Tietenpics maken voor een eerdere unban. Tevens had ze examens toch? Kan ze leren.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
OMG, wat moet wolvendagen doen in de komende twee dagen?
wat is dit nou weer danquote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHA, HEEY LAKITU. KUN JE DIT LEZEN? HIHIHAHAHA![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stomme kneus
Oh, je was serieus!quote:
HET ZIJN ALLEMAAL NAZI'S, DE HOGE HEREN VAN FOK! LOPEN LUKRAAK IEDEREEN TE BANNEN, WORD TOCH EENS WAKKER MENSEN!quote:
OHNEE SARCASME FUCK MAN WAAR IS DE BANMACHINE! : oquote:Op zondag 16 mei 2010 22:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, enkel een uitgebreid sarcastische post geplaatst.
Iedereenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo trollen, het is wel serieus dat iedereen het fucking triest vindt hoor
Die man heeft wel een moeilijk lekker lichaam. You go girl. Go davy, go davy.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Bragi het volgende:
Of nou ja, eigenlijk ook weer niet.
Ik weet het niet.
Zo'n foto posten in uitgerekend een S&G-topic is er wel om vragen op de een of andere manier.
Ja, maar hij heeft ze zelf op internet gezet.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Bragi het volgende:
Of nou ja, eigenlijk ook weer niet.
Ik weet het niet.
Zo'n foto posten in uitgerekend een S&G-topic is er wel om vragen op de een of andere manier.
Met iedereen bedoel ik de SC'ers. Ik vind het in ieder geval triest en ik kots op zulke vrouwen. Maar nu houd ik erover opquote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IedereenGenoeg mensen die er plezier aan beleven. Jullie zijn alleen maar aan het trollen.
"Als [...] zijnde" is een contaminatie. Gelieve niet zulke zinsnedes te gebruiken als je niet weet hoe het moet.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ze zelf op internet gezet.
Als je jezelf dan ook nog redelijk belachelijk maakt kun je de bal terug verwachten.
Verder laat ik mij, als wijze man zijnde, hier niet over uit.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Met iedereen bedoel ik de SC'ers. Ik vind het in ieder geval triest en ik kots op zulke vrouwen. Maar nu houd ik erover op
quote:L0t.., heel leuk hoor, andere mensen belachelijk maken. Dit soort taal gebruik je maar tegen je vriendinnetjes, niet hier. Mailen mag over 48 uur, hoeft niet.
Als iemand anders dit had gezegd zou ik het er opzich nog wel mee eens zijn. Maar van jou kan ik het niet serieus nemen, sorry.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Maarja, jullie blijven ook gewoon kinderachtig bezig, echt man
Wat zit je pics van m'n Romy te posten? =Squote:
Oh.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Als [...] zijnde" is een contaminatie. Gelieve niet zulke zinsnedes te gebruiken als je niet weet hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |