quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar in mn projectgroep bewijzen dat ik echt pas 20 was, en niet de 24 waarop de andere 4 gasten mij schattenUiteindelijk m'n rijbewijs maar laten zien, maar zelfs toen was één het er niet mee eens
![]()
Misschien... (heeft iemand toevallig muziek dat op die muziek lijkt van de achtergrondmuziek? of waar ik dan op kan zoeken?)quote:
De een z'n dood is de ander z'n (bier)brood(spot)quote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij vond die kerel het niet zo erg dat de prijzen hoog liggen
Geniet ervanquote:Op zondag 16 mei 2010 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Morgen werken. En naar school. En volleyballen.
Vet zwaar.
volgens mij wel..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Wacht, die kale is echt die tandarts die alles doorverkocht
yupquote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb alleen maar dorstquote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Snaavel het volgende:
[..]
volgens mij wel..
Kut ik krijg echt honger..en ik heb vandaag nog goed gegeten..
Maar de meet is nu op 14 of 15 juli?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee op reportagequote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij?
Ik had er vorige week vrijdag ééntje meer
Hoe oud is die foto eigenlijk?quote:
Ze steken een pijp in een dood lichaam, wat heb je daar nou aan?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom uberhaupt de moeite nemen die pijpen erin te zetten
Dan lijkt het nog wat oidquote:Op zondag 16 mei 2010 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom uberhaupt de moeite nemen die pijpen erin te zetten
Ik vind het wel ergquote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee
Maar als je het niet heel erg vind ga ik slapen
dat is toch wel wat makkelijker te verhelpen dan honger..quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee
Tot volgende weekquote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dat is toch wel wat makkelijker te verhelpen dan honger..
nou jongens, ik ga eten halen.. en dan ga ik skypen ofzo..
Doei
Tot volgende weekquote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dat is toch wel wat makkelijker te verhelpen dan honger..
nou jongens, ik ga eten halen.. en dan ga ik skypen ofzo..
Doei
5 minuutjes fietsen, 15 uur werk, 5 minuutjes terugquote:Op zondag 16 mei 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee op reportage
Morgen werk ik 6 uur, en 3 uur reizen
Wat doe jequote:Op zondag 16 mei 2010 23:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
5 minuutjes fietsen, 15 uur werk, 5 minuutjes terug5 uurtjes slaap, en weer opnieuw beginnen
Wij vinden het ergquote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee
Poehquote:Op zondag 16 mei 2010 23:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
5 minuutjes fietsen, 15 uur werk, 5 minuutjes terug5 uurtjes slaap, en weer opnieuw beginnen
Leukquote:Op zondag 16 mei 2010 23:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat, ik zal wel tot een uur of 3 's middags in bed liggen aangezien ik er nu niet uitgetrapt wordt door luidruchtige broertjes oidquote:
Vriend van me is tuinder, en die had een hele grote order voor een supermarktketen. Naast mijn 9 uur bij mijn eigen tuin ben ik daarna bij hem gaan helpen... Dit is de tijd waarin 't voor veel potplantenkwekers verdient moet worden... Dus dat vraagt dan wat extra's van de mensen die er bij betrokken zijnquote:
Ergens in Holy, Vlaardingen bij een bushaltequote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
15 juli, waar, hoelaat, max aantal mensen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit is alberto zijn vriendinVanwaar lady gagaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit is alberto zijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Kan iemand mij een PM sturen als het allemaal bekend is over de meet..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
15 juli, waar, hoelaat, max aantal mensen?
wie?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens, Rocker Dio is dood.
RIP
Nee, bij mij thuisquote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ergens in Holy, Vlaardingen bij een bushalte
Stuur jij de PM's rond?quote:
Bron?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens, Rocker Dio is dood.
RIP
Dan wel jaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn je ouders weg, irritatie?
Gezien de reistijd is dat wel handig jaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kunnen er evt mensen blijven slapen ofzo?
Ik heb 3 bedden over. En ook nog 2 banken en stukken vloer als je daar genoegen mee neemt.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kunnen er evt mensen blijven slapen ofzo?
Ik claim alvast 1 bed.. dat mag ik omdat ik een vrouw benquote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb 3 bedden over. En ook nog 2 banken en stukken vloer als je daar genoegen mee neemt.
In het weekend zal het mij echt te duur wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar 15 juli is een donderdagGeen sbs6
Een los bed of een deel van een tweepersoonsbed?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik claim alvast 1 bed.. dat mag ik omdat ik een vrouw ben
Los bedquote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een los bed of een deel van een tweepersoonsbed?
Waarom niet woensdagavond dan, smaakpolitie + docuquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
In het weekend zal het mij echt te duur worden![]()
Hoiquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben nog wakker.
Ik wil ook een bed. Bank is ook prima
Samen op een bedquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik claim alvast 1 bed.. dat mag ik omdat ik een vrouw ben
Zondagavond ervoor met z'n allen NIET kijken en WEL opnemen. Dan kunnen we donderdagavond met z'n allen dingen als "BLAUWBLAUW AAN" gaan roepen. Of met z'n allen WMB-bingo en UiN-bingo gaan doenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar 15 juli is een donderdagGeen sbs6
Dat mag van mij ookquote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom niet woensdagavond dan, smaakpolitie + docu
Al zal dat tegen die tijd ook weer anders liggen ..
Gaan ons dat lukken?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zondagavond ervoor met z'n allen NIET kijken en WEL opnemen. Dan kunnen we donderdagavond met z'n allen dingen als "BLAUWBLAUW AAN" gaan roepen. Of met z'n allen WMB-bingo en UiN-bingo gaan doen
Ik heb zo'n UPC-box, die kan inderdaad opnemenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zondagavond ervoor met z'n allen NIET kijken en WEL opnemen. Dan kunnen we donderdagavond met z'n allen dingen als "BLAUWBLAUW AAN" gaan roepen. Of met z'n allen WMB-bingo en UiN-bingo gaan doen
*claimt*quote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In dat geval is er alleen nog een 2persoonsbed beschikbaar nu.
heb al een los bed geclaimdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |