We zeiden gewoon dat jij en velen met jou sad bezig zijn daar.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
True.
Het was een kleine hint om te zeggen dat je je muil over mij moet houden.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
-edit- Opbokken met foto's van users posten.
quote:
Ik zeg niets over jou, enkel dat je opkomt voor ziekelingen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
True.
Het was een kleine hint om te zeggen dat je je muil over mij moet houden.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Deze neger buigt voor niemand. [ afbeelding ]
Vooral aandacht aan besteden en daar gaan baggeren. Dát maakt jou véél beter idd.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We zeiden gewoon dat jij en velen met jou sad bezig zijn daar.Gewaagde foto's
![]()
Laat me niet anaal kotsen zeg.
huhwatquote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Wie o wie gaat er voor een kekke ban. Je kunt je in dit topic aanmelden. Er zijn al wat peeps die zich hebben aangemeld.
hmm?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Wie o wie gaat er voor een kekke ban. Je kunt je in dit topic aanmelden. Er zijn al wat peeps die zich hebben aangemeld.
Ja alles wat te maken had met die pics van nomaLquote:
Nee bedankt, anders had ik mij ook wel naar dat andere topic verplaatst.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Die van mij had daar niet mee te maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja alles wat te maken had met die pics van nomaL
Ik heb alleen maar geìnformeerd of het mogelijk was om mijn eerlijke mening te geven in dat topic, dat mocht niet; ik heb me ingehouden.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Peepsquote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Kom dat in me gezicht zeggen mattie.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Hij kan wel lezen hoor, jouw posts zijn nog in originele staat.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar geìnformeerd of het mogelijk was om mijn eerlijke mening te geven in dat topic, dat mocht niet; ik heb me ingehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |