abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81609461
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef LetivaLove het volgende:
Soms voel ik me dan heel stom en dom als ik mijzelf met mn broer vergelijk. En denk ik dar ik nutteloos ben.
Please help.
vmbo...
dan je zelf vergelijken met de anderen.
Ik ruik ook een beetje emogeur denk ik, ik zou maar oppassen
Why drink and drive when you can smoke and fly?
pi_81673653
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef assileM90 het volgende:
wees blij ik moest vmbo doen
en zelfs daar had ik moeite mee hihi
Geeft niet, jij hebt andere kwaliteiten!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81755211
FaaLangst
Ik ben koalo panja mattie
pi_81762717
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef LetivaLove het volgende:
Ik zit in de 1 e van Havo/Vwo,
En het gaat niet suuuper goed.
Ik ben zo bang dat ik niet over ga,
want dan moet ik WEER van school
veranderen en ik haat veranderingen.
En iets wat ik nog niet leuk vind.
Mijn oudere broer doet Gymnasium, en leert nooit
is super slim en haalt altijd goede cijfers. ( hij ziet er niet uit als een neurd ofzo.)
en ik doe dus havo/vwo .. Ook best goed volgensmij,
maar ik moet er suuuper hard voor leren,
En ik heb ook nog last van concentreren en lichte discalculië. Soms voel ik me dan heel stom en dom als ik mijzelf met mn broer vergelijk. En denk ik dar ik nutteloos ben.
Please help.
Vraag aan je ouders of je op huiswerk begeleiding mag. En anders vraag of je grote slimme broer je wil helpen. Alvast een tip: Als je voor een pw van een taal moet leren, leer dan met wrts.nl
  maandag 24 mei 2010 @ 18:52:41 #30
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81839146
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:03 schreef Rik_C het volgende:

[..]

Vraag aan je ouders of je op huiswerk begeleiding mag. En anders vraag of je grote slimme broer je wil helpen. Alvast een tip: Als je voor een pw van een taal moet leren, leer dan met wrts.nl
Ik krijg ook bijles sinds jaar 2 en ik heb wel goede cijfers nu in havo 3 (kutjaar)

Maar ik zal je even bang maken : De eerste klas is alleen herhaling van de basischool, 2e jaar is gewoon kut en het derde jaar word je kapot gegooid met huiswerk wat ik toch nooit maak.

Veel succes
  maandag 24 mei 2010 @ 19:20:22 #31
303699 Baardvis
Rock'n Rolliee
pi_81840241
^ beter had ik het niet kunnen zeggen
suc6
pi_81840338
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Ik krijg ook bijles sinds jaar 2 en ik heb wel goede cijfers nu in havo 3 (kutjaar)

Maar ik zal je even bang maken : De eerste klas is alleen herhaling van de basischool, 2e jaar is gewoon kut en het derde jaar word je kapot gegooid met huiswerk wat ik toch nooit maak.

Veel succes
Ahaha okeu jij dan alvast succes volgend jaar. 4Havo & 5Vwo staan als moeilijkst bekend omdat veel scholen het expres moeilijk maken, ze willen namelijk een hoog slagingspercentage hebben. Als alleen de hele slimme mensen over gaan dan is er grote kans op een hoog slagingspercentage ennn staat de school dus heel goed bekend.

OT: Probeer je zo min mogelijk zorgen te maken. Het komt echt allemaal goed! Als dit werkelijk te moeilijk is, dan is dat gewoon zo, en is het beter om naar een ander niveau te gaan. Voorderest zou ik me echt niet laten storen aan je broer. Misschien is het wel fijn meer complimentjes te krijgen op de dingen die wel goed gaan? Als je dat bijvoorbeeld aan je ouders verteld dan zullen ze je heus wel helpen en zit jij lekkerder in je vel. Iedereen heeft z'n dingen waar hij niet goed in is, jij, je broer, je buurman, noem maar op. Je moet gewoon denken aan de dingen waar je wel goed in bent. Succes!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark and professionals built the Titanic.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:29:35 #33
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81840611
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:23 schreef michelleee. het volgende:

[..]

Ahaha okeu jij dan alvast succes volgend jaar. 4Havo & 5Vwo staan als moeilijkst bekend omdat veel scholen het expres moeilijk maken, ze willen namelijk een hoog slagingspercentage hebben. Als alleen de hele slimme mensen over gaan dan is er grote kans op een hoog slagingspercentage ennn staat de school dus heel goed bekend.
Bedankt. Daarom wil ik nu nog niet blijven zitten, dan kan ik lekker in havo 4 blijven zitten en hoef ik niet meteen naar MBO. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier mag je maar 1 keer blijven zitten en daarna moet je naar MBO.

Nu ff serieus, ik ga natuurlijk wel mijn best doen in havo 4, maar ik ben er al wel op voorbereid.

Allemaal veel succes!!!
pi_81841406
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:29 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Bedankt. Daarom wil ik nu nog niet blijven zitten, dan kan ik lekker in havo 4 blijven zitten en hoef ik niet meteen naar MBO. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier mag je maar 1 keer blijven zitten en daarna moet je naar MBO.

Nu ff serieus, ik ga natuurlijk wel mijn best doen in havo 4, maar ik ben er al wel op voorbereid.

