abonnement Unibet Coolblue
pi_81544882
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Waow wat tof! Gaaf.
Nee ik heb er persoonlijk nare ervaringen mee.. helaas.. dus mij niet gezien
Nare ervaringen met Serious talent persoonlijk?
Dat verbaast mij wel een beetje...
pi_81544912
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nare ervaringen met Serious talent persoonlijk?
Dat verbaast mij wel een beetje...
Nee met dat soort dingen. Ik heb er gewoon niet zoveel vertrouwen in en ik wil door niets en niemand opge-eist worden
pi_81545298
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Nee met dat soort dingen. Ik heb er gewoon niet zoveel vertrouwen in en ik wil door niets en niemand opge-eist worden
Het klinkt echt alsof je het gewoon als hobby erbij wilt houden. Niets mis mee, maar daarmee word je niet bekend. Hard maar waar.
Ik ken een jongen die een contract bij Warner had, al wat jaren geleden, toen je nog wel wat meer eigen invloed had op wat je maakte. Hij was een goede muziek en tekstschrijver, heeft zelfs voor Liesbeth List nummers geschreven (zal jullie niet veel zeggen, maar dat is niet niets als je dat mag) en na 2 albums onder het contract, was zijn band nog steeds niet doorgebroken, tipparade met 1 enkel singletje was het beste wat ze hadden bereikt.
Ik vind het dapper maar niet realistisch klinken om te denken dat je wat gaat bereiken en denkt dat je er zonder hulp wel komt. Je hebt gewoon iets nodig, iig airplay, en dan lijkt Serious Talent, als je dan toch liever niet te erg in het commercieele gezemel wilt komen, me nog de meest prettige oplossing.
pi_81546187
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het klinkt echt alsof je het gewoon als hobby erbij wilt houden. Niets mis mee, maar daarmee word je niet bekend. Hard maar waar.
Ik ken een jongen die een contract bij Warner had, al wat jaren geleden, toen je nog wel wat meer eigen invloed had op wat je maakte. Hij was een goede muziek en tekstschrijver, heeft zelfs voor Liesbeth List nummers geschreven (zal jullie niet veel zeggen, maar dat is niet niets als je dat mag) en na 2 albums onder het contract, was zijn band nog steeds niet doorgebroken, tipparade met 1 enkel singletje was het beste wat ze hadden bereikt.
Ik vind het dapper maar niet realistisch klinken om te denken dat je wat gaat bereiken en denkt dat je er zonder hulp wel komt. Je hebt gewoon iets nodig, iig airplay, en dan lijkt Serious Talent, als je dan toch liever niet te erg in het commercieele gezemel wilt komen, me nog de meest prettige oplossing.
Trust me ik ben bekender met mijn hobby dan jij denkt
Dat ik niet in de top 40 sta of met m'n kop op TV kom wil niet zeggen dat ik niet bekend zou zijn.
Binnen bepaalde groepen hebben we een prima naam en daar ben ik tevreden mee .
Wij gaan namelijk voor de act, een performance, een verhaal, ondersteund en doorvoed met de muziek. Dat gaat niet in een business die alleen maar draait om het werven van zieltjes voor commerciële meuk en gillende tienermeisjes .

Je bent nogal bevooroordeeld ten opzichte van mensen die het niet via een "ik-wil-like-famouz-worden" manier doen. Mensen die via Serious Talent hun ding laten zien, belopen een hele andere muzikale carrière dan ik. Is niets mis mee maar dat maakt mij niet minder ook niet als ik alles zelf wil doen.

Zonder Serious Talent speel ik namelijk volgend jaar wel in Cornwall en Glastonbury... dussss
pi_81546419
Inderdaad, de hitlijsten bereiken moet als artiest je doel ook niet zijn vind ik. Als je in bepaalde "kringen" gewaardeerd wordt is dat al meer dan genoeg voldoening lijkt me. En daarnaast de voldoening van het kunnen doen wat je leuk vindt. Veel belangrijker dan je single in de top 40 of zo.
pi_81546561
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Glastonbury... dussss
Dat is idd indrukwekkend, aangezien dat 1 van de meest smaakvolle festivals ooit is.
Mag ik vragen hoe dat zo gekomen is?

(..en op wel tijdstip en welk podium jullie spelen, want dat maakt ook wel degelijk uit, als het een niet zo prettig tijdstip is en het publiek een beetje achterblijft, zal je toch weer op die ene talentscout die misschien tussen het publiek loopt moeten rekenen, zo is het nou eenmaal..)
pi_81546649
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat is idd indrukwekkend, aangezien dat 1 van de meest smaakvolle festivals ooit is.
Mag ik vragen hoe dat zo gekomen is?

(..en op wel tijdstip en welk podium jullie spelen, want dat maakt ook wel degelijk uit, als het een niet zo prettig tijdstip is en het publiek een beetje achterblijft, zal je toch weer op die ene talentscout die misschien tussen het publiek loopt moeten rekenen, zo is het nou eenmaal..)
Faeriefest Wordt in Mei en Oktober gehouden, en dat zijn precies de plaatsen en evenementen waar we op willen treden.
En Glastonbury is geen festival, maar een plaats.

