn, hoewel constant onregelmatige weken ook een soort regelmaat of ritme is

Nu iig in de trein, heb helemaal geen zin in de komende weken
pi_81522570
moggeuh!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 07:50:04 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81522721
Goeiemorgen .

Ik trek altijd veel te veel tijd uit 's morgens. Moest m'n tas nog inpakken en een mailtje sturen naar een docent en ik hoef pas over een half uur weg . Maar ja, beter teveel tijd dan te weinig .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 mei 2010 @ 07:51:23 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81522740
O en ik hoop natuurlijk ook dat het goed komt met het vriendje van Perruche . Het hangt idd in de lucht .

Waar is CF nou? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 mei 2010 @ 07:54:38 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81522763
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef neen het volgende:
7 goede dagen gaat je lukken!

Tas gepakt, sleutels klaar gelegd ik ben er klaar voor. Hopen op ook een goede week qua eten weinig invloed op maandag na.

Nu slapen hoop ik, hoi!
Grappig dat je dat zegt . Gisteren was Paulien Cornelisse (die van 'Taal is zeg maar echt mijn ding') bij Paul de Leeuw en volgens haar kan een man echt geen 'hoi' zeggen bij het afscheid, behalve dan in Friesland, want daar is het heel normaal (ze had enorm veel kritiek gehad van Friezen op die opmerking ). Maar waaróm het niet zou kunnen ben ik even vergeten....
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 mei 2010 @ 07:55:24 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81522766
KWARTET, omdat het kan .
Niet meer actief op Fok!
pi_81522781
Paulien Cornelisse is een zeikwijf.

Goeiemorgen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 17 mei 2010 @ 07:57:59 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81522788
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:56 schreef imago het volgende:
Paulien Cornelisse is een zeikwijf.

Goeiemorgen!
Eens. En ik vind het ook een stom boek.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 mei 2010 @ 08:03:56 #19
236335 neen
schone schijn
pi_81522839
Ze zal wel ongesteld zijn ofzo
hoi!
pi_81522874
Mogge!

Lijstje van gister:
  • havermout
  • 12 km rennen, 11,4 km/u
  • broodmaaltijd
  • (verven)
  • 2 glazen karnemelk\
  • (verven)
  • 2 glazen ranja
  • (verven)
  • Stuk koude volkorenpizza
  • (verven)
  • 1 pils
  • avondeten: zweeds dunbrood met wat sla, tomatenpureesaus & lamsgehakt en kekers, opgerold.
  • toe: kwark & jam

Anna, de Komeet is heel kort geleden dan toch eindelijk opgedoekt, helaas. Ze blijven wel bestaan als woninginrichter ofzo, en zo te zien is/wordt er één hoekje van de winkel bewaard als winkel (aan de kant van de drogist). Legendarische winkel, de Komeet. Ik denk dat half Groningen de goedkoopste vloerbedekking ervan heeft liggen. En ik slaap sinds m'n 16e op een Komeet-matras. Heb trouwens ook jaren in Komeet-onderbroeken gelopen .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81523053
    Goeiemorgen allemaal!

Nieuwe dag en alles is natuurlijk een stuk znniger, letterlijk en figuurlijk. Nogmaals thanks voor alle leve woordjes vriendje is nu ook bedaard en we zullen zien. Mini trouwens nog bedankt voor de link!

Wie is Paulien Cornelisse?

Nu op naar werk, balansdage ivm alle troep gisteren.
    pi_81523293
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 07:51 schreef Viking84 het volgende:
    O en ik hoop natuurlijk ook dat het goed komt met het vriendje van Perruche . Het hangt idd in de lucht .

Waar is CF nou? .
    Misschien kun je dat beter even gewoon zelf aan CF vragen dan, als je geen antwoord krijgt (of rustig afwachten tot ze terugkomt). Met een klein beetje moeite had je kunnen zien dat ze nog wel gewoon op het forum is geweest dit weekend.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_81523322
    Oh my. Sorry. Dat was m'n ochtendhumeur speaking, denk ik. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      maandag 17 mei 2010 @ 09:04:29 #24
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81523496
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oh my. Sorry. Dat was m'n ochtendhumeur speaking, denk ik. .

Ik moest 'm ook even 2 keer lezen, dacht 'mis ik nou iets belangrijks ofzo?'

I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      maandag 17 mei 2010 @ 09:06:20 #25
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81523518
    Ik heb EINDELIJK ontdekt welk liedje ik nou steeds zo leuk vind op de radio continu werd de naam van de band niet genoemd, en ook in de playlist kon ik 'm niet terugvinden, maar vanochtend werd ik per ongeluk wakker met een stukje tekst ervan in mijn hoofd en dat heb ik gelijk in google gegooid
    yeasayer met O.N.E. hij is ook gelijk een stuk minder leuk, nu het mysterie is opgelost
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')