Allemaal veel succes!!!
haha, heel slim! in je 2e jaar 4havo kan je je goed voorbereiden op je examenjaar. maar zowiezo je best doen hoor! je neemt een paar cijfers mee naar je examenjaar en het is altijd fijn als die hoog staan.
maaar ik ga ook gewoon over na 1 jaar 4havo met als cijfers die ik meeneem(e&m):
eco 5,6
m&o 6,5
geschiedenis 4,8
dit zijn btw wel de moeilijkste vakken in 4havo. en bij mij op school zijn deze heeel hoog aangezien het niet erg goede leraren zijn dit jaar xD.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark and professionals built the Titanic.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:53:11 #35
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81841756
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:47 schreef michelleee. het volgende:

[..]

haha, heel slim! in je 2e jaar 4havo kan je je goed voorbereiden op je examenjaar. maar zowiezo je best doen hoor! je neemt een paar cijfers mee naar je examenjaar en het is altijd fijn als die hoog staan.
maaar ik ga ook gewoon over na 1 jaar 4havo met als cijfers die ik meeneem(e&m):
eco 5,6
m&o 6,5
geschiedenis 4,8
dit zijn btw wel de moeilijkste vakken in 4havo. en bij mij op school zijn deze heeel hoog aangezien het niet erg goede leraren zijn dit jaar xD.
Ja, ik weet het. Ik ben heel slim

Gelukkig krijg ik die vakken niet want die zitten niet in mijn profiel (NT). Wiskunde gaat zoiezo een probleem worden voor mij, dat is gewoon een lastig vak en dan krijg ik ook nog Wiskunde B!
pi_81843157
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Veel succes
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Ik ben heel slim

Gelukkig krijg ik die vakken niet want die zitten niet in mijn profiel (NT). Wiskunde gaat zoiezo een probleem worden voor mij, dat is gewoon een lastig vak en dan krijg ik ook nog Wiskunde B!
Sorry? Ik heb de 3de klas juist altijd al het makkelijkst ervaren op het VWO..
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
  maandag 24 mei 2010 @ 20:22:49 #37
304185 highRr
hoi haha.
pi_81843192
Ik geloofde je bijna.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:30:57 #38
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81843582
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef draaier89 het volgende:

[..]

[..]

Sorry? Ik heb de 3de klas juist altijd al het makkelijkst ervaren op het VWO..
Bij ons zijn er zelfs vwo 3 klassen waarbij er maar 9 over gaan, van de 30
pi_81843660
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Bij ons zijn er zelfs vwo 3 klassen waarbij er maar 9 over gaan, van de 30
Damn dat is slecht. Heb het destijds op mijn sokken gehaald. Geloof dat er wel redelijk veel bleven zitten in vergelijking met het vorige jaar. Stuk of 5 van de 24. Maar dat waren dan ook nooit de Einsteins van de klas...
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
  maandag 24 mei 2010 @ 20:35:59 #40
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81843830
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef draaier89 het volgende:

[..]

Damn dat is slecht. Heb het destijds op mijn sokken gehaald. Geloof dat er wel redelijk veel bleven zitten in vergelijking met het vorige jaar. Stuk of 5 van de 24. Maar dat waren dan ook nooit de Einsteins van de klas...
Dat is slecht ja, maar er word gewoon veel van ons verwacht . Die hele klas heeft ookecht advies gekregen om af te stromen, maar alleen 2 mensen hebben dat advies opgevolgd

Maar dit is wel een beetje topic kapen
pi_81866726
wordt de ts nu alleen maar op de typische fok wijze uitgekafferd?
@ts ga eens een stapje lager en begin dan opnieuw met school.en zet je er dan ook voor in,anders werk je straks op je 40st nog bij de Aldi als hoofd trollies uitladen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_81883365
Een nerd?

Mensen die hoger halen dan de gemiddelde is een nerd of iemand die niet dezelfde soort broek of schoenen aanheeft.

Mensen die andere mensen beweren dat ze nerd zijn, zijn gewoon jaloers, omdat ze minder intelligent zijn!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:31:20 #43
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81883456
Mensen met 'aandoeningen'
Stel je niet aan en doe gewoon een niveautje lager, blijkbaar ben je niet slim genoeg

FACE THE FACTS
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:15:58 #44
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81885983
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef multiplechoice het volgende:
Een nerd?

Mensen die andere mensen beweren dat ze nerd zijn, zijn gewoon jaloers, omdat ze minder intelligent zijn!
Ben jij de broer van de TS?
pi_81952415
Slim zijn is meer dan het goed op kunnen nemen van lesstof, don't worry.
En als jij je uiterste best doet, en het lukt niet op HAVO/VWO, doe dan gewoon een niveau lager
en probeer er niet over in te zitten.

Succes
pi_82069535
gast wat is er erg aan blijven zitten
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:01:09 #47
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_82344307
weet je wat je moet doen ga vmbo doen want dan hoef je minderhard je best te doen, want later word het nog moeilijker en zak je en heb je geen sociaal leven meer.
ik doe het ook maar dan met havo/vwo als ik een beetje m'n best doe kan ik makkelijk VWO doen maar dan ook echt net en heb ik geen leven meer, wetend dat ik het toch niet ga halen. dus doe ik havo en leer ik niet voor de meeste toetsen en haal het toch.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_82347770
Je hebt nog 4 jaar te gaan voordat je je havo-examen gaat doen en zelfs nog 5 voor je vwo examen . Dus als je het dit jaar niet zou halen en zou zakken naar vmbo . Heb je 3 jaar om te bewijzen dat je het wel kunt ! En waarschijnlijk word teruggezef naar havo . Het komt goed , span je niet teveel in en vraag eventueel op school of thuis om hulp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')