Connecties . Gewoon brutaal zijn en vragen of er mogelijkheden zijn om je ding te kunnen doen .
pi_81546855
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Faeriefest Wordt in Mei en Oktober gehouden, en dat zijn precies de plaatsen en evenementen waar we op willen treden.
En Glastonbury is geen festival, maar een plaats.

Connecties . Gewoon brutaal zijn en vragen of er mogelijkheden zijn om je ding te kunnen doen .
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/

Glastonbury is de grondplek van festivals, niet zo truttig doen.
Maar dan nog, wat verwacht je, je eigen nummers via I-tunes te gaan verkopen, of zelf nummers op een website aan te bieden, of je eigen kaartjes ooit te gaan printen.
Serieus, als je echt wat wilt bereiken maar alles wat ook maar enige invloed op "je eigen ding" zou kunnen hebben wilt afschieten, wat is het idee dan?
pi_81547077
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

http://www.glastonburyfestivals.co.uk/

Glastonbury is de grondplek van festivals, niet zo truttig doen.
Maar dan nog, wat verwacht je, je eigen nummers via I-tunes te gaan verkopen, of zelf nummers op een website aan te bieden, of je eigen kaartjes ooit te gaan printen.
Serieus, als je echt wat wilt bereiken maar alles wat ook maar enige invloed op "je eigen ding" zou kunnen hebben wilt afschieten, wat is het idee dan?
Als jij denigrerend doet naar mensen die op een "andere" manier hun muziek verspreiden doe ik lekker truttig.
Dat doen we al. We verkopen Merchandise, CD's, shirts, visitekaartjes zijn momenteel in de maak evenals postcards, we doen het gewoon op onze eigen manier en dat gaat prima
En het idee? Vrijheid en het uiten van je eigen ding en je niet tegen laten houden door de "borders" van de maatschappij.
pi_81547370
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Als jij denigrerend doet naar mensen die op een "andere" manier hun muziek verspreiden doe ik lekker truttig.
Dat doen we al. We verkopen Merchandise, CD's, shirts, visitekaartjes zijn momenteel in de maak evenals postcards, we doen het gewoon op onze eigen manier en dat gaat prima
En het idee? Vrijheid en het uiten van je eigen ding en je niet tegen laten houden door de "borders" van de maatschappij.
Het is helemaal mijn bedoeling niet om denigrerend te doen, ik WIL juist dat het zo werkt, ik geloof er enkel niet in, dus wil ik graag overtuigd worden van het tegenovergestelde.
Jezus, mijn favo artiest is Elliott Smith, dat duidt nou niet echt op fan van pure commercie zijn, alleen ik ben gewoon bang dat je compromissen zult moeten maken als je er echt in verder wilt, that's all.
pi_81547396
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het is helemaal mijn bedoeling niet om denigrerend te doen, ik WIL juist dat het zo werkt, ik geloof er enkel niet in, dus wil ik graag overtuigd worden van het tegenovergestelde.
Jezus, mijn favo artiest is Elliott Smith, dat duidt nou niet echt op fan van pure commercie zijn, alleen ik ben gewoon bang dat je compromissen zult moeten maken als je er echt in verder wilt, that's all.
Nou je hoeft niet bang te zijn hoor .. want dat komt heus wel goed
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:28:10 #137
159915 -Menn0-
MNO
pi_81547447
*Groupie meldt zich
,,/
pi_81547621
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
*Groupie meldt zich
Wat ga jij doen, ook gewoon "je eigen ding" zonder hulp in de toekomst, jij BENT tenslotte gekozen als de meest talentvolle hier.
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:33:09 #139
159915 -Menn0-
MNO
pi_81547712
Ik heb echt geen flauw idee.... Weet niet eens waar ik zou moeten beginnen (behalve dan eindelijk eens eigen nrs maken haha)....
,,/
pi_81547773
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee.... Weet niet eens waar ik zou moeten beginnen (behalve dan eindelijk eens eigen nrs maken haha)....
En groupieseks met elfjes
pi_81547956
Pluis hebben jullie nou al een website of zoiets?
Youtubekanaal?
Twitter? oké vergeet dat
Myspace?
Iets?
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:40:39 #142
159915 -Menn0-
MNO
pi_81548113
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

En groupieseks met elfjes
Haha, dus zo kom je aan een platencontract
,,/
pi_81548129
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Desunoto het volgende:
Pluis hebben jullie nou al een website of zoiets?
Youtubekanaal?
Twitter? oké vergeet dat
Myspace?
Iets?
Website, Twitter, Hyves ( ), Facebook, Myspace en Youtube
pi_81548165
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Haha, dus zo kom je aan een platencontract
Nee zo leerden wij elkaar toch kennen?
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:44:29 #145
159915 -Menn0-
MNO
pi_81548299
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Nee zo leerden wij elkaar toch kennen?
owja! Had ook iets te maken met hamster-seks enzo
,,/
pi_81548320
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

owja! Had ook iets te maken met hamster-seks enzo
Juist. Je krijgt nog bericht over eventuele nakomelingen hahaha
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 19:48:12 #147
159915 -Menn0-
MNO
pi_81548474
Alimentatie

Haha dit topic gaat echt nergens meer over inmiddels
,,/
pi_81548672
Hamsterseks? Wát?
  maandag 17 mei 2010 @ 19:53:19 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_81548754
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_81548858
ahh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')