quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:
[V S&G] Fok!sters Sexy & Gewaagd #65
Klein gebbetje?Ik zie enkel een reactie op een edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze ben ik volledig onschuldig, bio. Lees m'n posts maar na. Ze zitten gewoon te trollen. Bannen die zooiquote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Wie o wie gaat er voor een kekke ban. Je kunt je in dit topic aanmelden. Er zijn al wat peeps die zich hebben aangemeld.
...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie enkel een reactie op een edit.
Hij kan zo zien wie er in dat topic is geweest via de postgeschiedenis als hij het meent.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In deze ben ik volledig onschuldig, bio. Lees m'n posts maar na. Ze zitten gewoon te trollen. Bannen die zooi
you failquote:Op zondag 16 mei 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[img]'http://i43.tinypic.com/2u4lxg3.jpg[/img]
Bragi mijn grap wat doe je
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
Lakitu en wolvendagen, andere users met hun foto's belachelijk maken in andere forums. Hartstikke grappig.
Mail maar over een dag of twee.
Hoezo trollen, het is wel serieus dat iedereen het fucking triest vindt hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In deze ben ik volledig onschuldig, bio. Lees m'n posts maar na. Ze zitten gewoon te trollen. Bannen die zooi
Lurken.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
OMG, wat moet wolvendagen doen in de komende twee dagen?
Ik ben bang dat als ik de post nu edit, er echt zo'n edit-berichtje onder komt te staan.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Bragi maak er een png van ipv jpg dan zie je geen kwaliteitsverlies
Rijmpappie nr1.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik googelde even, je hebt gelijk!
Maar het is Winston Bogarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |