Laat, ik zal wel tot een uur of 3 's middags in bed liggen aangezien ik er nu niet uitgetrapt wordt door luidruchtige broertjes oidquote:
Vriend van me is tuinder, en die had een hele grote order voor een supermarktketen. Naast mijn 9 uur bij mijn eigen tuin ben ik daarna bij hem gaan helpen... Dit is de tijd waarin 't voor veel potplantenkwekers verdient moet worden... Dus dat vraagt dan wat extra's van de mensen die er bij betrokken zijnquote:
Ergens in Holy, Vlaardingen bij een bushaltequote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
15 juli, waar, hoelaat, max aantal mensen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit is alberto zijn vriendinVanwaar lady gagaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit is alberto zijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Kan iemand mij een PM sturen als het allemaal bekend is over de meet..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
15 juli, waar, hoelaat, max aantal mensen?
wie?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens, Rocker Dio is dood.
RIP
Nee, bij mij thuisquote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ergens in Holy, Vlaardingen bij een bushalte
Stuur jij de PM's rond?quote:
Bron?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens, Rocker Dio is dood.
RIP
Dan wel jaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn je ouders weg, irritatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |