fix'd voor tsquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
gewoon stoppen met school
discalulië dyscalculie
Dat kan toch niet. Super slim zijn en altijd goede cijfers halen en er NIET als een nerd uitzien.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef LetivaLove het volgende:
is super slim en haalt altijd goede cijfers. ( hij ziet er niet uit als een neurd ofzo.)
Dat dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:35 schreef Lort het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Super slim zijn en altijd goede cijfers halen en er NIET als een nerd uitzien.
Nee dat gaat er bij mij niet in.
Dit is inderdaad merkwaardig te noemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:35 schreef Lort het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Super slim zijn en altijd goede cijfers halen en er NIET als een nerd uitzien.
Nee dat gaat er bij mij niet in.
quote:
nee in geen van bijdequote:Op maandag 17 mei 2010 07:30 schreef LetivaLove het volgende:
Hallo,
Maakt het wat uit over die neurd?
Ik zit hier met een probleem
jaa.
maar als jullie meer geïntresseerd zijn
in mn broer of die er als een neurd uit ziet.
Die is grappig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef assileM90 het volgende:
wees blij ik moest vmbo doen![]()
en zelfs daar had ik moeite mee hihi
vmbo...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef LetivaLove het volgende:
Soms voel ik me dan heel stom en dom als ik mijzelf met mn broer vergelijk. En denk ik dar ik nutteloos ben.
Please help.
Geeft niet, jij hebt andere kwaliteiten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef assileM90 het volgende:
wees blij ik moest vmbo doen![]()
en zelfs daar had ik moeite mee hihi
Vraag aan je ouders of je op huiswerk begeleiding mag. En anders vraag of je grote slimme broer je wil helpen. Alvast een tip: Als je voor een pw van een taal moet leren, leer dan met wrts.nlquote:Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef LetivaLove het volgende:
Ik zit in de 1 e van Havo/Vwo,
En het gaat niet suuuper goed.
Ik ben zo bang dat ik niet over ga,
want dan moet ik WEER van school
veranderen en ik haat veranderingen.
En iets wat ik nog niet leuk vind.
Mijn oudere broer doet Gymnasium, en leert nooit
is super slim en haalt altijd goede cijfers. ( hij ziet er niet uit als een neurd ofzo.)
en ik doe dus havo/vwo .. Ook best goed volgensmij,
maar ik moet er suuuper hard voor leren,
En ik heb ook nog last van concentreren en lichte discalculië. Soms voel ik me dan heel stom en dom als ik mijzelf met mn broer vergelijk. En denk ik dar ik nutteloos ben.
Please help.
Ik krijg ook bijles sinds jaar 2 en ik heb wel goede cijfers nu in havo 3 (kutjaar)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:03 schreef Rik_C het volgende:
[..]
Vraag aan je ouders of je op huiswerk begeleiding mag. En anders vraag of je grote slimme broer je wil helpen. Alvast een tip: Als je voor een pw van een taal moet leren, leer dan met wrts.nl
Ahaha okeu jij dan alvast succes volgend jaar. 4Havo & 5Vwo staan als moeilijkst bekend omdat veel scholen het expres moeilijk maken, ze willen namelijk een hoog slagingspercentage hebben. Als alleen de hele slimme mensen over gaan dan is er grote kans op een hoog slagingspercentage ennn staat de school dus heel goed bekend.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Ik krijg ook bijles sinds jaar 2 en ik heb wel goede cijfers nu in havo 3 (kutjaar)
Maar ik zal je even bang maken: De eerste klas is alleen herhaling van de basischool, 2e jaar is gewoon kut en het derde jaar word je kapot gegooid met huiswerk wat ik toch nooit maak.
![]()
Veel succes![]()
Bedankt.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:23 schreef michelleee. het volgende:
[..]
Ahaha okeu jij dan alvast succes volgend jaar. 4Havo & 5Vwo staan als moeilijkst bekend omdat veel scholen het expres moeilijk maken, ze willen namelijk een hoog slagingspercentage hebben. Als alleen de hele slimme mensen over gaan dan is er grote kans op een hoog slagingspercentage ennn staat de school dus heel goed bekend.
haha, heel slim! in je 2e jaar 4havo kan je je goed voorbereiden op je examenjaar. maar zowiezo je best doen hoor! je neemt een paar cijfers mee naar je examenjaar en het is altijd fijn als die hoog staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:29 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Bedankt.Daarom wil ik nu nog niet blijven zitten, dan kan ik lekker in havo 4 blijven zitten en hoef ik niet meteen naar MBO.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier mag je maar 1 keer blijven zitten en daarna moet je naar MBO.
Nu ff serieus, ik ga natuurlijk wel mijn best doen in havo 4, maar ik ben er al wel op voorbereid.![]()
Allemaal veel succes!!!
Ja, ik weet het. Ik ben heel slimquote:Op maandag 24 mei 2010 19:47 schreef michelleee. het volgende:
[..]
haha, heel slim! in je 2e jaar 4havo kan je je goed voorbereiden op je examenjaar. maar zowiezo je best doen hoor! je neemt een paar cijfers mee naar je examenjaar en het is altijd fijn als die hoog staan.
maaar ik ga ook gewoon over na 1 jaar 4havo met als cijfers die ik meeneem(e&m):
eco 5,6
m&o 6,5
geschiedenis 4,8
dit zijn btw wel de moeilijkste vakken in 4havo. en bij mij op school zijn deze heeel hoog aangezien het niet erg goede leraren zijn dit jaar xD.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Ik krijg ook bijles sinds jaar 2 en ik heb wel goede cijfers nu in havo 3 (kutjaar)
Maar ik zal je even bang maken: De eerste klas is alleen herhaling van de basischool, 2e jaar is gewoon kut en het derde jaar word je kapot gegooid met huiswerk wat ik toch nooit maak.
![]()
Veel succes![]()
Sorry?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik ben heel slim
Gelukkig krijg ik die vakken niet want die zitten niet in mijn profiel (NT). Wiskunde gaat zoiezo een probleem worden voor mij, dat is gewoon een lastig vak en dan krijg ik ook nog Wiskunde B!
Bij ons zijn er zelfs vwo 3 klassen waarbij er maar 9 over gaan, van de 30quote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef draaier89 het volgende:
[..]
[..]
Sorry?Ik heb de 3de klas juist altijd al het makkelijkst ervaren op het VWO..
Damn dat is slecht. Heb het destijds op mijn sokken gehaald. Geloof dat er wel redelijk veel bleven zitten in vergelijking met het vorige jaar. Stuk of 5 van de 24. Maar dat waren dan ook nooit de Einsteins van de klas...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Bij ons zijn er zelfs vwo 3 klassen waarbij er maar 9 over gaan, van de 30
Dat is slecht ja, maar er word gewoon veel van ons verwachtquote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Damn dat is slecht. Heb het destijds op mijn sokken gehaald. Geloof dat er wel redelijk veel bleven zitten in vergelijking met het vorige jaar. Stuk of 5 van de 24. Maar dat waren dan ook nooit de Einsteins van de klas...
Ben jij de broer van de TS?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:29 schreef multiplechoice het volgende:
Een nerd?
Mensen die andere mensen beweren dat ze nerd zijn, zijn gewoon jaloers, omdat ze minder intelligent zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |